• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Hyvä juttu, niin tulen maanantaina mestoille

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - lokakuu 02, 2009, 18:06:20
Ensi maanantai taitaa olla nopeiden päivä, mutta olisiko silloin kenties jollakin mahdollista pelata myös hidasta? Voisin ainakin omalta osaltani avata silloin kauden hesun, divarin tai kenties jopa molempien osalta. Pääsen viideltä töistä, joten ennättäisin ennen kuutta paikalle.

Maanantaina 12.10 on hieman epävarma, mutta pyrin pääsemään myös silloin.

Divaria voin tahkota myös hitaassa 5.10
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari


Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 02, 2009, 19:03:44
Ainakin minulle sopisivat hitaat illan päätteeksi. Eli ensin pelaan muutaman nopean, ja varmaan joskus seitsemän maissa voin aloitella hitaita.
Kannattaa ottaa huomioon, että paikalla on sekä HeFin että divarin pelaajia ja luulisin niitä pelejä riittävän neljälle pöydälle. Tietenkin pöytiä voi laittaa viisi pystyyn.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 03, 2009, 21:44:14
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 02, 2009, 19:03:44
Ainakin minulle sopisivat hitaat illan päätteeksi. Eli ensin pelaan muutaman nopean, ja varmaan joskus seitsemän maissa voin aloitella hitaita.
Kannattaa ottaa huomioon, että paikalla on sekä HeFin että divarin pelaajia ja luulisin niitä pelejä riittävän neljälle pöydälle. Tietenkin pöytiä voi laittaa viisi pystyyn.

Hyvä huomio. Useimmiten kuitenkin nopeat rupeavat tuossa seitsemän maissa jo vähenemään, ja sitä ennen riittänee hyvin yksi hitaan pöytä. Viisi pöytää kannattaa toki laittaa.

Hysteerinen rage quittaaja

Joudun huomenna töihin, mutta avaimet voi noutaa meiltä.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

kesämesu

eiköhän aleta pikkuhiljaa pelailemaan hesu-liigaa ettei tarvitse koko ensi kesää hikoilla näitten pelien kanssa.
itse olen tulossa aloittamaan omat pelit ma 19.10 ja toivottavasti paikalla on sen verran porukkaa että saisi 2-3 peliä pelattua.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Lainaaeiköhän aleta pikkuhiljaa pelailemaan hesu-liigaa ettei tarvitse koko ensi kesää hikoilla näitten pelien kanssa.

Juuri näin. Nyt olisi todellakin aika saada liiga käyntiin ja viikonlopun Naarajärven turnaus tulee painamaan ainoastaan minun sormissani.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

En siis pääse maanantaina, mutta loppuviikosta on tarkoitus pelata jotain pelejä pienellä porukalla esim. Arabiassa.

Porvoon turkkilainen

Onko huomenna ketään tulossa pelaamaan? Pääsen kuudelta töistä, joten viimeistään seitsemään mennessä pääsisin paikalle ja ennättäisin pelata pari peliä.

Epis

Olisin tulossa, mikäli muitakin eksyy paikalle..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer


Hovimestari


Rossonero

Tulijoiden kannattaa tarkistaa Puulta avaintilanne. Eli kannattaako hakea Puun töistä, jos on töissä jne.