• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

kesämesu

Liigacupissa vaan liigajengit. FA Cupissa liigan ulkopuoliset.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

#2701
FA cupin saa arpoa. Ei ole tulossa muita tähän mennessä ilmoitettujen lisäksi.

Mukana siis (14)

ManUtd
QPR
Sunderland
Coventry
Tottenham
Cardiff
West Ham
Bradford
Chelsea
Arsenal
Newcastle
Peterborough
Sheff Utd
Nottingham


Jos joku haluaa vielä ilmoittautua tai jäädä pois, niin tieto siitä mahdollisimman pian.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#2702
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 02, 2017, 12:39:19
FA cupin saa arpoa. Ei ole tulossa muita tähän mennessä ilmoitettujen lisäksi.

Mukana siis (14)

ManUtd
QPR
Sunderland
Coventry
Tottenham
Cardiff
West Ham
Bradford
Chelsea
Arsenal
Newcastle
Peterborough
Sheff Utd
Nottingham


Jos joku haluaa vielä ilmoittautua tai jäädä pois, niin tieto siitä mahdollisimman pian.

Tiedän että tästä jo puhuttiin mutta kun 14 joukkuetta on nyt mukana niin tuo määrä joukkueita on huono Cup-kilpailussa. Ajattelin vielä ehdottaa että jos tulisin mukaan myös Notts Countylla ja joku muu toisella jengillä esim. Hovi Bristol Roversilla niin saataisiin se 16 joukkuetta kasaan josta saa aikaan helposti järkevän systeemin. 15 joukkueellakin saataisin niin että yksi saisi vapaalipun 2.kierrokselle ja 14 pelaisivat jotta 7 joukkuetta menee jatkoon jolloin 2.kierroksella olisi 8 joukkuetta. Toki 14 joukkueella voisi olla että jos kaksi saisi vapaalipun 2.kierrokselle ja 12 joukkueesta 6 jatkaisi mutta 16 joukkueella systeemi olisi selkeä eikä tarvittaisi mitään vapaalippuja 2.kierrokselle.

SouthernBoogieCat

Onko esim. Puuta tai vaikka Harria kysytty mukaan? Tai vaikkapa Zingaa?


Hovimestari

Jaakon ehdotus Fa cupiin on mielestäni hyvä, mikäli muita kiinnostuneita ei ole. Kerholla tehdään tänään isoja ratkaisuja.

Killer

FA Cupin arvonta tuottaa vaikeuksia... Onko muusikoiden netillä kerhohuonetta?
Hovi toki yrittää pitää kaikin keinoin yltiöasiallisuuden lippua korkealla. Vastavoimat vetävät tummille vesille. #kertsilive

More to cum.

kesämesu

Veikkaan,et hatusta tulee Chelsea-Sunderland  ;D ;D
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

#2708
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 02, 2017, 19:13:40Onko muusikoiden netillä kerhohuonetta?

Ei ole kerhohuonetta niin isolla yli 100000 ihmisen porukalla. Muusikoiden.netiläisten bändien treenikämppiä varmasti on ympäri Suomea mutta koko sivustolle ei ole kerhotilaa. Muusikoiden.net järjestää vuosittain jäsenilleen Miitin joka pidetään jossain päin Suomea vuodesta riippuen yleensä jossain Jyväskylän tai Mikkelin lähiseuduilla josta monet sivuston aktiivit ovat kotoisin. Kokkikselle muuten tiedoksi että Miittiin kannattaa joskus osallistua (jos olet jäsen). Ne ovat hauskoja viikonlopputapahtumia joissa on mahdollisuus mm. päästä soittamaan erilaisiin tribuuttibändeihin sekä tutustua muihin jäseniin. Osallistuin itse takavuosina 2004-2008 joka vuosi Miittiin jolloin soitin mm. Herbie Hancock-tribuutissa ja Led Zeppelin-tribuutissa. Tuohon aikaan minulla ei ollut omaa bändiä joten soittaminen muiden kanssa oli harvinaista herkkua. Huolimatta ajoittaisista bändini usean kuukauden treenitauoista on yhteissoitto nykyään niin arkipäivää minulle että Miitit eivät enää ole olleet spesiaalitapahtumia joihin olisi ollut pakko päästä. Suosittelen kuitenkin Kokkikselle. Miitti on kokemus jota ei unohda ja joka jokaisen muusikon tulisi kokea ainakin kerran elämässään.

Killer

Kiitos tiedosta.

Itselleni ikimuistoisia ovat olleet monet Kinky Clubin miitit. Olen tavannut niissä myös useita muusikoita. Swingers bileissä olin kerran villillä kortilla. Mutta putosin jatkosta, koska silloinen oma muija oli niin päissään.

kesämesu

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 02, 2017, 19:41:43
Kiitos tiedosta.

