• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

nabel

Tervetuloa!

Ja mikä tärkeintä: kahvinkeitin löytyy (kahvinlaatu on ollut viime aikoina vähän  e_>:D ).

SouthernBoogieCat

#4786
Tervetuloa "Flagman" piireissä olevan entisen pelaajankin puolesta joka toimii nykyään taustavaikuttajana. Kun tulet näkemään täällä termin "Haaga" opit tietämään mitä se tulee tarkoittamaan. Jotta ei saisi liian synkkää vaikutelmaa niin "Haaga" on tehtävänimike kurinpitoon liittyvään selvittelyyn. Siihenkään ei täällä tule suhtautua liian vakavasti. Lähinnä olen täällä kirjoitellut kausiennakkoja joista viimeisin on työnalla.

Yleensäkin moniin asioihin mitä luet täällä ei tule suhtautua liian vakavasti. Itse olen sortunut tähän aikaisemmin useinkin joten tiedän mistä puhun. Hyvähenkiseen porukkaan olet tiesi löytänyt.

Hönkki

Sanoisin että KKK - ei ku-klux-klan - vaan kahvi, kalastus ja kokoonpanot voi nostattaa tunteita.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hyökkäysketju

Täällä on aina viilis katossa. Mutta ei kirjaimellisesti.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Flagman - syyskuu 22, 2023, 10:40:23Hei.

Täällä huutelee uusi 36 v. pelaajanalku Helsingistä. Olen jo pitkään halunnut kokeilla Subbuteoa ja viimein ostin sellaisen perusboksin käytettynä. Nyt parin kerran sitä pelanneena haluaisin uida kohti syvää päätyä. Minua kiinnostaisi päästä mukaan pelaamaan ja oppimaan johonkin porukkaan pääkaupunkiseudulla. Olenkin jo ollut hieman yhteyksissä Subun hallituksen puheenjohtajaan. Lähtökohtaisesti minua kiinnostaa pelata kansainvälisillä säännöillä. Mutta eipä ole juuri kokemusta, niin kaikki kiinnostaa. Tulen täällä foorumilla siis kyselemään aloittelijan kiinnostuksella ja motivaatiolla.


 e_up asenteelle. Kohta pelataan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - syyskuu 22, 2023, 14:55:28TLähinnä olen täällä kirjoitellut kausiennakkoja joista viimeisin on työnalla.

HeSun kauden 2023-2024 kausiennakko on pääpiirteittään viimeistä silausta vaille valmis. Joko odotan lopullisia ilmoittautumisia ja päivitän sitten tai julkaisen piakkoin ja laitan maininnan että perustuu oletettuihin osallistujiin tai että viime hetken muutoksia ei ole otettu huomioon. Vaihtoehtona on myös päivittää ennenaikaisesti julkaistua ennakkoa tarpeenmukaan kun tietoa tulee tipoittain. Mutta ennakko jokatapauksessa on lähes valmis ja julkaistaan jossain muodossa ennen kauden alkua.

kesämesu

Osallistujat: Chelsea, Q.P.R, Tottenham,Manu,Newcastle,West Ham, Preston ja Arsenal. Pois jäivät Soton,Nottingham ja Timo Arsulla uutena.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

Asia selvä!! Juuri nämä samat osallistujat ovat kausiennakossa. Eli kausiennakko tullaan julkaisemaan aivan piakkoin.

Hönkki

Flagman kiinnostunut osallistumaan hitaan sarjoihin. Löytyisikö lainajengejä ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat


Hönkki

Kommentoin hiukan kausiennakkoa: Rosso asuu nykyään Pikku-Huopalahdessa ja sillä on vaikutuksensa. Spurs parantaa viime kaudesta peliään. Samoin uskon Chelsean nousevan vielä kerran haastamaan QPR:n vakavammin. Myös Arsu tuo painetta liigan yläkertaan, joten voi olla aika tasokas kausi tiedossa. Aika hyvin saa pelata, että on edes neljäs. QPR kyllä ykkössuosikki.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 01, 2023, 09:17:28Kommentoin hiukan kausiennakkoa: Rosso asuu nykyään Pikku-Huopalahdessa ja sillä on vaikutuksensa. Spurs parantaa viime kaudesta peliään. Samoin uskon Chelsean nousevan vielä kerran haastamaan QPR:n vakavammin. Myös Arsu tuo painetta liigan yläkertaan, joten voi olla aika tasokas kausi tiedossa. Aika hyvin saa pelata, että on edes neljäs. QPR kyllä ykkössuosikki.

