• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - tammikuu 14, 2016, 16:34:29
Yks mielipide: Toi on sama asia kuin loukkaantumisissa tai laina- sekä reserviiomennuksissa.
Jos on ollut viimeisimmässä kokoonpanossa saa pelata. Figutkin ansaitsee jäähyväismatsinsa.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki
Vidic lähtenyt Interistä. Oliko niin että jäähyväispelin sai pelata ?

Lainaus käyttäjältä: Kesämesu
Itse en pelaa kesken kauden mitään jäähyväispelejä virallisissa otteluissa vaan se on siinä. (Treenimatsin voi pelata)

Mun mielestä ei voi enää pelata,mutta en tiedä mitä muut mieltä?

Mun mielestä tuo Mr. Poshin ehdotus on hyvä mutta pitäisi määrittää onko jäähyväispeli sallittu virallisessa vai treenimatsissa. Minun mielestäni pitäisi olla sallittu treenimatsissa mutta ei virallisessa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - tammikuu 21, 2016, 19:17:09
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 21, 2016, 17:12:13
Vidic lähtenyt Interistä. Oliko niin että jäähyväispelin sai pelata ?

Itse en pelaa kesken kauden mitään jäähyväispelejä virallisissa otteluissa vaan se on siinä. (Treenimatsin voi pelata)

Mun mielestä ei voi enää pelata,mutta en tiedä mitä muut mieltä?
Juuri näin.
Ei täällä mitään läksiäisiä ja kakkukahveja järkätä!

Pelaaja lähtee, ja se on siinä.

Porvoon turkkilainen

Enää yksi pelikerta ja tammikuun siirtoikkuna ohi. Helkutin hyvä. Tästä selvittiin  :o :o

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - tammikuu 22, 2016, 09:16:24
Enää yksi pelikerta ja tammikuun siirtoikkuna ohi. Helkutin hyvä. Tästä selvittiin  :o :o
Niinhän sinä luulet... Winkkeli.

Porvoon turkkilainen

Oletteko huomanneet, että tammikuun tiukat siirtoikkunasäännöt jarruttavat sarjoja? Kukaan ei uskalla silloin rangaistusten pelossa pelata ja näkee yöllä unta nai-smitistä, joka siirtyikin Kupsiin, mut pelas Chievon kokoonpanossa

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - tammikuu 22, 2016, 09:49:19
Oletteko huomanneet, että tammikuun tiukat siirtoikkunasäännöt jarruttavat sarjoja? Kukaan ei uskalla silloin rangaistusten pelossa pelata ja näkee yöllä unta nai-smitistä, joka siirtyikin Kupsiin, mut pelas Chievon kokoonpanossa

Minulle tämä tammikuu on hienoa aikaa. Ihania siirtoja ja sopivasti jännitystä.

Koetetaan saada ensi viikolle 2 pelipäivää, jotta sarjat etenevät.

Yllättävä tuo Lukakun siirto. :o

Mr. Posh

Vidic on viimeeksi pelannut varmaan ManUssa ja ansaitsi siellä varmaan lähtökahvit.
Väittäisin ettei aivan reaaliaikainen kokoonpano pysy hanskassa tai oo aina mahdollinen
ja kuitenkin on sen hetkisen tiedon mukaan oikea, hieno, paras tai tsekkauksen aikana saatavilla oleva... versus se että pelaa kuten esikuva joukkue edellisessä ottelussa kyseisessä sarjassa/kilpailussa.
Poshilta lähti yks avauksen jamppa ja mielestäni kaveri on edustuskelpoinen sarjapeleihin ennen seuraavan kierroksen matseja eli suht välittömästi ja FA Cupin osalta ennen seuraavaa kierrosta 30.1. Uutta jengiähän pelaaja ei saa edustaa. IRL ko. pelaaja siirtyy toiseen joukkueeseen kesken kisan joten miksei Subussakin.
Kun pelataan esikuvajoukkueen kokoonpanoilla niin miksi niitä muutetaan jälkikäteen ja loukkaantunut tai pelikiellon saanut poistetaan esikuvalistalta versus pelataan kuin oikea joukkue silloisessa kokoonpanossa juuri edellisellä kierroksella. Tavallaan reaaliaikaisen kokoonpano simulointi ja päivitys jo tulevat muutokset ja poisjäännit edellisen ottelun jälkeen on vähemmän IRL ja enemmän tulevan kierroksen kokoonpanon ennustamista/fiktiota. Tosin tätähän syntyy jo Subu-pelikieltojenkin takia.

