• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: nabel - syyskuu 12, 2022, 13:28:21
Eräs toinen Kari on käsittääkseni muuttamassa Hermanniin lähiaikoina. Siinähän ois varamies heti nurkilla.

Heikonen ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel


Porvoon turkkilainen

Huomenna pääsen sittenkin. Puhelin yhä epäkunnossa. Monelta aloitatte, niin tuun pelaa kauden pois

nabel

Kuuden aikaan oli viime tieto. Varmistetaan ja laitetaan tänne. Ps. 20.45 Amerikan psyko Reginassa, siihen pitää mun ehtiä.

Porvoon turkkilainen

Pelataa te eka. Tuun 18.30 paikalle

Porvoon turkkilainen

#4430
Ei saada sittenkään Hesua tänään päätökseen. Peruuntui.

Omalta osalta olen valmis sen luovuttamaan. Ei jaksa yhden pelin takia koko ajan uusia päiviä etsiä, kun peruuntuvat.

Hönkki

#4431
Nyt menen ostamaan yhden pullon keskiolutta. Pelatkaa edes se toinen peli. Ehkä toi Kokkiksen peli pitää vaan laittaa luovutukseen.

edit. tai sitten Everton - Peterborough peli vaan jätetään pelaamatta. Hesu-liigan osalta kausi pitää saada tänään päätökseen ja uusi kausi alkamaan ensiviikolla.

Nyt sitten tarkkaa harkintaa itse kultakin mihin kaikkeen lähtee ensikaudella mukaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

#4432
Eihän se Hesu tänään pääty, kun molemmat pelit jäävät pelaamatta.

Annan vielä mahkun ensi viikolle/keskiviikolle, kuten ryhmässä oli puhetta. Sen jälkeen en enää rupea päiviä ja aikaa järjestämään. Ymmärrän kyllä että yllättäviä menoja voi tulla itse kullekin, mutta nyt on jo liian monta kertaa tullut siirrettyä muita juttuja tämän pelin takia, ja sitten samana päivänä tuleekin tieto ettei käykään.

Hönkki

ok, yrittäkää sitten vielä. Minun puolesta uutta kautta voi alkaa pelaamaan. Ostan toisenkin pullon keskiolutta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Olen sitä mieltä että uusi kausi käyntiin vaan ja ei välitetä viime kauden jäljellä olevista peleistä. Vikat liigapelit pelataan ehkä joskus tai sitten ei koskaan. En kuitenkaan antaisi luovutuksia. Pelit vain jätettäisiin pelaamatta, kun kerran järjestäminen on niin vaikeaa.

Eli heti kun mahdollista, niin kausi 22-23 käyntiin myös liigan osalta. Tämä siis minun mielipiteeni.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

Juuri näin pelit käyntiin  :ohaba
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - elokuu 02, 2022, 20:41:24
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 02, 2022, 20:30:22
https://www.legendsweekend.com/

Ei Hanharania, Ei Milneä, ei Johnny Rödlundia. Saatan silti mennä.

Tästä oli IS:n Valioliigan ennakkoliitteessä jossa kyseisen tapahtuman puuhamiehen haastattelu sekä myöskin hyvä juttu englantilaisen jalkapallon muuttumisesta ökyliigaksi. Kun Blackburn voitti aikoinaan mestaruuden oli nykyrahassa mitattuna noin 500 miljoonan punnan (siihen aikaan noin 300 miljoonaa) budjetti ennennäkemätön ja nykyään se ei ole juuri mitään Valioliigassa.

Valioliigaennakon analyysien lisäksi mukana myös juttu Ipsusta. Seppoa ei haastateltu (tai mainittu) mutta Kalevi Pollaria kyllä joka on niinikään pitkänlinjan Ipsu-fani. Onhan Seppoa saatettu konsultoida asiassa mutta tosiaan nimeä ei mainittu jutussa.

Onnistunut kausiennakko mielestäni kyllä. Erityisesti tuo englantilaisen jalkapallon rahajuttu oli mielenkiintoinen.

Menossa tähän futiskulttuuritapahtumaan perjantaina. Vaikka kyseessä näytösottelu niin ainutlaatuinen tapahtuma kyseessä eikä lippukaan maksanut kuin kympin.

Hönkki

LainaaNyt alkaa taas olla aikaa käydä pelaamassa ja tällä kaudella on muutenkin paremmin kuin esim. viime kaudella.

ok, hyvä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Tuonne kalenteriin ei voi (tuli joku blokkaus ilmoitus adminilta, tosin ehkä joku virhe) eikä viitsikään liikaa muuta laittaa kuin kalenterin tarkoituksenmukaista viestiä. Eli tänne vastauksena Hönkin vastaukseen.

Voitolla UCL:n finaalissa panoksena harvinainen kohtaaminen Super Cupissa. Kuten olen todennut on tässä mahdollisessa Super Cupin finaalissa pelaaminen niitä harvoja erikoistapauksia jolloin pelaan vuoden 2017 lajista eläköitymiseni jälkeen. Seuraavaa erikoistapausta ei näköpiirissä lähiaikoina



Hovimestari

Hienoa , jos Jake  tekee paluun!ä. Mm. Blackpool on vapaana!