• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 06-07

Aloittaja Hönkki, elokuu 20, 2006, 13:16:17

« edellinen - seuraava »

zaccy

#90
Hyvin tod.näköisesti olen myös tulossa

Hönkki

#91
Masse tulee.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#92
Katsoin työvuoroni väärin, en pääse huomenna.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#93
Pelit peruttu maanantailta. En pysty järkkäämään, kun auto ei ole käytössä. Olen pahoillani.

The games are off on monday. I don't have the car at my disposal. I'm sorry.

Hönkki

#94
Onnistuuko pelit Kurvissa ?


Ei kuulemma onnistu, joten huomenna ei pelata ellei jollakin ole nyt tarjota yllätysvetoa. Parempi onni ensikerralla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

TheRedMikke

#95
No eipä tullu seurattua nettiä päivän mittaan joten kävinpä koulun pihalla pyörähtämässä...

No ens kerralla :o
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)

TheRedMikke

#96
Maanantaina 4. ja 11.12 olen Hesassa. Ilmoitelkaapas jos jossakin pelataan niin tuun kyttää treenipelejä.

Ja jos uusia Nopean liigoja alkaa niin tuun mukaan :lol:
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)

Rossonero

#97
Eiköhän sitä pelit saada ensi viikon maanantaina (4.11.) ainakin järkättyä, siis koululla. Viime kerran peruuntuminen oli poikkeustapaus. Seuraavakin maanantai voi sopia.

Olisi varmaan hyvä, että olisi jonkinlainen infoverkosto viime hetken muutoksien varalta, koska kaikki eivät ehdi netistä tietoa saada. Itselläni ei ole läheskään kaikkien numeroita. Voisi tehdä jotenkin niin, että pelien järkkääjä ilmoittaisi parille, jotka taas parille jne.

In short for Eliot. Next monday should be ok for playing at the school, as is also the following monday (11.12.).

TheRedMikke

#98
Tässä mun numero jatkon varalle: 0408309486
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)

Hönkki

#99
LainaaMaanantaina 4. ja 11.12 olen Hesassa

Minäpäs olenkin 4.12 koko päivän Oulussa  :roll:
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#100
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Minäpäs olenkin 4.12 koko päivän Oulussa  :roll:

Pitääkin ilmoittaa Ilkalle...

Eliot Kennedy

#101
Kiitos, kiitos!

I can't make next Monday (4.12) but can make the one after (11.12).

TheRedMikke

#102
Rossonero, laitatko vaikka privateviestinä sun puhelinnumeron niin tiedän soittaa kun tulen maanantaina koululle. Eikös siellä ollut ovet aina lukossa?
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)

Rossonero

#103
Lainaus käyttäjältä: "TheRedMikke"Rossonero, laitatko vaikka privateviestinä sun puhelinnumeron niin tiedän soittaa kun tulen maanantaina koululle. Eikös siellä ollut ovet aina lukossa?

Joo, yleensä ovat. Laitan numeron tulemaan.

Masse

#104
Olen tulossa tänään. Numero mullekin, kiitos.

Nähään illalla.
Support your local football club!