Loukkaantumisia piilotellaan ja tuodaan ukko penkille että saadaan edes peloite staran tulosta puoleksi tunniksi kentälle imemään pari paria vastustajan pelaajaa. kuinka moni peluuttaa vaihtomiestä jota ei edes kentälle vaihdettu? Subu-pelikieltojen paukkuessa...tai kun on vaan niin kiva figu..
Maajoukkueen käyttöön luvatun pelaajan edustuskielto seurajoukkueessa "loukkaantuneena".
FA Cupin edustuskelpoisuus tai Subujengin kokoonpano nojaakin edelliseen sarjapelin listaan.
Viimeinen virallinen kokoonpano ja siihen nojaavan maanantain Subujengin kokoonpanon vääristymä esim. su-kierroksen koko matsin pelanneelle:
sairaslistalle tai täysin peliajattomaksi myyntilistalla, lainan purkamisen tai
minkä tahansa jälkisanktion tai enemmän tai vähemmän hauskan elämäntilanteen ja sen ajankohdan sekä tiedon siirtyminen Suomen Subuareenoille.
Pointtini on, että mihin vedetään raja yleiselle pahennukselle HooEeÄssUu:sa? Päivämäärä/ kellonaika-tarkkuus jolloin aamupäivän saati edellisillan tarkistukset ei riitä. Jälkitarkastus-hait sanoo hell yeah, itse en jaksais..
Riittäiskö valjukierroksen edellinen kok.pano ja cuppiin edellinen (lähiaikojen Jeesuksen Kristuksen todistettavasti pelatusta pelistä) ENNEN seuraavaa ko. Cupin tai sarjan kierrosta IRL. jolloin mm. myyty pelaaja on sääntöjen puitteissa uuden seuran käytettävissä. Jokuhan täytyy ostaa/nostaa myydyn pelaajan tilalle. Miten sellanen nyt vittu hyppää sinne vikan matsin viralliseen kokoonpanoon. Muutenkin kakkosjätkät pelaa cuppeja mitä suurempi jengi on, onksne kakkosveskat ja muut ukot ko. Subu-kilpailun kokoonpanossa vai onko oikaistu esim. valjuliigan kokoonpanoilla, esim. sen reaaliaikaisuuden perusteella.
Mikä on oikea kokoonpano HeSu-cuppeihin jos esikuvajoukkueen kokoonpano on kuukausia vanha? Aijaj, musuttaisin vielä realistisista säännöistä mutta runkkaan nyt sipsuttelua ja puolustamista selkärankaan.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Mr. Posh

#2032
Lainaus käyttäjältä: BassJake - tammikuu 21, 2016, 19:59:31
Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - tammikuu 14, 2016, 16:34:29
Yks mielipide: Toi on sama asia kuin loukkaantumisissa tai laina- sekä reserviiomennuksissa.
Jos on ollut viimeisimmässä kokoonpanossa saa pelata. Figutkin ansaitsee jäähyväismatsinsa.


Lainaus käyttäjältä: Kesämesu
Itse en pelaa kesken kauden mitään jäähyväispelejä virallisissa otteluissa vaan se on siinä. (Treenimatsin voi pelata)

On jäähyväismatseja ja sitten niitä joissa on enemmän tai vähemmän tiedossa et joku tietty matsi on pelaajan viimeinen(ennen paluuta ). Aiemmin mainitsemani jähy on vika virallinen esiintyminen ennen siirtoa, joka pelataan Subu-areenoilla samaan aikaan tai ennen ihkuoikean pelaajan uuden seuran vastaavan sarjan peliä. Kyseessä ei mikään suurempi kunnianosoitustapahtuma jossa lipputulotkin vaihtaa maisemaa vaan samalla tavalla kuin figun debyytti matsi pelataan IRL-ottelun aikana tai sen jälkeen. Ura täyteen eikä mitään NHL-siirto-orkkuja tai -itkuja

Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

#2033
Poshilta perusteltua pohdintaa ja hajatelmia.
Tosiasia on, ettei HeSun kokoonpano yms säädöt ole lainkaan niin "rajuja ja ankaria" kuin foorumin (ja kertsihuudon) perusteella voisi luulla. Esim "oikeiden" kokoonpanojen suhteen on monenlaisia käytäntöjä.

Otetaan esimerkki omasta tavastani. Cov pelaa lauantaina kokoonpanolla, jossa Max Madden avauksessa (tekee 5 maalia). Hullua kyllä sunnuntaina Madden siirtyy Herefordiin, joten ei (tietenkään  ;)) pelaa mulla maanantaina. Ei oikein ei väärin, vaan minun tapani leikkiä tätä "saa manageroida omaa suosikkijoukkuettaan" touhua.

Jokainen taaplaa tyylillään. (Toki kuulee siitä sitten kertsillä. TähänPeräänKavalkaadiHymiöitä).

Porvoon turkkilainen

Mikäli maanantaina pääsen, niin Kainuun intiaani lupasi lähettää minulle otteluideni aikana savumerkein kaikki siirrot. Älkää ihmetelkö, jos parin minuutin välein vilkuilen ikkunasta Kukon suuntaan. Siellä se päivystää. Ravitsemusliike ja paikallinen poliisi ovat antaneet luvan tulensytytykselle keittiötiloissa, koska kaveri on suorittanut työväenopiston Rambo-puukko -kurssin itse eversti Trautmanin valvovan silmän alla.

