• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 24, 2010, 18:31:27
Minusta Il Turco voisi tulla mukaan AZ:lla, tai sitten jos haluaa säilyttää jengin ruotsin jenginä mahdollista Allsvenskania varten, niin ruotsalaisjengillä. Lohkopelit sitten maanantaina.

Ainoa kysymys on minusta se, kumpaan lohkoon tulisi, jos Jussi ei tule. Eli Celticin vai Liverpoolin paikalle? Toinen lohkoista jää tyngäksi, joten ehkä pitäisi tulla tuohon, jossa on pelit muuten pelattu (Marseille, Porto, Viola), jotta ei näin kabinetissa lyödä lukkoon lohkosijoituksia.

Lohkopeleistä jäljellä vain Sevilla-Inter. Sekä kahdessa lohkossa yksi joukkue, jolla kaikkia vastaan jäljellä peli. Saadaan siis periaatteessa yhdellä kerralla pelattua loppuun lohkot.

Mä pääsen ens viikolla vaan to/pe paikalle...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

AZ on hyvä, koska Ruotsin sarjat tuskin kovinkaan pian alkavat. Lohkolla ei väliä. Maanantaina viimeistään viiteen mennessä paikalla.

Hönkki

Kysyin Jussilta seuraavasta maanantaista ja hän ei vielä pystynyt sanomaan onko tulossa. Ei hätiköidä Jussin poissulkemisen suhteen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Ensinnäkin kysymys siitä, onko Pääsiäisenä moni paikalla niin että voisi pelata esim. Pitkänäperjantaina jo päivällä. Minulle sopisi päiväpelit joku päivä. Tätä olisi hyvä selvittää jo nyt.

Joo, eli jos AZ Pupen lohkoon, niin pitäisi pelata to tai pe ainakin tuo peli.

Jussista riippuu tuo toisen lohkon mahdollinen paikka. Minulla ei kuitenkaan ole nyt mahdollisuutta järkätä lainajengiä Kaitsulle siihen, mutta ei ole mahdoton ajatus varmaankaan.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 25, 2010, 15:04:35
Kysyin Jussilta seuraavasta maanantaista ja hän ei vielä pystynyt sanomaan onko tulossa. Ei hätiköidä Jussin poissulkemisen suhteen.

Ei hätiköidä, mutta kun Hovimestari on huhtikuussa paljon poissa, pitäisi nuo jatkopelit saada käyntiin, jottei veny toukokuulle niiden aloittaminen. Ei oikein voida odotella. Tässä on kuitenkin pari kuukautta siitä, kun Jussi ilmoittautui mukaan, ja vain FA Cupin peli pelattuna. Kesälle ei ole kiva jättää sarjapelejä, ja mielelläni keskittyisin enemmän nopeaan ennen GP/IO:ta.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 25, 2010, 00:47:39
Voin määkin jollain lainajengillä tula noi muutamat alkusarjan pelit vääntämään...

Multa löytyy kyllä jengejä mistä valita..
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hovimestari

Joo, AZ mukaan vain. Ja Jussille korvaaja, jos ei ehdi.

Pääsiäislauantai on kiinni, mutta perjantaina sopii päivälläkin.

Porvoon turkkilainen

Pääsiäisestä sen verran, että ikävä kyllä kyyti sukulaisiin lähteekin jo torstaina, eli näin ollen minulle sopisi pääsiäisenä vain maanantai. Jos aikataulut menevät tiukaksi, niin sellainenkin järjestely mulle käy, että pelaan AZ:lla maanantaina ja pääsiäiseksi voin lainata sitä jengiä jollekin, joka pääsee to tai pe pelaamaan Puppea vastaan.

Mites pelit pääsiäismaanantaina?

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - maaliskuu 26, 2010, 13:18:55
Pääsiäisestä sen verran, että ikävä kyllä kyyti sukulaisiin lähteekin jo torstaina, eli näin ollen minulle sopisi pääsiäisenä vain maanantai. Jos aikataulut menevät tiukaksi, niin sellainenkin järjestely mulle käy, että pelaan AZ:lla maanantaina ja pääsiäiseksi voin lainata sitä jengiä jollekin, joka pääsee to tai pe pelaamaan Puppea vastaan.

Eiköhän tuollainen ratkaisu ole ihan mahdollinen näin poikkeustilanteessa.

Perjantaina voisi sitten arpoa jatkopelit.

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - maaliskuu 26, 2010, 13:18:55
Mites pelit pääsiäismaanantaina?

Minulle ainakin käy. Voi olla, että kävisi jo päivälläkin.

Fabio

Jos jotakuta kiinnostaa, niin ollaan Mikon kaa tulossa maanantaina.. varmaan iltapäivästä..

Ja yritän saada yhden kaverin huijattua lajiin mukaan! Aleksi tulee (toivottavasti) maanantaina
ekaks vaan "kattomaan" millaista peli on.. Yritän kyllä heti huijata jampan vähän näpäytteleen!  ;)

Aleksi asuu 200m fisu-maijasta ja pelaa futista jossain "5. divarissa".. Ikääkin kaverilla taitaa olla
jotain 26.. kai.. Joten ihan kelpo pelimiehenkin voisi kaverista yrittää muokata.. Tai sitten aluks mulle
ja Mikolle harjoitusvastustajan!  ;D No, toivottavasti saadaan kaveri revittyä paikalle maanantaina!

Nähdään!

t.Pasi ja Mikko

Rossonero

Olisiko perjantaina (huomenna) tulijoita? Voisin tulla jo päivällä (klo 12 lähtien).

Kertokaahan pääsettekö ja mihin aikaan.

Hovimestari

Pääsen paikalle n. klo 12 lähtien.

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Rossonero

Varaa, Hovimestari, nopean jengi mukaan. Meillä ei ole kovin monta hidasta pelaamatta. Toki kesämesukin voi ottaa supernopeat siniset varalta mukaan.

kesämesu

ok,otan nopeat messiin. jussin kanssa juttelin ja olisi tulossa huomenna pelailemaan fa cupin uusinnan,pekkalaa en ole vielä saanut kiinni...
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

Tulen kanssa sit puolilta päivin...Kaitsu? Hönkki?
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..