• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 2.3 Hermanni

Aloittaja kesämesu, helmikuu 10, 2015, 19:50:04

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Hienoa. Varaan heti Italian 20.30

Hovimestari

Joku maistelumenyy minulle myös.


Killer

Antipasto kenties Lazio - Palermo. Muistaakseni syöty vain kerran.

Joudun luultavasti lähtemään klo 20.28. WinksWarmistus.

Hovi, tuothan ruokajuomat klo 20.30 illalliselle.

JS

Onko pelureita paikalla enää muita kuin hönkki ja joonaskokkonen jos tulen vasta kahdeksan aikaan?

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: JS - maaliskuu 02, 2015, 14:36:15
Onko pelureita paikalla enää muita kuin hönkki ja joonaskokkonen jos tulen vasta kahdeksan aikaan?

Riippuu monta pelaan ennen sitä. Voi olla lähden viimeistään kahdeksalta, mutta me kyllä ehditään pelata se meidän Serie A-peli kevään aikana jos en ole enää paikalla kun tuut.

Killer

Lainaus käyttäjältä: JS - maaliskuu 02, 2015, 14:36:15
Onko pelureita paikalla enää muita kuin hönkki ja joonaskokkonen jos tulen vasta kahdeksan aikaan?

Varmaankin on.
Laita varmistus txt.

Illan teemana. Sarjataulukko kertoo totuuden. + http://www.youtube.com/watch?v=wS18eAloPeM&feature=youtube_gdata_player

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 28, 2015, 23:47:51
Tulossa ollaan. Ehkä klo 17.

Jos satutaan olemaan samaan aikaan kertsillä niin maksan sinulle 5 € mikä on jäljellä siitä Hellaksen hinnasta. Muistutuksena että maksoin 10 € siellä Kongo-Kongon Demokraattinen Tasavalta-peli-illassa.

SouthernBoogieCat

#23
Toistaiseksi olen kättelemättä Helsingissä riehuvan vatsaflunssaepidemian vuoksi. En tarkoita sillä mitään pahaa vaan haluan suojata itseni (ja myös vastustajan jos satun kantamaan pöpöjä) mahdolliselta tartuntavaaralta.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 02, 2015, 14:56:21
Toistaiseksi olen kättelemättä Helsingissä riehuvan vatsaflunssaepidemian vuoksi. En tarkoita sillä mitään pahaa vaan haluan suojata itseni (ja myös vastustajan jos satun kantamaan pöpöjä) mahdolliselta tartuntavaaralta.

Minulla sama peruste. Valikoiden.