• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 8.12.2014 Hermanni

Aloittaja Puppe, joulukuu 05, 2014, 09:21:21

« edellinen - seuraava »

Puppe

Paikalla viimeistään 17.00
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari


kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Aiktaulut varmistuivat ja pääsen klo 18.30. Tämä on lopullinen totuus ja fakta

SouthernBoogieCat


Killer

Jos Jake ja JS pääsevät paikalle jo klo 13-14, niin voisin tulla pelaamaan teitä vastaan. Illalla en pääse paikalle. Avaimet mulla.

SouthernBoogieCat

Klo 13-14 on minulle liian aikaisin. Jos oikein nipistän niin saatan ehtiä jo klo 15.45 mutta se on aikaisin ajankohta mihin pystyn.

Killer

Lainaus käyttäjältä: BassoJake - joulukuu 05, 2014, 18:11:45
Klo 15.45 mutta se on aikaisin ajankohta mihin pystyn.

Ok. Joudun sit passaamaan tän pelisession.

JS

En ole varma vielä pystynkö tulemaan. Jos pääsen paikalle, niin pystyttekö Janne ja Jaakko pelaamaan vielä 18:30 lähtien kaks peliä?

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: JS - joulukuu 07, 2014, 13:06:44
En ole varma vielä pystynkö tulemaan. Jos pääsen paikalle, niin pystyttekö Janne ja Jaakko pelaamaan vielä 18:30 lähtien kaks peliä?

Koska Jykän kanssa ei pelit onnistu klo 15.45 niin tulen paikalle klo 17. Pystyn pelaamaan max. 2 peliä. Ajattelin pelata heti alkuun Hovimestaria vastaan ja sitten sen jälkeen joko Jussia tai Kebabia vastaan riippuen kumpi on ensin kerholla.

kesämesu

Mun pitää lähteä klo 20.30 eli siihen saakka pelaillaan.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

kesämesu

kovin on hiljaista rosso ja emil? voisiko saada herrojen kerholle tulo tilanteen ? kyllä vai ei ?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - joulukuu 07, 2014, 19:55:52
kovin on hiljaista rosso ja emil? voisiko saada herrojen kerholle tulo tilanteen ? kyllä vai ei ?

.... silti ***** ei osata ilmoittaa että tullaanko tapahtumaan vai ei. Ihan uskomatonta ****** tää ***** touhu.

JS

Mulla tosiaan selviää vasta huomenna joudunko jäämään palaveriin. Älkää laskeko mun varaan.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - joulukuu 07, 2014, 19:55:52
kovin on hiljaista rosso ja emil? voisiko saada herrojen kerholle tulo tilanteen ? kyllä vai ei ?

Viime maanantaina kerholla ilmoitin, että en pääse tällä kertaa. Foorumin päivystys ei ole prioriteetti tällä hetkellä, pahoittelen.

Ensi maanantaikin on huono, mutta muita sopivia päiviä löytyisi. Tällä viikolla torstai-ilta ja seuraavalla viikolla ainakin to, pe, la ja su. Todennäköisesti näinä päivinä myös päivällä onnistuisi.

Hönkille tiedoksi, että tuon maaleja kerholle ennen kisoja. https://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU