• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

25.10.2010 Munkkiniemi

Aloittaja Hönkki, lokakuu 22, 2010, 10:06:16

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Olen tulossa n. klo 18 maissa.

Juho

Mukana. Monelta Vesa on tulossa?
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Fabio

Voisin kans tulla! Taas viien nurkilla..

Mitens muuten kun olen ekan kiekan Hefiä jo pelannut.. Voiko tokan aloittaa
heti, vai pitääkö nyt odotella?

t.Pasi

zaccy


SouthernBoogieCat

#5
Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 22, 2010, 11:57:27Mitens muuten kun olen ekan kiekan Hefiä jo pelannut.. Voiko tokan aloittaa heti, vai pitääkö nyt odotella?

Sinun asemassasi odottelisin. Sinä voit hyvällä omallatunnolla pelailla treenipelejä tai pitää taukoa kun puolet otteluistasi on jo paketissa. Kaudenhan ei mielestäni pitäisi loppua saman syksyn puolella vaan aikaisintaan vasta vuodenvaihteen jälkeen ihan kosmeettisista syistä: kausi 2010-2011 ei ole nimensä veroinen mikäli se loppuu jo 2010. Minusta ei ole mitään järkeä pelata vaan ottelut pois yksi toisensa jälkeen vaan kaudesta pitää myös naatiskella.

Hönkki

LainaaMitens muuten kun olen ekan kiekan Hefiä jo pelannut.. Voiko tokan aloittaa
heti, vai pitääkö nyt odotella?

kehittäisin tähän jonkun ylimääräisen sarjan innokkaimmille.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - lokakuu 22, 2010, 12:09:21
Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 22, 2010, 11:57:27Mitens muuten kun olen ekan kiekan Hefiä jo pelannut.. Voiko tokan aloittaa heti, vai pitääkö nyt odotella?

Sinun asemassasi odottelisin. Sinä voit hyvällä omallatunnolla pelailla treenipelejä tai pitää taukoa kun puolet otteluistasi on jo paketissa. Kaudenhan ei mielestäni pitäisi loppua saman syksyn puolella vaan aikaisintaan vasta vuodenvaihteen jälkeen ihan kosmeettisista syistä: kausi 2010-2011 ei ole nimensä veroinen mikäli se loppuu jo 2010. Minusta ei ole mitään järkeä pelata vaan ottelut pois yksi toisensa jälkeen vaan kaudesta pitää myös naatiskella.

Thans Jake tarkennuksesta.. Ymmärsin tilanteen aivan väärin!!.. Joku totes mulle jossain vaiheessa että tiivis vauhti on ihan hyvä ettei matseja jää pelaamatta..  Otin sen sitten vähän liian kirjaimellisesti..  :D

No, Eka kierros pelattu.. treenataan sitten rauhassa lisää ja aloitetaan toinen kierros vaikka alkuvuodesta..

t.Innostunut sonni

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 22, 2010, 13:40:32
Thans Jake tarkennuksesta

No problem!


Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 22, 2010, 13:40:32
No, Eka kierros pelattu.. treenataan sitten rauhassa lisää ja aloitetaan toinen kierros vaikka alkuvuodesta..

Sounds good!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Juho - lokakuu 22, 2010, 11:15:51
Mukana. Monelta Vesa on tulossa?

Hieman auki maanantain aikataulu. Mutta eiköhän joskus klo 15 ainakin onnistu (jopa aikaisemmin), jos joku on tulossa. Ilmoitelkaa, jos tulette ennen klo 16, niin tiedän varautua.

Juho

Itse voisin tulla joskus 2-3 välissä eli sitten kunhan kerkeät itse paikalle.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Juho - lokakuu 22, 2010, 18:16:45
Itse voisin tulla joskus 2-3 välissä eli sitten kunhan kerkeät itse paikalle.

Hieman selvisi tarkempi aikataulu. Eli tuo 14 on ihan ok minulle.

Zinga

Jos tulen paikalle, tulen vasta joskus viiden kuuden maissa.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses