• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Silloin jos HeSussa mennään siihen ettei peluuteta oikeita pelaajia niin omat pelini ovat sitten siinä. Se että joukkueet ovat nimetty oikeiden pelaajien mukaan on juuri se juttu miksi pelaan Subua sekä tilastointi. Jos oikeista pelaajista luovutaan niin sitten voi vaikka siirtyä KV-sääntöihin. FI-sääntöjen hienous on mielestäni juuri tilastointi ja oikeat pelaajat sekä varoitukset yms. Tätä ei pidä tulkita miksikään uhkailuksi. Vain yksinkertainen toteamus että pelini ovat siinä mikäli oikeista pelaajista ja tilastoinnista yms. luovutaan.

Hönkki

Minua ei ole koskaan harmittanut se, että pidetään kokoonpanoja, vaan se että jos kokoonpanot eivät ole oikein, niin siitä annetaan sanktioita.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 22, 2016, 09:23:54
Minua ei ole koskaan harmittanut se, että pidetään kokoonpanoja, vaan se että jos kokoonpanot eivät ole oikein, niin siitä annetaan sanktioita.
Mielestäni jos oikeilla pelaajilla nimetyillä joukkueilla pelataan niin pitää tulla sanktioita jos ei noudata sääntöjä esim. Peluuttaa siirtynyttä tai pelikiellossa olevaa. Miksi pelikieltoja merkattaisiin jos niistä ei tulisi sanktioita? Sama pätee siirtyneisiin. Miksi pidetään oikeita rinkejä jos niitä ei noudateta? Ensi kaudelle on syytä tehdä yksiselitteiset ja selvät säännöt seuraamuksista pelikiellossa olevien ja siirtyneiden peluutuksesta ja sanktioista. Mielestäni tämä on aivan selvä asia että jos näitä asioita seurataan niin rikkeistä pitää olla rangaistukset. Muutoin hommassa ei ole järkeä eikä ole järkeä pelata.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki  :hahalink=topic=475.msg49511#msg49511 date=1458631434
Minua ei ole koskaan harmittanut se, että pidetään kokoonpanoja, vaan se että jos kokoonpanot eivät ole oikein, niin siitä annetaan sanktioita.

Ymmärrän tuon. En (enää) nykymuodossaan välttämättä itsekään niiden kannalla. Pisteet saadaan tai ei pelaamalla. Kerhokuittailu hoitaa kyllä loput.

Tässä mun mielestä kyse sen tason HeSu-kyvyttömyydestä, että epäilen onko edes sinisistä palloista apua... Leikkiinlähtö ja kestävyys tulevat väistämättä mieleen.

Epis juo vaan sitä kahviaan ja pitää turpansa kiinni! Ja vedä se pipo syvemmälle! Pommiuhka teidän taukotupaan jo soitettu.

Thursday bloody Thursday.  :haha

Hönkki

Minusta olisi kaikista parasta, jos jokainen saisi itse päättää millä kokoonpanojen tarkkuustasolla pelaa. Eli jos joku haluaa, että kaikki on kuten oikeasti, niin sitten pitää oman kokoonpanonsa sellaisena, mutta ei puutu muiden kokoonpanoihin.

Ehkä tässä pitää ihan oikeasti alkaa perustamaan eri sarjoja erilaisille kokoonpanojen tarkkuustasoille. Toki nytkin on jo olemassa KOSTO ja PSK, joissa ei olla yhtä tiukkoja.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 22, 2016, 09:57:54
.

Ehkä tässä pitää ihan oikeasti alkaa perustamaan eri sarjoja erilaisille kokoonpanojen tarkkuustasoille. Toki nytkin on jo olemassa KOSTO ja PSK, joissa ei olla yhtä tiukkoja.

Mielestäni tarkkuustasot olisivat hyvä idea. Mielestäni on parempi että samassa sarjassa pelaavat ne jotka seuraavat siirtoja yms. tarkasti ja haluavat pitää pelikieltosanktiot yms. tiukkoina ja eri sarjassa ne jotka eivät noista välitä. Itse kuulun ehdottomasti ensin mainittuun ryhmään.

Killer

#2361
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 22, 2016, 09:57:54
Minusta olisi kaikista parasta, jos jokainen saisi itse päättää millä kokoonpanojen tarkkuustasolla pelaa. Eli jos joku haluaa, että kaikki on kuten oikeasti, niin sitten pitää oman kokoonpanonsa sellaisena, mutta ei puutu muiden kokoonpanoihin.

