• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 20, 2010, 14:31:49
Tulevalla viikolla illat hieman huonoja. Seitsemän maissa viimeistään pitäisi päästä lähtemään. Sopiiko Puulle (tai muille) aloittaa joku päivä jo aikaisemmin?

Maanantaina tuskin kovin moni olisi tulossa (viikonlopun turnauksen takia), vai kuinka on?

Ma ja Ke vapaita koko päivän.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Florentino Perez - helmikuu 21, 2010, 01:23:12
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 20, 2010, 14:31:49
Tulevalla viikolla illat hieman huonoja. Seitsemän maissa viimeistään pitäisi päästä lähtemään. Sopiiko Puulle (tai muille) aloittaa joku päivä jo aikaisemmin?

Maanantaina tuskin kovin moni olisi tulossa (viikonlopun turnauksen takia), vai kuinka on?

Ma ja Ke vapaita koko päivän.

Minulle sopisi paremmin keskiviikkopäivä. Olisikohan muita tulossa vaikka neljän viiden maissa? Jos Puulle sopii, niin voisimme aloittaa jo tuolloin päivällä.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Ke minulle ja Puulle sopii aloittaa vaikka puolenpäivän tienoissa. Olisiko joku muu tulossa ke, ja mihin aikaan? Minulle sopii pelit n. klo 19 asti, mutta aloitusaika riippuu siitä tuleeko muita.

Rossonero

En pääsekään tänään. Molemmat lapset kipeänä.

Rossonero

#875
Oli puhetta ensi viikon alun pelipäivistä. Maanantai ei sopinut Hönkille eikä Hovimestarille, joten puhuttiin tiistaista ja keskiviikosta mahdollisina päivinä.

Minulle sopivat molemmat, ja voisin aloittaa jo päivällä, jos esim. Puulle sopii.

Onko jompikumpi päivä parempi muille?

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 02, 2010, 16:51:56
Oli puhetta ensi viikon alun pelipäivistä. Maanantai ei sopinut Hönkille eikä Hovimestarille, joten puhuttiin tiistaista ja keskiviikosta mahdollisina päivinä.

Minulle sopivat molemmat, ja voisin aloittaa jo päivällä, jos esim. Puulle sopii.

Onko jompikumpi päivä parempi muille?

Mulle sopii kans molemmat päivät ja voin alottaa kans jo iltapäivällä jos vaan avaimet saadaan
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

Tiistai sopisi minulle paremmin kuin keskiviikko. Molemmat kuitenkin OK. Voisin päästä tiistaina jo klo 14 paikalle. Puu on lomalla, joten avaimet eivät kai ole ongelma.

Porvoon turkkilainen

Mulle kävisi pari peliä ensi tiistaina. Varmastikin hieman ennen klo 17 ennättäisin paikalle, jos vain bussit kulkevat silloin normaalisti.

Rossonero

Sovitaan sitten pelipäiväksi tiistai. Jos Puukin toipuisi viime kerrasta (yritin auttaa toipumista antamalla Man Citylle voiton...), niin saataisiin jo päivällä pelit kahdella kentällä. Olisi aika hyvä juttu, koska saataisiin paljon pelejä pelattua. Ja sitten sopivasti lämmeneenä voidaan grillata hieman turkkilaista...

Voin tulla puolestapäivästä lähtien, jos muita pääsee jo silloin. Muu perhe on reissussa, joten esteitä tai viivästyksiä ei pitäisi olla.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 03, 2010, 11:38:39
Sovitaan sitten pelipäiväksi tiistai. Jos Puukin toipuisi viime kerrasta (yritin auttaa toipumista antamalla Man Citylle voiton...), niin saataisiin jo päivällä pelit kahdella kentällä. Olisi aika hyvä juttu, koska saataisiin paljon pelejä pelattua. Ja sitten sopivasti lämmeneenä voidaan grillata hieman turkkilaista...

Voin tulla puolestapäivästä lähtien, jos muita pääsee jo silloin. Muu perhe on reissussa, joten esteitä tai viivästyksiä ei pitäisi olla.

Puoliltapäivin tiistaina tulossa
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Fabio tulossa Mikon kanssa. Heille sitten nopean treenipelejä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 04, 2010, 16:33:03
Fabio tulossa Mikon kanssa. Heille sitten nopean treenipelejä.

Voin pelata nopeaa pelin tai pari, jos ei muita löydy. Voidaan tarvittaessa myös setviä sääntökohtia ja käydä läpi joku taktinen tai tekninen (näpäytystekniikka tms) perusasia.

Fabio

Asiaa!

Kiva päästä harjoittelemaan! Mun Palermo ei ole vielä maalattu, mutta
Parmalla (2.jengini) voin ottaa matsia!.. :)

Ja Rosson kanssa olis hyvä käydä sääntöjä yms. läpi..

Mä, raskaan työn orjuuttamana pääsen paikalle vasta klo 17.00 nurkilla
(Mikko ja Mikon Barcelona tulee samalla kyydillä..)

Nähdään!

T:Pasi ja Mikko

Fabio

Onko maanantaina pelejä?  :)

T:Pasi ja Mikko