• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi - Pelipäivät ja poissaolot

Aloittaja Rossonero, maaliskuu 09, 2007, 01:14:23

« edellinen - seuraava »

Eliot Kennedy

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Ok, I'll be there. I think it is time to unleash Eliot and let him play as much he is capable of.  :lol:

Hopefully I can play 3 or maybe even 4 games on Thursday (time and tables permitting) and move things along. But Vesa is right - let's try to keep the games roughly even for all of us......

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: "Eliot Kennedy"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Ok, I'll be there. I think it is time to unleash Eliot and let him play as much he is capable of.  :lol:

Hopefully I can play 3 or maybe even 4 games on Thursday (time and tables permitting) and move things along. But Vesa is right - let's try to keep the games roughly even for all of us......

The three first rounds for you are against Petri, Hönkki and Wille, but the fourth is against Seppo. So, I think you'll get three games on thursday.

I hope we can play 2-3 games each, but it depends a bit on the time everyone has.

I myself may have to participate only as an organising spectator-referee as at the moment I'm still weak from the fever. But we'll see how it developes.

zaccy

Varmistuksena vielä että en pääse torstain gameihin, koska olen poikain kanssa mökillä harjoittelemassa kierteitä :sille:

Hönkki

LainaaI don't think it's necessary because the suggested days are all ok for Eliot and we really don't need more than four or five days to finish the league. And if we want to have a proper league as a farewell gift to Eliot, then it's not good for one player to play all his games fast. But everyone else has to play their games, too. There are others who we should worry about.

In the perfect world it would go like that, but we are not in the perfect world. There will be days when Eliot is not able to play all the planned games, not because of Eliot, but because of his opponents who are not available for one reason or another in the planned day. That's is why Eliot should play more than 3 games in a day, if he just have an opportunity for that. I gave up hope 20 years ago that all the games would be played in the planned days.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaI don't think it's necessary because the suggested days are all ok for Eliot and we really don't need more than four or five days to finish the league. And if we want to have a proper league as a farewell gift to Eliot, then it's not good for one player to play all his games fast. But everyone else has to play their games, too. There are others who we should worry about.

In the perfect world it would go like that, but we are not in the perfect world. There will be days when Eliot is not able to play all the planned games, not because of Eliot, but because of his opponents who are not available for one reason or another in the planned day. That's is why Eliot should play more than 3 games in a day, if he just have an opportunity for that. I gave up hope 20 years ago that all the games would be played in the planned days.

Yes, but if he plays three games on thursday and four games on 27.5. including both against Seppo, it leaves 5 games to be played (in two sessions). This means four (or five) sessions in all for Eliot for the rest of the season. And as we have more than one spare dates it really isn't a problem.

I don't see the point in making a mess out of the draw and the league at this point. If the situation for some reason is bad on sunday 27.5. then it's time to make changes. At the moment it would just be panicking.

At this point I still have to stress, like Hönkki, that it's up to the others to perform and come to sessions.

I hope that everyone has marked sunday 27.5. to their calendars as that is a very important date for the league.

Other possible dates are also set so everyone can make arrangements if there is nothing special planned for those days.

If not for other reasons, then out of respect to Eliot we have to carry our own weight.

Arse

Pahoittelen, että huominen pelikerta jää minulta väliin Klubin matsin ja golfkauden avauksen takia. Olen valmis kuitenkin urakoimaan seuraavilla pelikerroilla.

Ehdotetuista tulevista päivistä mulle sopivat to 24.5. su 27.5. ja la 2.6. Viikonloppupelit aloittaisin mieluusti mahdollisimman aikaisin.

Rossonero

Seuraava pelikerta ensi torstaina 24.5. klo 17.30. Tämä sillä varauksella, että Timo, Masse, Zaccy ja Wille tulevat. Ilmoittakaa ajoissa, jos ei onnistu, niin mietitään pelataanko lainkaan silloin. Seppo ei ilmeisesti ole vielä Suomessa, mutta muiden tämän torstain väliin jättäneiden pitäisi tulla, jotta kannattaa pelata.

Muistakaa, että su 27.5. on tarkoitus pelata paljon, ja silloin pitäisi kaikkien yrittää paikalle, jotta päästäisiin pelaamaan neljällä kentällä. Todennäköisesti aloitetaan jo aikaisin (ehkä 9-10) pelaamaan.

Next session is on thursday 24.5. at 17.30 if the guys who were absent today are coming.

Following that there is the sunday 27.5. when everyone should come. We'll start probably quite early (maybe 9-10).

Hönkki

LainaaMuistakaa, että su 27.5. on tarkoitus pelata paljon, ja silloin pitäisi kaikkien yrittää paikalle, jotta päästäisiin pelaamaan neljällä kentällä. Todennäköisesti aloitetaan jo aikaisin (ehkä 9-10) pelaamaan.

Sepon läsnäolo erittäin toivottavaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Olen ma 21.5 tulossa pääkaupunkiseudulle, joten aikaa olis pelailla harkkamatseja mut ilmeisesti missään ei järkätä kyseisenä iltana pelejä???  :P
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

LainaaTodennäköisesti aloitetaan jo aikaisin (ehkä 9-10) pelaamaan.

Aamusta ehtisin pelata pelin tai pari. Pystyykö Zaccy, Petri, Wille tai Timo tulemaan aikaisin ?

Torstaina en tule.

Minulla on jo 14 peliä pelattuna, joten muutamalla pelillä olen muiden tahdissa. Nyt on mahdollista mennä Kurviin ma 28.5 klo 17 ja sielläkin voisin yhden pelin pelata jos joku on tulossa.

zaccy

Kuis ajoissa olisi tarpeeksi ajoissa? Vielä ei tiedä lauantain "urheiluista" niin hankala mennä sanomaan mihin aikaan alkaa henki kiertämään...

Hönkki

LainaaKuis ajoissa olisi tarpeeksi ajoissa? Vielä ei tiedä lauantain "urheiluista" niin hankala mennä sanomaan mihin aikaan alkaa henki kiertämään...

Olisko mahdollista klo 10 tai jopa klo 9 ? Mulla alkaa henki kiertämään ehkä klo 12.

Rossonero

Tarkoitus olisi aloittaa mahdollisimman aikaisin. Sanoisin, että n. 9.30 aletaan laittaa pöytiä kasaan. Tarvittaessa jo klo 9.

Sunnuntaina kaikki pelaavat paljon, joten toivottavaa on, että kaikki tulevat aamusta heti paikalle. Itsekin mielelläni nukkuisin pitkään, mutta se ei nyt onnistu.

Hönkin olisi hyvä saada kolme peliä su ja ma aikana pelattua. Onnistuuko esim. Petriä tai Willeä vastaan maanantaina. Sitten Hönkki voisi sunnuntaina pelata Zaccya ja jompaakumpaa vastaan.

zaccy

Sopinemme että tähtään ysiin, mutta vimoistaan kympiltä paikalla.
Suomennos:
Jos olen ajokunnossa, tulen ysin pintaan. Jos taas mennee fillaroinnix niin lähempänä kymppiä.

Puppe

Olen myös ens maanantaina aika varmasti hesassa, joten onko peli-iltaa 28.5??? Harkkapelejä ei kai ole koskaan liikaa vaikka ylikuntoa on ollutkin... :dump:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..