Ehkä tässä pitää ihan oikeasti alkaa perustamaan eri sarjoja erilaisille kokoonpanojen tarkkuustasoille. Toki nytkin on jo olemassa KOSTO ja PSK, joissa ei olla yhtä tiukkoja.
Ei kai tässä tapauksessa nyt mistään helvetin tarkkuustasosta ole kyse.
Kokkonen itse antaa mulle ko figuurin. Mä tottakai peluutan sitä omassa jengissäni (Swansea, FA Cup + Divari). Mutta kuinka ollakaan Kokkeli "synnyttää" tyhjästä miehen uudestaan ja alkaa taas peluuttaa Chievossa (josta siis sen sain).

Tarkkuustasosta voidaan toki puhua, ja siihen liittyen erilaisista liigoista, mutta näen tän aika erilaisena tapauksesena.


SouthernBoogieCat

Tässä pitää myös muistaa että on kaksi eri asiaa oikealla ringillä pelaaminen ja ottelukohtaisilla kokoonpanoilla. Itse pidän kiinni siitä että joukkueen rinki on aina ajantasalla. Ottelukohtaiset kokoonpanot päätän itse pelikieltojen puitteissa seuraten kuitenkin suurinpiirtein oikeaa Hellaksen kokoonpanoa. Ja minulla ei ole ollut tällä kaudella edes mahdollista peluuttaa ottelusta toiseen oikeaa kokoonpanoa koska ei ole olemassa kaikkia pelaajia. Tuo että sanoin että oikeilla pelaajilla peluutetaan tarkoittaa siis tuota rinkiä (ettei peluuteta muualle siirtyneitä pelaajia) eikä ottelukohtaisia kokoonpanoja, joiden suhteen mielestäni on sama millä kukin pelaa kunhan ei peluuta pois siirtyneitä tai pelikiellossa (siis Subussa) olevia.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 22, 2016, 09:57:54Minusta olisi kaikista parasta, jos jokainen saisi itse päättää millä kokoonpanojen tarkkuustasolla pelaa. Eli jos joku haluaa, että kaikki on kuten oikeasti, niin sitten pitää oman kokoonpanonsa sellaisena, mutta ei puutu muiden kokoonpanoihin.

Jätkä puhuu KOSTOa.. Haistan myös aavistuksen hyvin piiloitettua, mutta voimakasta avunhuutoa.. Onks sul mitään torstaisin?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 22, 2016, 09:50:33Epis juo vaan sitä kahviaan ja pitää turpansa kiinni! Ja vedä se pipo syvemmälle! Pommiuhka teidän taukotupaan jo soitettu.

Thursday bloody Thursday.  :haha

En juo kahvii enkä teetä, niin jää enempi aikaa höpöttämiseen, mutta vesikupposen otan kuivuvaa suuta kostuttamaan.. Pipoa ei näillä keleillä voi syvemmälle vetää, kun aurinkolaisen sangat ottaa vastaan, mutta perusharmaina päivinä menee kaulaan saakka ;D
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

#2365
Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - maaliskuu 22, 2016, 10:22:36
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 22, 2016, 09:57:54Minusta olisi kaikista parasta, jos jokainen saisi itse päättää millä kokoonpanojen tarkkuustasolla pelaa. Eli jos joku haluaa, että kaikki on kuten oikeasti, niin sitten pitää oman kokoonpanonsa sellaisena, mutta ei puutu muiden kokoonpanoihin.

Jätkä puhuu KOSTOa.. Haistan myös aavistuksen hyvin piiloitettua, mutta voimakasta avunhuutoa.. Onks sul mitään torstaisin?

Ja nyt sinne kutsutaan ihan kaikki! Mitä - edit- kahvia vettä sä oot vetäny?!?  PainotettuHyms
Tervetuloa Hönäkkälä!
Olkoon kokoonpanosi koskematon.  ;)

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 22, 2016, 10:30:51Ja nyt sinne kutsutaan ihan kaikki! Mitä kahvia sä oot vetäny?!?  PainotettuHyms
Tervetuloa Hönäkkälä!
Olkoon kokoonpanosi koskematon.  ;)

Kunhan leikittelen ajatuksella..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

#2367
Foorumi - tuo tiukkapipoisen osapäiväeläkeläisen kirous.


Porvoon turkkilainen

No, jospa tämä tästä. Olen vilpittömästi pahoillani, vaikka onhan se turha pyllistää, kun paska on jo housussa, kuten eras oululainen punkkibändi laulaa. Mut tekemätöntä ei saa tekemättömösti ja vatvomalla se ei parane. Pakko kai se on kokoonpanojen laatiminen ulkoistaa jollekin.

SouthernBoogieCat

Vielä vinkkinä että Transfermarkt-niminen sivusto on todella hyvä ja luotettava squadien päivitykseen. Lisäksi älypuhelimiin saa mm. One Football-nimisen sovelluksen josta saa mm. viimeisimmät kokoonpanot + vaihdot sekä sitäkin kautta pystyy seuraamaan suosikkinsa squadia.