• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 29.12.2014 Hermanni

Aloittaja SouthernBoogieCat, joulukuu 22, 2014, 21:13:53

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Ketä pääsee tuolloin? Minä pääsisin paikalle ja jos mahdollista niin jo klo 12 koska olen lomalla. Niin aikaisin aloitettaessa olisi mahdollista pelata n. 3-4 peliä eli kaikki Serie A:n ekan puoliskon pelit (Lazio, Roma, Napoli) ja aloittaa jo seuraavan puoliskon. Eli pääsevätkö nuo ko. jengien managerit paikalle?

Hovimestari

Minun pitäisi päästä paikalle. Varmistan joulun jälkeen.

Killer

Tällä hetkellä en usko joulun jälkeiseen elämään.
Menen ensin metsään. Palaan sitten asiaan.

Hyvää Joulua kaikille! Puss & kram.

Killer

Pyrin tulemaan (klo 14?). Tosin Frankku mun luona, joten tilanne hieman auki. Varmistus vasta huomenna.

Jake. Vaikka kaikki mainitsemasi managerit tulisivat niin on epätodennäköistä, että saat pelattua kaikkia vastaan. Täytyy ottaa huomioon muitakin pelejä.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - joulukuu 28, 2014, 13:11:19
Pyrin tulemaan (klo 14?). Tosin Frankku mun luona, joten tilanne hieman auki. Varmistus vasta huomenna.

Jake. Vaikka kaikki mainitsemasi managerit tulisivat niin on epätodennäköistä, että saat pelattua kaikkia vastaan. Täytyy ottaa huomioon muitakin pelejä.

Ok, ilmoittele huomenna. Seuraan foorumia ja pystyn tulemaan paikalle melko lyhyellä varoitusajalla. Olen ottanut huomioon muutkin pelit ja ajatellut että monia pelejä ei huomenna varmastikaan pelata joten siksi arvelin että olisi mahdollista pelata kaikkia kolmea vastaan.

Hovimestari

Onnistuu jo iltapäivästä minullekin.

Porvoon turkkilainen

Pääsisin klo 19. Onko ketään enää silloin? Jos Tuuri olet vielä paikalla, niin ainakin meidän europelin vois pelata pois. Edistäis se ainakin hieman pelien viemistä eteenpäin.

Killer

Lähden kertsille n puolen h kuluttua. Jake oli jo menossa ovelle.
Tule Tuuri, tule!

Kebab. Soita ennenkuin olet lähdössä.

Hysteerinen rage quittaaja

Pääsen paikalle hieman ennen kuutta, jos silloin kukaan enää paikalla. Hovin kanssa olisi ainakin FA Cupia.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.