Kiitos kommenteista!!

Korjaan tuon Rosso-asian ennakkoon. Varmasti ilman muuta vaikuttaa Spursien menestysodotuksiin positiivisella tavalla.

Hyökkäysketju

Kommentoin myös "kausiennakkoa". Tänä on kuin raikas tuulahdus 80-luvulta, "analysoidaan" forumin tulosten perusteella ja jotain sellaisia asioita mitä ei ole edes nähty. Jatkossa mun edesottamukset ja tekemiset voi jättää pois vastaavanlaisista ennakoista. Puolestani jokainen ennakoikoon mitä ikinä tahtoo, en halua olla osallisena missään julkisissa tai puolijulkisissa arvioinneissa.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hyökkäysketju - lokakuu 01, 2023, 13:48:17Kommentoin myös "kausiennakkoa". Tänä on kuin raikas tuulahdus 80-luvulta, "analysoidaan" forumin tulosten perusteella ja jotain sellaisia asioita mitä ei ole edes nähty. Jatkossa mun edesottamukset ja tekemiset voi jättää pois vastaavanlaisista ennakoista. Puolestani jokainen ennakoikoon mitä ikinä tahtoo, en halua olla osallisena missään julkisissa tai puolijulkisissa arvioinneissa.

Pahoittelut. Tämä oli ensimmäinen kerta kun joku ei halua olla näissä mukana. Poistan sinut asap.

SouthernBoogieCat

#4799
Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - lokakuu 01, 2023, 15:17:06
Lainaus käyttäjältä: Hyökkäysketju - lokakuu 01, 2023, 13:48:17Kommentoin myös "kausiennakkoa". Tänä on kuin raikas tuulahdus 80-luvulta, "analysoidaan" forumin tulosten perusteella ja jotain sellaisia asioita mitä ei ole edes nähty. Jatkossa mun edesottamukset ja tekemiset voi jättää pois vastaavanlaisista ennakoista. Puolestani jokainen ennakoikoon mitä ikinä tahtoo, en halua olla osallisena missään julkisissa tai puolijulkisissa arvioinneissa.

Pahoittelut. Tämä oli ensimmäinen kerta kun joku ei halua olla näissä mukana. Poistan sinut asap.

Preston poistettu 

Jos vastaavia pyyntöjä on niin voin samalla poistaa koko ennakon. Jos vaan muutamaa on ok ennakoida niin ei liene järkeä tehdä näitä jatkossa. Totta että olen kirjoitellut tulosten perusteella. Osasta jonkinlainen idea on nähdyn perusteella aiemmin. Kuitenkin nämä ovat hieman kieliposkessa tehtyjä eikä liian vakavia.

Olen näitä ei niin vakavasti otettavia ennakoita kirjoittanut jo useamman HeSu-kauden ajan ja ennen tätä ei tietooni ole tullut että joku ei halua olla niissä mukana. Pahoittelen jos teksti on jotenkin loukannut yms. Se ei ole ollut tarkoitukseni näissä. Olen tosiaan lähtenyt siitä että nämä ovat olleet ei liian vakavia mutta sopivalla vakavuudella kirjoitettuja sillä tiedolla mitä minulla on kustakin pelaajasta aiemmin ollut.

Ajatuksena - jos analyysitkään eivät ole olleet oikein -on ollut kirjoittaa  jonkinlainen ennakkointi kaudesta ennenkuin yhtään ottelua tai ainakaan montaa on pelattu. Siten kauden jälkeen on voinut katsoa miten oikeaan ennakko on osunut.

Alunperin joitakin kausia sitten taisi olla niin että minulta ennakkoa pyydettiin ja käsitin että vastaavanlaista toivetta on jatkossakin ollut. Ei ole ainakaan signaaleja ollut siihen suuntaan ettei ennen kautta olisi saanut ennakkoa kirjoittaa. Ja ennakosta ei sen julkaisun jälkeen kukaan ole pyytänyt päästä pois ennen tätä päivää. Poikkeuksena kerran kun osallistuminen peruttiin ennen kauden alkua. Jatkossa voin hyvin olla kirjoittamatta ennakon jos sitä ei koeta tarpeelliseksi julkaista ennen kautta. Ymmärrän jos toiveet sen suhteen ovat muuttuneet.