Itselleni ikimuistoisia ovat olleet monet Kinky Clubin miitit. Olen tavannut niissä myös useita muusikoita. Swingers bileissä olin kerran villillä kortilla. Mutta putosin jatkosta, koska silloinen oma muija oli niin päissään.

;D ;D ;D ::) ::) ::)
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 02, 2017, 19:41:43
Kiitos tiedosta.

Itselleni ikimuistoisia ovat olleet monet Kinky Clubin miitit. Olen tavannut niissä myös useita muusikoita. Swingers bileissä olin kerran villillä kortilla. Mutta putosin jatkosta, koska silloinen oma muija oli niin päissään.

Eipä mitään.

Kuulostavat mielenkiintoisilta nuo Kinky Clubin ja Swingers-bileet. Mikäli tapahtumissa ei edellytetä rankkaa viinan juontia (eli limulinjalla pärjää) niin tekisi mieleni itsekin joskus kokeilla. Tosin kuvauksesi perusteella rankka viinankäyttö lienee aika must tuolla joten ehkä siinä tapauksessa minun on syytä passata.

Muusikoiden.netin Miiteissä osallistujista osa käyttää alkoholia mutta niissä Miiteissä joissa olen ollut ei ole viinan takia ollut mitään häiriöitä yms. muita ongelmia. Tosin kerran eräs hukkasi molemmat kenkänsä ja sukkansa ja joutui ilmeisesti lähtemään ilman niitä kotimatkalle. Tosin hän oli kimppakyydissä joten ilman sukkia ja kenkiä matka onnistui varmasti silloin.

kesämesu

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - tammikuu 02, 2017, 19:51:07
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 02, 2017, 19:41:43
Kiitos tiedosta.

Itselleni ikimuistoisia ovat olleet monet Kinky Clubin miitit. Olen tavannut niissä myös useita muusikoita. Swingers bileissä olin kerran villillä kortilla. Mutta putosin jatkosta, koska silloinen oma muija oli niin päissään.

Eipä mitään.

Kuulostavat mielenkiintoisilta nuo Kinky Clubin ja Swingers-bileet. Mikäli tapahtumissa ei edellytetä rankkaa viinan juontia (eli limulinjalla pärjää) niin tekisi mieleni itsekin joskus kokeilla. Tosin kuvauksesi perusteella rankka viinankäyttö lienee aika must tuolla joten ehkä siinä tapauksessa minun on syytä passata.

Muusikoiden.netin Miiteissä osallistujista osa käyttää alkoholia mutta niissä Miiteissä joissa olen ollut ei ole viinan takia ollut mitään häiriöitä yms. muita ongelmia. Tosin kerran eräs hukkasi molemmat kenkänsä ja sukkansa ja joutui ilmeisesti lähtemään ilman niitä kotimatkalle. Tosin hän oli kimppakyydissä joten ilman sukkia ja kenkiä matka onnistui varmasti silloin.

Jaakko lähdetään kimpassa KINKYILEMÄÄN ja Majuri on ryhmän johtaja  ;D
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Pääsisköhän kinky-bileisiin Hönkin kimppakyydillä? Näin asiallisesti alustavasti tiedustelen.

SouthernBoogieCat

#2714
Tilanne:

Bremen      5 212 7-4 7
Dortmund   3 210 5-2 7
Pauli          4 211 3-3 7
HSV           4 112 4-4 4
Stuttgart     2 101 2-3 3
Dresden     4 103 1-6 3


Sarjatilanne äärimmäisen jännittävä. Kokkiksen St. Pauli on selvästi Hönkin jalanjäljillä kun tehtyjä ja päästettyjä maaleja on kumpaakin vain kolme neljän pelatun pelin jälkeen. Aiemmilla kausilla (muissakin kuin Bundesligassa) Kokkiksen jengien maalisarakkeet ovat näyttäneet sitä että maaleja on peleissä syntynyt runsaasti molempiin päihin. Nyt on eri meininki tässä suhteessa. Ennakoiko se mestaruutta? Täysin mahdollista. Toki mahdolliset tulevat pistemenetykset pelikiellossa olevien pelaajien peluutuksen osalta antavat mahdollisuuden sille, että loppukaudesta pistemenetyksiä voi tulla jälkikäteen. Tähän mennessä näin ei ole käynyt mutta kautta on vielä jäljellä useita pelejä ja aikaa sille että vääriä peluutuksia paljastuu on runsaasti.

Stuttgartilla on pelejä muita vähemmän joten he voivat nousta mestaruustaistoon. Sarjan tämänhetkinen jumbo Dynamo Dresdenkään ei ole vielä peliä menettänyt. Sarjan ollessa näin tasainen korostuu pitkälti se kuka menettää vähiten pisteitä loppukaudesta.