• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Huom! Rästipelipäivät tulevina viikkoina. Obs!

Aloittaja Rossonero, heinäkuu 28, 2016, 21:21:02

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Muutama rästipeli on vielä omillakin jengeillä ja sitten nuo Jussin sijaismanageroinnit olisivat jäljellä. Pelipäiviä voisi yrittää sovitella siten, että saataisiin mahdollisimman tehokkaita sessioita. EN tiedä mitä muilla on rästissä.

Minulle sopisi ainakin esim. seuraavat päivät (lisää sitä mukaa kuin tarvitsee ja edetään):

La 30.7. melkein mikä aika vain, koska tulen myös muissa asioissa Helsinkiin.

Elokuun 1. viikko arkipäivistä/-illoista käy useampi (ei ke). Joku sellainen, että moni on paikalla. Mitkä päivät kenellekin käy?

Hovimestari

La käy mulle. Kaikki ajat pitäisi olla ok. Samoin elokuun eka viikko on jees.

Killer

#2
Ens viikolla käynee ehkä...

Killer


Hönkki

Lauantaina Muumimaassa, muuten pitäisi olla järjestettävissä. Onko maanantai hyvä ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen


SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - heinäkuu 29, 2016, 15:09:30
Ma 1.8 kävis mulle klo 19 alkaen

Ma 1.8:sta erillinen ketju Kalenteri-osiossa: http://forum.subu.fi/index.php?topic=2109.0

Sinne kannattaa laittaa jos on menossa niin tuota päivää harkitsevat näkevät helpommin kuka on tuolloin tulossa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - heinäkuu 29, 2016, 15:11:31
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - heinäkuu 29, 2016, 15:09:30
Ma 1.8 kävis mulle klo 19 alkaen

Ma 1.8:sta erillinen ketju Kalenteri-osiossa: http://forum.subu.fi/index.php?topic=2109.0

Sinne kannattaa laittaa jos on menossa niin tuota päivää harkitsevat näkevät helpommin kuka on tuolloin tulossa.

Jake! Pyydän, älä puutu tähän.

Porvoon turkkilainen

Tämä on paljon kivempi ketju ainakin minulle, kun ehdotellaan rästipelejä. Selkeämpi, kun näkee muiden ehdottamat päivämäärät suoraan täältä

Rossonero

Minulle tällainen otsikko sopii paremmin, kun kyse rästipeleistä ja kesäajasta. Ihan turha tehdä jokaiselle päivälle oma otsikko...

Peruspelipäiville, eli maanantaille, toki voi aina sellaisen tehdä.

Lauantaille ei näyttäisi olevan tunkua. Mahdollisesti Hovin kanssa menen pelaamaan, mutta mahdollisesta aikataulusta pitää vielä tekstata Selman kanssa. Ehkä menisi alkuiltaan (klo 18?).

Hovimestari

Mulle sopii hyvin aloitus klo 18 tai sen jälkeenkin. Avaimet ovat hallussani.

Rossonero

Tämä maanantai saattaisi käydä.

Olisiko tulijoita?

Hönkki

LainaaTämä maanantai saattaisi käydä.

Olisiko tulijoita?

Juu voisin tulla töiden jälkeen. Sopiiko klo 17 ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses


Killer

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 01, 2016, 02:42:34
Tämä maanantai saattaisi käydä.

Olisiko tulijoita?

Paikalla.
En yhtä myöhään kuin viimeksi.  ;)