• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi - Pelipäivät ja poissaolot

Aloittaja Rossonero, maaliskuu 09, 2007, 01:14:23

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#60
Tulen myös jo klo 10 ja ehdin olla parin matsin verran. Timoa vastaan olis hidasta. Ja olis kyllä nopeatakin, mutta katsotaan paikan päällä. Kylppäriremontti painaa päälle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#61
Seuraava pelipäivä torstai 3.5.. Paikalle voi tulla 17.30 lähtien.

The next playing day is thursday 3.5 starting at 17.30.

Sunnuntaina 6.5. pelataan hidasta koululla, joten rästejä voi hoitaa silloin.

On sunday 6.5.
we are playing Finnish rules at the school. You can play remaining games then.

Nämä pelit jäljellä. Jokaisen pitää saada pelattua noiden kertojen aikana niin, että on 10-11 peliä pelattuna tai sitten saa itse keksiä ratkaisun. Todelliset syyt toki otetaan huomioon:

These are the games left. Everyone has to have 10-11 games after these sessions or come up with a solution. Real reasons are of course taken into account:

Masse-Saku
Zinga-Masse
Seppo-Eliot
Zaccy-Masse
Kaitsu-Timo
Hönkki-Seppo
Masse-Wille
Timo-Zaccy
Masse-Hönkki
Seppo-Petri
Wille-Timo
Timo-Hönkki
Zinga-Petri
Kaitsu-Seppo

Eliot Kennedy

#62
Unfortunately, I can't make it next Thursday as I have a football match I must play in that evening. I will also be away on Sunday 6 May (in Luxembourg).

Fortunately, after last night, I am up to 10 games now, but I will see if I can arrange to play Seppo at some other time.

Cheers.

Eliot

Rossonero

#63
Lainaus käyttäjältä: "Eliot Kennedy"Unfortunately, I can't make it next Thursday as I have a football match I must play in that evening. I will also be away on Sunday 6 May (in Luxembourg).

Fortunately, after last night, I am up to 10 games now, but I will see if I can arrange to play Seppo at some other time.

No need. You can play him in the following session before we start the second round.

Masse

#64
Jippii pääsen tulemaan sekä to 3.5. että su 6.5.

Mihin aikaan pelataan sunnuntaina?
Support your local football club!

Rossonero

#65
Lainaus käyttäjältä: "Masse"Jippii pääsen tulemaan sekä to 3.5. että su 6.5.

Mihin aikaan pelataan sunnuntaina?

Hienoa! Sunnuntaina aloitetaan joko klo 10 tai 11.

Zinga

#66
Mä voisin pelata 1. kierrokseni loppuun ensi viikon ma tai ti, jos vain Masse ja Petri pääsevät pelaamaan pelinsä mua vastaan. Masse, onko esim. Kurvissa mahdollista pelata maanantaina 7.5.? Ymmärrän myös, jos ette halua pelata ma tai ti, sillä onhan tällä viikolla jo to ja su pelejä.

Torstaina 10.5. olen pelaamassa, jos pelit järkätään.

Hönkki

#67
Petri ilmoitti, että pelaisi Willeä vastaan hidasta torstaina klo 19 alkaen ja Zingaan vastaan nopeata ens tiistaina (tässä voisi Herttoniemen kertsi auttaa).

Itse haluaisin pelata Massea vastaan torstaina.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#68
Wille tulee torstaina.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#69
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Petri ilmoitti, että pelaisi Willeä vastaan hidasta torstaina klo 19 alkaen ja Zingaan vastaan nopeata ens tiistaina (tässä voisi Herttoniemen kertsi auttaa).

Eiköhän Kurvi olisi paras paikka, koska Zinga saisi samalla pelattua Massea vastaan.

Masse

#70
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Mä voisin pelata 1. kierrokseni loppuun ensi viikon ma tai ti, jos vain Masse ja Petri pääsevät pelaamaan pelinsä mua vastaan. Masse, onko esim. Kurvissa mahdollista pelata maanantaina 7.5.? Ymmärrän myös, jos ette halua pelata ma tai ti, sillä onhan tällä viikolla jo to ja su pelejä.

Torstaina 10.5. olen pelaamassa, jos pelit järkätään.

Maanantaina olen Turussa kannustamassa Klubia, joten itse en ainakaan pysty avaamaan Kurvin ovet.

Torstaina 10.5. minulla on kauden eka sarjaottelu joten en pysty silloinkaan tulee.
Support your local football club!

Zinga

#71
Lainaus käyttäjältä: "Masse"
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Mä voisin pelata 1. kierrokseni loppuun ensi viikon ma tai ti, jos vain Masse ja Petri pääsevät pelaamaan pelinsä mua vastaan. Masse, onko esim. Kurvissa mahdollista pelata maanantaina 7.5.? Ymmärrän myös, jos ette halua pelata ma tai ti, sillä onhan tällä viikolla jo to ja su pelejä.

Torstaina 10.5. olen pelaamassa, jos pelit järkätään.

Maanantaina olen Turussa kannustamassa Klubia, joten itse en ainakaan pysty avaamaan Kurvin ovet.
Käykö sulle Masse tuo tiistai 8.5.? Voitaisiin pelata meidän matsi ja Petriä vastaan.  Jos aika käy, niin sitten mietitään enää pelimesta.

Rossonero

#72
Seuraava pelipäivä torstai 10.5. alkaen klo 17.30.

The next playing night thursday 10.5. starting at 17.30.

Nyt olisi hyvä ruveta sopimaan yhdestä isommasta viikonloppusessiosta, jolloin kaikki olisivat paikalla ja pelattaisiin n. 3-4 kierrosta. Eli vaihtoehtoina viikonloput 12.-13.5., 19.-20.5. ja 26.-27.5. Kertokaapa mahdollisimman pian, jos on sellaisia päiviä, jotka eivät käy.

Now it's good time to start deciding on a weekend session when all would be present and we would play 3-4 rounds. Possible days are 12.-13.5., 19.-20.5. ja 26.-27.5. Let me know as soon as possible which days are not good for you.

Sir Subbuteo

#73
Moi
Minulle ei ainakaan sovi 12.-13.5 ja, 19.-20.5. koska olen Japanissa.
SP

Eliot Kennedy

#74
I will try to make it next Thursday 10.5, but it may be tricky as both my sons have football games that evening and I am also looking after a visitor from Australia who arrives on Wednesday.....life is so busy!

For the weekends Vesa mentioned, the only days I can really make it are Sunday 20.5 or Sunday 27.5, from the morning until about 3pm.