• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Vaikein vastustaja?

Aloittaja Fabio, marraskuu 11, 2010, 16:01:54

« edellinen - seuraava »

Fabio

Järjestän Gallupin:

Kuka on teille vaikein vastus?

Enkä tarkoita siis välttämättä pelaajaa jolle häviätte eniten,
vaan "ketä vastaan on vaikein pelata, eikä peli ikinä tunnu sujuvan"?

Onko teillä tällaista vastusta?

Mun oma vastaus on ehdottomasti.. *Drum roll....* KAITSU!!

Pitääkö tätä selventää.. Jotenkin mun pelityylillä ei ole mitään
sanaa Kaitsua vastaan!! (Luulis että kaveri olisi korkeammallakin
rankingissa!) Tämä siis rehellinen mielipide ja hatunnosto Kaitsun
pelille!! Loistavaa!  ;D

T:Pasi

Hönkki

Nopeessa pitäis ehdottomasti saada parempia tuloksia Zingaa vastaan, mutta kun ei vaan tunnu onnistuvan. Ne on varmaan ne hyökkäyksen rytminvaihdokset, kun sekottaa mun jatsauksen. Myös Saku on minulle erittäin paha vastustaja, ainakin siihen nähden miten hän pärjää sitten muita vastaan. Se on yleensä suuri helpotus jos saan Sakulta ne "varmat" pinnat.

Hitaassa Tiikkaja on ehkä vaikein voitettava, mutta 0-0 on kuitenkin aina lähellä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#2
Wille. Peruspeli on hyvää, ja siihen lisänä yllättävät ja nopeat ratkaisut, joita ei Suomessa enää hirveästi viljellä. Omaa lääkettä saan maistaa tietyssä mielessä. Tilanteita tulee itselle enemmän, mutta Willellä on erinomainen veskari etenkin nopeissa tilanteissa. Tämä taas saa nostamaan omaa linjaa, ja lisää aukkoja vastaiskuille syntyy.

Puppe on aina ollut hankala, koska ei ilmeisesti itsekään ole aina varma omasta pelityylistään. Vaikea lukea ratkaisuja. Mielialapelaajana myös hankala ennustettava.

Jarkko L:n kanssa pelataan niin harvoin jostain syystä, että en oikein ole oppinut miten pitäisi pelata. Mystinen.

Suomalaisessa vanha taktinen koira Hovimestari on aina vaikea voitettava.

Fabio

Loistava ketju! (Vaikka itse..)  ;D ;D

No kuitenkin, on tosi kiva lukea juttuja, miten muut
kokee eri pelaajat..

Thanks ja toivottavasti muutkin kirjoittelee..

t.Pasi

Zinga

Ehkä Wille ja Purtsi ovat olleet vaikein vastus minulle. Välillä peli tosin menee helposti ja tulos saattaa olla 4-0. Välillä taas peli on todella vaikeaa, varsinkin jos Hölttien nopeat jatkot onnistuvat. Vesa on viime aikoina ollut vaikea pala, vaikka tilastoja katsoessa saldoni Vesaa vastaan on varsin positiivinen.

Kaitsulla on mahdollisuudet kehittyä vaikeiden vastustajien listalla. Vähän niin kuin Höltät, että välillä on vaikeaa ja välillä tuntuu liiankin helpolta. Tämä varmaan tuli Jarkollekin selväksi SM-kisoissa Kaitsua vastaan (8-0 ja 2-2).

miku

Mulle tietty tulosten (ja pelityylin puolesta) pahoja luonnollisesti Zinga ja Make.

Sitten kun oikein pureutuu aiheeseen niin hankaluutta voittamiseen on Rossoneroa vastaan, näinköhän oon koskaan venynyt edes tasapeliin asti kun muistelee (paitsi hitaassa Etelä-Korealla MM-kisassa 2006 ;-)). Niin ja myös Hönkin voittaminen on jotenkin äärimmäisen hankalaa, nollanollia on kyllä tullut mutten muista oonko voittanut miestä ennen kuin nyt SM-joukkuekisassa.

Mielenkiintoinen topic juu!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 12, 2010, 18:53:16
paitsi hitaassa Etelä-Korealla MM-kisassa 2006 ;-)

Klassikko! Kesäinen Hollanti - Etelä-Korea on jäänyt mieleen maailmanluokan nihkutuksena, jossa fiilis oli niin hyvä kuin voi olla. Yksi ikimuistoisimmista peleistäni.

Pahoittelen aiheesta eksymistä.

Hönkki

LainaaKlassikko! Kesäinen Hollanti - Etelä-Korea on jäänyt mieleen maailmanluokan nihkutuksena, jossa fiilis oli niin hyvä kuin voi olla. Yksi ikimuistoisimmista peleistäni.

Muistan vieläkin kun Vesa sanoi Mikulle: "sä olet pahempi kuin Hönkki".
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 12, 2010, 23:46:55
LainaaKlassikko! Kesäinen Hollanti - Etelä-Korea on jäänyt mieleen maailmanluokan nihkutuksena, jossa fiilis oli niin hyvä kuin voi olla. Yksi ikimuistoisimmista peleistäni.

Muistan vieläkin kun Vesa sanoi Mikulle: "sä olet pahempi kuin Hönkki".

hitto. mä en ois muistanu mutta tuo pitää kyllä vaihtaa statukseen. mä en sinänsä muista muuten tuota peliä mutta sen muistan että koko päivä oli iteltäni hillitöntä nihkutusta. tietty alla monenmonen vuoden tauko ja piti koittaa pitää omaa puhtaana. taisi kuitenkin pekkalalta saada tasurin ja voittaa heikosen eli ei huono esiinmarssi heinolalta tuolloin. muutenkin nuo oli aika tärkeät kisat ihan sillä että subu-kärpänen puraisi pahemman kerran uudelleen ;-)
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hovimestari

Nopeassa ei ole tarpeeksi pelejä, että voisin sanoa = kaikki enemmän pelanneet ovat vaikeita.

Hitaassa kesämesu on ehkä pahin, joka johtuu myös QPR vs. Chelsea asetelmasta.