• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helatorstai 9.5.2024

Aloittaja Hönkki, toukokuu 06, 2024, 15:42:26

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Vapaapäivä. Voin tulla vaikka heti aamusta. Lähteä pitää noin 15.30. Sopiiko kenellekkään ?
Muuten on pelipäivät minulla aika vähissä touko-kesäkuussa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Voisi olla sopiva hetki tulla ottamaan niitä kuvatuksia, jos Herra PJ:kin on paikalla
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

L'Majuri


Arse


Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 06, 2024, 15:42:26Vapaapäivä. Voin tulla vaikka heti aamusta. Lähteä pitää noin 15.30. Sopiiko kenellekkään ?
Muuten on pelipäivät minulla aika vähissä touko-kesäkuussa.

Pientä säätöä. En voi olla kertsillä 13-16, mutta muuten kyllä. Iltapelitkin siis käy. Mites Rosso ja Nabel ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Mulla on iltapäivästä menoa eli just 12-16 ois mulla paras sauma.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: nabel - toukokuu 08, 2024, 08:19:41Mulla on iltapäivästä menoa eli just 12-16 ois mulla paras sauma.
Mitä jos tulisit klo 11 ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Ei onnistu Nabelin kanssa. Taidan jättää muutenkin väliin, sillä suusta kiskottiin just syömähampaat Bruce ja Robson.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaVoisi olla sopiva hetki tulla ottamaan niitä kuvatuksia, jos Herra PJ:kin on paikalla

Kuvia varten voin tulla hetkeksi. Riittääkö jos kuvia tulee vain pelivälineistä ja joistain lavastetuista näpäytystilanteista ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Joo, ajatuksena käydä tuo prosessi sanallisesti läpi ja sitten hoidetaan välineistä kuvia omin voimin häiritsemättä ketään :)
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

L'Majuri


Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Valokuvaukset hoidettu ja avaimet palautettu.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 09, 2024, 12:32:37Valokuvaukset hoidettu ja avaimet palautettu.
Kiitokset Herra Puheenjohtajalle panostuksesta ja heittäytymisestä!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!