• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kongo News & Salad

Aloittaja Killer, lokakuu 02, 2014, 15:27:04

« edellinen - seuraava »

Killer

Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 06, 2015, 14:45:18
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 06, 2015, 13:28:38
Vaikken ole sarjoissa vielä ollut mukana, niin nää on ihan kuningaspelejä muuhun viimeaikaiseen schaibaan verrattuna.

Mulle parittomat viikot sopii parhaiten. Kuten ens viikko. Ti tai to, 'bout 17?
Mulle torstait sopii paremmin noista kahdesta, tiistait melkeinpä viikosta huonoiten.

Ok. Siis sopiiko kundeille ens viikon torstaina klo 17, vai 18?

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Mulle aina aikaisempi parempi niin ei tarvi duunissa kökkiä turhaan.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 06, 2015, 16:04:24
Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 06, 2015, 14:45:18
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 06, 2015, 13:28:38
Vaikken ole sarjoissa vielä ollut mukana, niin nää on ihan kuningaspelejä muuhun viimeaikaiseen schaibaan verrattuna.

Mulle parittomat viikot sopii parhaiten. Kuten ens viikko. Ti tai to, 'bout 17?
Mulle torstait sopii paremmin noista kahdesta, tiistait melkeinpä viikosta huonoiten.

Ok. Siis sopiiko kundeille ens viikon torstaina klo 17, vai 18?

Mahdollisesti torstai käy. Varmistan lähempänä. Todennäköisesti klo 17 käy.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 06, 2015, 18:11:14

Mahdollisesti torstai käy. Varmistan lähempänä. Todennäköisesti klo 17 käy.

Torstai käy. Minulla on siis avaimet. Toivottavasti vaan Hellas Verona on tallessa kerholla.

akkep:T

Kuumetta, oksentelua, lepoa, siivoamista ja treenejä. En taida päästä huomenna. Subutelkaas täysii!

Sc Calamari Union

Porvoon turkkilainen

Minäkään en huomenna pääse. Teatteri-ilta

Killer

En pääse. Työtapaturma.

SouthernBoogieCat

Onko ketään tulossa vai kannattaako perua huominen? Minä pääsen kyllä jos tulee vain vastustajia. Haen jokatapauksessa Hellaksen kerholta oli pelejä tai ei. Pääsen klo 16 maissa eli jos silloin on tulijoita niin hyvä mutta jos vasta myöhemmin niin voin tulla klo 17.

nabel

Tulisin kyllä mieluusti vaikka neljän kieppeillä (taitais mennä vähän yli, ehkä 1615) vetää parit höntsät/aloittaa toista pikkusarjaa.

Epis

Pari höntsää vois olla ihan jees tai joku mini turnauskin.. Aattelin, että vois olla parempi jos olis enempi naamoja ennen sarjan alkua, jotta sais säännöt kerrattua mahdollisimman tehokkaasti, mutta onhan 4/7 jo enemmistö jos H-kone tuloo..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - maaliskuu 11, 2015, 12:04:18
Tulisin kyllä mieluusti vaikka neljän kieppeillä (taitais mennä vähän yli, ehkä 1615) vetää parit höntsät/aloittaa toista pikkusarjaa.

Selvä! Tulen n. klo 16 paikalle ja olen sitten avaamassa ovea. Seuraa kuitenkin foorumia siltä varalta että jos tulee joku este. Laitan tänne heti jos tiedän etten pääsekään. Tämä koskee muitakin jotka ovat tulossa. Eli foorumilla tiedotan jos tulee muutoksia.

h-kone

Ach en pääse, kun Cine Aasia -putki avajaisineen alkaa sevverta aikasteen etten kehtoo yhtä hönzää varten sinkoilla ympäriinsä...

(Mutta luotan toki siihen, että kaikki älyätte tulla perjantaina Dubrovnikiin, kun pyörittelemme monen DJ:n voimin pelkästään japanilaisia levyjä + oikein livebändi vetää 60-luvun japanilaista gogo-musaa: http://helsinkicineaasia.fi/2015/02/japan-a-go-go-helsinki-cine-aasia-klubi/ )

Epis

Jätän tämän päiväisen sittenkin väliin..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Diegolle tiedoksi, olen edelleen kulkemassa kotimatkalla duunista kertsin ohi joten voin siinä neljän kieppeillä tulla ottamaan pari höntsää.