• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lynxin varjo-EM

Aloittaja miku, maaliskuu 16, 2008, 12:08:59

« edellinen - seuraava »

Purtsi

#15
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"19-20 onnistus varmasti...mulle aika hyvin??

hetkinen mutta tuo 19-20 on vkl joten se ei kyllä mulle natsaisi.. mites ois ma-ti 21.-22.7. alustavasti. Puppe, Purtsi, Zinga?? Muita??

mä oon tolla viikolla ti-to ähtärissä. periaattessa jos rouva purtsilla ei oo maanantaina töitä ni voitais silloin tulla leppävedelle ja jatkaa tiistaina matkaa etiäpäin. mut se selviää kyl vasta aikasintaa ehkä viikon päästä...
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Puppe

#16
Lainaus käyttäjältä: "miku"mites puppe siinä keskiviikkona on töitä?

töissä ke 23.7 klo 7-22...sen jälkee vapaa vuorokausi
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#17
entäs seuraavan viikon aikataulut akselilla ma-ke?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

#18
Lainaus käyttäjältä: "miku"entäs seuraavan viikon aikataulut akselilla ma-ke?

mulla on jo loma ohi siinä vaiheessa niinku taitaa olla villelläki... mites kellekin kävis viikkoa aikasemmin, eli viikolla 29?
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

#19
odotellaan pupen vastausta tuohon viikkoon. mulla voi olla vaikeampi saada siihen viikkovapaita kun joudun pitämään hurjasti yhden lauantain vapaana edellisellä viikolla..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#20
Lainaus käyttäjältä: "miku"entäs seuraavan viikon aikataulut akselilla ma-ke?

huonolle näyttää...28-31.7 töissä... :cry:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#21
nyt on lyöty päivä kiinni:

14.7. - 15.7. 2008

Lynxin avoimet varjo EM-kisat siis ohjelmassa Leppävedellä kansainvälisillä säännöillä.

Mukana alustavasti tekstiviestien perusteella ainakin Miku, Purtsi, Wille, Make ja mahdollisesti myös Puppe.

Maanantaina pelit käyntiin vaikkapa klo 14.00 ja kahdella kentällä edetään. Pelisysteemi tehdään aluksi pelaajien mukaan, katsotaan näinkö kaikille vaikka kahta joukkuetta että saadaan myös pudotuspelitunnelmaa aikaan.

Saunailta maanantaina grillijuhlineen nyyttikestihengessä eli allekirjoittanut hoitaa paikalle jotain yhteistä syötävää mutta virvokkeet ja vaikka jotain evästä matkaan niin saadaan mielet ja mahat myös hyvälle tuulelle!

Velkam kaikki ketkä kynnelle kykenee, nukkumatilaa löytyy muutamille pelaajille.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#22
Lainaus käyttäjältä: "miku"nyt on lyöty päivä kiinni:

14.7. - 15.7. 2008

Lynxin avoimet varjo EM-kisat siis ohjelmassa Leppävedellä kansainvälisillä säännöillä.

Mukana alustavasti tekstiviestien perusteella ainakin Miku, Purtsi, Wille, Make ja mahdollisesti myös Puppe.

Maanantaina pelit käyntiin vaikkapa klo 14.00 ja kahdella kentällä edetään. Pelisysteemi tehdään aluksi pelaajien mukaan, katsotaan näinkö kaikille vaikka kahta joukkuetta että saadaan myös pudotuspelitunnelmaa aikaan.

Saunailta maanantaina grillijuhlineen nyyttikestihengessä eli allekirjoittanut hoitaa paikalle jotain yhteistä syötävää mutta virvokkeet ja vaikka jotain evästä matkaan niin saadaan mielet ja mahat myös hyvälle tuulelle!

Velkam kaikki ketkä kynnelle kykenee, nukkumatilaa löytyy muutamille pelaajille.

Yritän, yritän... :oops:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#23
vaihtoehtona pelien pitopaikalle tähänkin esiin Suolahdessa sijaitseva Kartanoravintola/Camping. Ohessa voisi sielläkin saunoa ja ottaa vaikka pienen minigolf- tms. turneen. Yöpaikat saan järkättyä myös varmaan ainakin liki ilmaista:

//http://www.kartanoravintola.fi
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

#24
Lainaus käyttäjältä: "miku"vaihtoehtona pelien pitopaikalle tähänkin esiin Suolahdessa sijaitseva Kartanoravintola/Camping. Ohessa voisi sielläkin saunoa ja ottaa vaikka pienen minigolf- tms. turneen. Yöpaikat saan järkättyä myös varmaan ainakin liki ilmaista:

//http://www.kartanoravintola.fi

mulle passaa kyllä. mä koitan saada aikaseks että väsäisin uuden kentän näihin skaboihin mennessä ku on toi vanha menny aika käyräks. vielä ku kerkiäis uudet jengit tulemaa tohon mennessä...
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

#25
katsotaan tuo pelipaikka loppumetreillä sitten kiinni.

eiköhän ne uudet jengit pitäisi olla silloin meillä. toivottavasti.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

#26
Laitoin tänään tiedustelua, kun en ole vielä saanut edes laskua maksettavaksi.. Mut ilmoittelen heti kun saan tietää lisää..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#27
Profibaseltako tilasitte ? Minullakin kesti 1-2 viikkoa pidempään kuin piti ja ekassa lähetyksessä ei ollut vahoja mukana. Vahat tulivat sitten ilman postikuluja vähän myöhemmin kun valitin. Loppujen lopuksi sain kaiken mitä tilasin. Ilmeisesti ovat hyvin kiireisiä siellä Profibasella. Vain muutama ihminen töissä ja tilauksia alkanut tulla enemmän kuin mihin varauduttu.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

#28
Hannukan Sami alustavasti mukana.

Allekirjoittanut hankkii myös karaokelaitteistoa ko. iltaa varten.. :wink:
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#29
Lainaus käyttäjältä: "miku"Hannukan Sami alustavasti mukana.

Allekirjoittanut hankkii myös karaokelaitteistoa ko. iltaa varten.. :shock:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..