Hovimestari

Toimin tuolla Jykän kuvaamalla tavalla viimeksi maanantaina Liigacupin välierässä, kun Ellis Harrisonin lainasiirto Hartlepooliin oli varmistunut viikonloppuna, vaikka pelaaja tekikin oikeasti Bristol Roversin voittomaalin lauantaina liigassa. Näin ollen Harrison oli minulta jo sivussa. Olisin silti ns. "viimeisen oikean kokoonpanon oikeuden" kannalla tässä kysymyksessä. Tämä on tärkeää esim. kesään venyneissä Hesun sarjapeleissä, joissa saa käyttää viimeisellä kierroksella joukkueessa oikeasti olleita pelaajia, muttei vielä seuraavan kauden äijiä (siis kesällä tulleita pelaajia).

Poshin tapauksessa oletan, että puhutaan Conor Washingtonista, joka siirtyi tällä viikolla Ärriin (vaiko sittenkin Stoken siirroista?). Tilanne on mielenkiintoinen. Saan ko. figuurin fyysisesti omakseni Pekkalan Peterboroughsta huomenna, ja jos/kun mies pelannee oikeasti Wolvesia vastaan lauantaina, niin aion maanantaina kyllä peluuttaa miestä, jos pelaan Quprulla, koska käytän oikeaa kokoonpanoa. Näin ollen Washington ei voi mielestäni edustaa Mr. Poshin Peterboroughia enää FA Cupissa, jos on ehtinyt jo minulla pelata.

Killer

Kannatan myös "viimeinen oikea kokoonpano" periaatetta. Lähinnä siksi, että Kokkonen pysyisi vielä edes jotenkin kelkan reunassa kiinni. Onneksi et ole eno, etkä veneessä.

Kokkis, varo niitä savumerkkejä.
https://youtu.be/H2di83WAOhU

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - tammikuu 22, 2016, 15:46:40
Toimin tuolla Jykän kuvaamalla tavalla viimeksi maanantaina Liigacupin välierässä, kun Ellis Harrisonin lainasiirto Hartlepooliin oli varmistunut viikonloppuna, vaikka pelaaja tekikin oikeasti Bristol Roversin voittomaalin lauantaina liigassa. Näin ollen Harrison oli minulta jo sivussa. Olisin silti ns. "viimeisen oikean kokoonpanon oikeuden" kannalla tässä kysymyksessä. Tämä on tärkeää esim. kesään venyneissä Hesun sarjapeleissä, joissa saa käyttää viimeisellä kierroksella joukkueessa oikeasti olleita pelaajia, muttei vielä seuraavan kauden äijiä (siis kesällä tulleita pelaajia).

Poshin tapauksessa oletan, että puhutaan Conor Washingtonista, joka siirtyi tällä viikolla Ärriin (vaiko sittenkin Stoken siirroista?). Tilanne on mielenkiintoinen. Saan ko. figuurin fyysisesti omakseni Pekkalan Peterboroughsta huomenna, ja jos/kun mies pelannee oikeasti Wolvesia vastaan lauantaina, niin aion maanantaina kyllä peluuttaa miestä, jos pelaan Quprulla, koska käytän oikeaa kokoonpanoa. Näin ollen Washington ei voi mielestäni edustaa Mr. Poshin Peterboroughia enää FA Cupissa, jos on ehtinyt jo minulla pelata.

Juuri näin! Subuneron puhetta!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - tammikuu 22, 2016, 09:49:19
Oletteko huomanneet, että tammikuun tiukat siirtoikkunasäännöt jarruttavat sarjoja? Kukaan ei uskalla silloin rangaistusten pelossa pelata ja näkee yöllä unta nai-smitistä, joka siirtyikin Kupsiin, mut pelas Chievon kokoonpanossa

Eivät nämä siirtosäännöt sarjoja jarruta vaan muu elämä ja muut harrastukset ja siviilityö jne.

Itse en esimerkiksi pääse parina seuraavana maanantaina kerholle, koska samaan aikaan tulee KHL:ä. Runkosarja on nyt loppuvaiheessa ja peleissä on tiukat panokset. Tammikuussa tosiaan voisin muuten pelata. Jos Jykä löytää muita päiviä (kuten hän tuossa toisessa kirjoituksessa totesi) ja jos silloin ei tule KHL:ä niin olen mukana.

Hysteerinen rage quittaaja

Ilmoitan tässä nyt virallisesti, että Conor Washingtonin subufiguurin siirto Hovin Qupruun tulee olemaan viimeinen, mitä minun Pettereistäni tehdään. Seura lakkautetaan/raiskataan/mankeloidaan. En näe mitään järkeä, että HeSussa on sama joukkue kahdella eri "managerilla". Vaikka oman suosikki joukkueensa managerointi on ihanaa, ei kahden joukkueen olemassa olo palvele ketään.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.