• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

pelipäiväehdotukset

Aloittaja Hönkki, helmikuu 16, 2012, 00:03:07

« edellinen - seuraava »

kesämesu

menee duunis sen verran pitkään tänään etten tule pelailemaan.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Löytyykö pikakomennuksella tänään pelaajia?  Jos vastauksesi on myönteinen, niin soita.
040-9686707.

Hovimestari

Yhdet avaimet on siis mulla, ja en ole tulossa ennen maanantaita, mutta toisilla avaimilla pääsee.

Rossonero

Mihin aikaan huomenna (ma) Jussi, Puppe ja Hovi tulossa? Puhetta oli puolesta päivästä. Vieläkö täsmää? Itse ehdin ehkä vasta n. yhdeltä.

JS

Klo 13 kuulostaa ihan hyvältä..

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

Olisiko ketään halukas pelailemaan lauantaina vaikka klo 10 alkaen?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

Pari seuraavaa viikonloppua ei käy mulle, mutta viikolla onnistuu aika hyvin. Olen kokonaan poissa pelipaikoilta suunnilleen 15. heinäkuuta - 15. elokuuta.

kesämesu

Ei näköjään La kiinnostusta mut mites ens viikko? Mulle käy KE 4.7 klo 17 alkaen ja LA 7.7 klo 10 alkaen.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Kesis, Zingalle kannattaa lähettää privameiliä. Teillähän on FI-cupin semi.

Enskaudesta: maanantai pelipäivänä tulee olemaan mulle sikäli vaikea, että tulen pääsemään kertsille vasta noin klo 19.45. Mites sunnuntai-iltapäivä ja -ilta ? Myös ti, ke, to ja pe mahdollisesti ok jos pelataan heti töiden jälkeen. Nämä siis vain mun omia järjestelyitä. Muuten ma on varmaan edelleen hyvä päivä. 

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Voisin tulla keskiviikkona klo 17 pelaamaan kauden viimeisen pelini vs. Chelsea.

Epis

Selvittelen omalta osaltani keskiviikon tilannetta, meillä ois cuppia kesiksen kanssa..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Zinga

En vielä lupaa mitään, mutta yritän järjestää keskiviikon siten että pääsisin nöyrtymään Chelsealle.

Porvoon turkkilainen

Jos Puppe tulee keskiviikkona, niin voisin pelata Italian liigan pois. Lomalaiselle käy mikä aika tahansa