• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - lokakuu 11, 2014, 20:45:16
eihän tätä lajia ole pakko pelata jos ei pysty kaikkien kanssa pelaamaan samassa sarjassa!

Niin paljon spekulointia, niin vähän faktoja.. :(
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

kesämesu

#1306
En tiennyt koko totuutta ennen puhelinkeskustelua Emilin kanssa ja kun kukaan ei kertonut edes lähipiirissä missä mennään niin tässä on sitten lopputulos  :(
TURHAA SHITTIÄ Emiliä kohtaan kun asioista ei puhuta.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - lokakuu 11, 2014, 22:35:25
Cityn ulosjäänti tarkoittaisi varmaankin myös Liigacupista luopumista? Käännetäänkö jo pelattu cupin ManU-peli Cityn 2-0 voitosta luovutukseksi 0-3 vai otetaanko Swansea cupiin ja ManU joutuu pelaamaan uudestaan ensimmäisen kierroksen? Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia.

Swansea ei tule missään tapauksessa "täyttöjengiksi". Pitäkää kuppinne.

Hönkki

#1309
Lainaus käyttäjältä: Killer - lokakuu 11, 2014, 14:32:45
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 09, 2014, 11:02:20
LainaaManCity vetäytyy tämän kauden HeSu-liigasta. Pelatut 2 ottelua voi mitätöidä.

Hönkki on ottanut itselleen aivan kohtuuttoman päätäntävallan. Jotain rajaa Hödäri!!!


ManCityn vetäytyminen ilmoitettu ekan kerran täällä
http://forum.subu.fi/index.php?topic=1692.0

Ilmoittajana Puu itse. Tekstin lainaus tehty päin ***** kun minut kerran laitettu alkuperäiseksi kirjoittajaksi.

ManC voisi kyllä aivan hyvin jatkaa liigacupissa, kuten oli Puun alkuperäinen tarkoitus.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Pitäisikö sarjoihin osallistujat listata uudelleen?

Ilmoitan jo hyvissä ajoin, ettei Coventry osallistu FA Cupiin.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 12, 2014, 13:29:03
Tekstin lainaus tehty päin *****

Pahoittelen tätä, minun virheeni. Kuten Hönkki mainitsi, ilmoitin itse asiasta aikaisemmin, ja väärin quotattaamani oma ilmoitukseni sai aikaan käsityksen, että teksti oli Hönkin kirjoittama. Hönkki ei asiaa päättänyt tai vaikuttanut päätökseeni millään tavalla.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hovimestari

Olen tippunut kärryiltä kuka pelaa ja mitä, palailen forumille & kerholle marraskuun puolen välin tienoilla tarkistamaan asian.

kesämesu

Joo tällä menolla tässä Hesussa ei ole mitään järkeä!

Ensi kaudella Pelkästään Porvoon Liigaa MIESTEN KESKEN!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - lokakuu 13, 2014, 20:42:32Olen tippunut kärryiltä kuka pelaa ja mitä, palailen forumille & kerholle marraskuun puolen välin tienoilla tarkistamaan asian.

Hellas Verona ainakin pelaa Serie A:ssa vaikka ei ole vielä päässyt aloittamaan johtuen maanantaiden sopimattomuudesta marraskuun loppuun saakka. Todennäk. aloitan kauden lauantaina 18.10.

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - lokakuu 13, 2014, 21:22:32
Joo tällä menolla tässä Hesussa ei ole mitään järkeä!

Ensi kaudella Pelkästään Porvoon Liigaa MIESTEN KESKEN!
Puhut asiaa. Mulla takana huonoimpia päiviä vuosiin, eli täältä (ja monesta muustakin) pitäisi silloin pysyä poissa.

Huomenna nöyrästi hamekauppaa, ja sitten uusilla mielin kysymään; saisko perua jotain kirjoittamaani. En kiukuttele enää.
Te ootte kuitenkin mun ainoita kavereita.  ;).

Katumuksen kautta kertsille.


Hönkki

LainaaPuhut asiaa. Mulla takana huonoimpia päiviä vuosiin, eli täältä (ja monesta muustakin) pitäisi silloin pysyä poissa.

Huomenna nöyrästi hamekauppaa, ja sitten uusilla mielin kysymään; saisko perua jotain kirjoittamaani. En kiukuttele enää.
Te ootte kuitenkin mun ainoita kavereita.  Wink.

Katumuksen kautta kertsille.

Minun puolesta kaikki ok. Hesuliigamanagerin ura on täynnä paineita ja välillä pitää johonkin suuntaan purkautua. Elämä jatkuu (ja liiga).
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Juuri näin, kuten Hönkki sanoi. Lainataan myös toista eilen kuultua todella suurta viisautta: "subu on kivempaa paikan päällä kuin forumilla", mikä on osuvasti sanottu ja näillä mennään.

kesämesu

#1318
Eiköhän mennä positiivisella fiiliksellä eteenpäin hyvässä hengessä ja ilman turhia narinoita  :) :) :)
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - lokakuu 14, 2014, 11:59:13
Eiköhän mennä positiivisella fiiliksellä eteenpäin hyvässä hengessä ja ilman turhia narinoita  :) :) :)

Mennään, mennään, ja sitten jos tarvii välillä lisärentoutumista vaikka luontokuvauksen parissa, niin tässä on ohjeet
http://titivituntyy.com/?page_id=618

Täytyy varmaan kokeilla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses