• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hermanni maanantaina 9.11.

Aloittaja Killer, marraskuu 02, 2015, 16:21:03

« edellinen - seuraava »

Killer


SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - marraskuu 02, 2015, 16:21:03
ROSSO TULEE! OLETKO VALMIS?

Olen valmis kohtaamaan Rosson Serie A:ssa...ai niin..eihän meillä valitettavasti ole kohtaamisia siellä. Entäs La Liga? Onko Rosso siinä mukana? Jos ei niin minulla ei ole häntä vastaan yhtään virallista peliä kauden aikana mikä on sääli. Rosso on yksi suosikkivastustajistani.

Olen näillä näkymin tulossa ellei jatkohaastattelu satu osumaan juuri maanantaille. Jos ei osu niin tulen siinä tapauksessa mutta vahvistan osallistumiseni vielä sunnuntaina viimeistään. Viikon aikana voi tulla kaikenlaista - kuten työhaastatteluja - joten en vielä sano varmasti.

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Tulossa. Voisin päästä jo neljän kieppeillä.

Hysteerinen rage quittaaja

Vapaalla. Voin saapua neljäksikin.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

#7
Lainaus käyttäjältä: BassJake - marraskuu 02, 2015, 16:28:53
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - marraskuu 02, 2015, 16:21:03
ROSSO TULEE! OLETKO VALMIS?

Olen valmis kohtaamaan Rosson Serie A:ssa...ai niin..eihän meillä valitettavasti ole kohtaamisia siellä. Entäs La Liga? Onko Rosso siinä mukana? Jos ei niin minulla ei ole häntä vastaan yhtään virallista peliä kauden aikana mikä on sääli. Rosso on yksi suosikkivastustajistani.

Olen näillä näkymin tulossa ellei jatkohaastattelu satu osumaan juuri maanantaille. Jos ei osu niin tulen siinä tapauksessa mutta vahvistan osallistumiseni vielä sunnuntaina viimeistään. Viikon aikana voi tulla kaikenlaista - kuten työhaastatteluja - joten en vielä sano varmasti.

Vahvistan nyt huomisen saapumiseni kerholle. Olen paikalla n. klo 17. Ehdin pelata 1-2 peliä - en enempää.

Killer



Porvoon turkkilainen