• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

L'Majuri

Kiitos Pejoka.
(Maksan mobilepay'llä).

Hönkki

Voisitte laittaa lisää ilmoittautumisia tulevan kauden sarjoihin. Mitä tekee esim. Savon aatelinen Kokkis ?

Ilmoittautumisia saa myöhemmin peruakin, jos siltä tuntuu. Pitäisi vaan saada vähän muodostettua kokonaiskuvaa kuinka isoiksi sarjat kasvavat.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Pejoka

Laitoin juuri kyselyä sinne, milloin on dl sarjoihin ilmoittautumisiin.

Joillekin olen tästä jo kertsillä puhunutkin, mutta laitetaan se nyt tänne kaikkien luettavaksi. Se, mihin sarjoihin osallistun kaudella 2023-2024, riippuu siitä, missä pelaamme tammikuusta 2024 lähtien. Jos paikka ei ole tiedossa sarjoihin ilmoittautumisen määräaikaan mennessä tai uusi paikka on vaikeasti saavutettavissa, ilmoittaudun vain sellaisiin sarjoihin, mitkä pystyn tämän syksyn aikana loppuun pelaamaan.

Alkava syksykin vaikuttaa aika kiireiseltä muilla rintamilla. Näillä näkymin olen kertsillä loppuvuonna 2023 maanantaisin seuraavasti: 21.8., 18.9., (16.10. varauksella, varmistuu myöhemmin,) 23.10., 6.11., 27.11. ja 4.12.

Hönkki

Kertsiasia on rahakysymys ja neuvottelukysymys. Ehdotukseni (alunperin Nabelilta idea) on että maksamme Majurille summan X ja hän jatkaa talotoimikunnassa, jolloin voimme jatkaa nykyisellä kertsillä. Summasta pitää ehkä vähän neuvotella, mutta uskoisin että kaikilla on varaa maksaa osuutensa. Joka tapauksessa tulee halvemmaksi kuin jos vuokraisimme jonkun uuden tilan. Säästyisimme myös kamojen siirrolta. Olen todellakin valmis maksamaan jotakin, jotta ei tarvitse roudata koko lastia.

Odotellaan siis mitä mieltä Majuri on ja sovitaan hinta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Ajatuksena ei mahdoton ja on kait tämänkaltaisia ratkaisuja ollut puheissa aikaisemminkin subukertsien osalta.. Hyvän tekemistä moneen suuntaan.. Mielenkiinnolla odottelen lisätietoja asiasta..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Huomasin että Oulunkylän kenttää pitää kotikenttänään Gnistanin ohella joukkue nimeltä Helsingin kukkaislapset. Mietin mikä olisi sopiva handicappi, jos tekisi subujengiksi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#4776
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 30, 2023, 07:24:02Huomasin että Oulunkylän kenttää pitää kotikenttänään Gnistanin ohella joukkue nimeltä Helsingin kukkaislapset. Mietin mikä olisi sopiva handicappi, jos tekisi subujengiksi.

Ensinnä tulee mieleen tuosta jengin nimestä 60-luku ja hippiliike ja sen ympärillä olleet nautintoaineet. Ja kun tuon googlasi tuli Helsingin kukkaislapset ry. Liekö sama kuin futisjengi? Jos on niin futisjengin imago liittynee vahvasti  hippiliikkeeseen.

Tuossa tapauksessa sopiva tasoitus lienee hippien nautintoaineet joko itse nautittuna tai vastustajalle esim. kahviin sekoitettuna ja katsoo miten se vaikuttaa peliin joko omaan suoritukseen tai vastustajan peliin. Mutta tuossa voi käydä helposti niin että ennemmin tai myöhemmin kerholle tulee virkavaltaa ja kumihanskahommat ovat edessä kuten Fingerporissa konsanaan.

Hönkki

#4777
Siinähän se, pitää pelata kumihanskat kädessä.

edit: oikeastaan ajattelin jotain psykedeelisempää. Esim. pelkät pohjat, ei figuureita ollenkaan
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 30, 2023, 09:31:04Siinähän se, pitää pelata kumihanskat kädessä.

edit: oikeastaan ajattelin jotain psykedeelisempää. Esim. pelkät pohjat, ei figuureita ollenkaan

Olisko ilman painoja?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Sarjoihin ilmoittautumisia voisi vähän vauhdittaa ja pelejä voisi aloittaakin jo.

Se ei haittaa vaikka kerhotilasta ei ole täyttä varmuutta tammikuun jälkeiselle ajalle. Ainakin siihen asti
voimme olla nykyisellä kertsillä ja olen kyllä luottavainen, että jotain keksitään. Yhdistyksellä on sen verran rahaa, että kausi viedään loppuun tavalla tai toisella. Tulevina vuosina ehkä maksellaan yhdistyksen jäsenmaksuja, mutta halpana tämä harrastus tulee pysymään.

Niin että ihan rohkeasti vaan pelit käyntiin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Kausiennakosta puheenollen. Kirjoitan sen mielelläni. Sitä varten pitäisi aikatauluttamiseen tietää koska kausi suurinpiirtein alkaa jotta ennakko valmistuisi ennen avausottelua. Toki sen voi julkaista sen jälkeenkin mutta pyrkimyksenä on että kun ennakko kirjoitetaan niin se julkaistaisiin ennen avausta kuten aikaisemminkin on ollut.

Lisäksi pitäisi tietää joukkueet jotka osallistuvat kauteen sekä onko managerien osalta muutoksia. Jälkimmäinen vaikuttaa toki siihen että jos jollakin joukkueella on uusi manageri niin minkälaiset sen menestysmahdollisuudet ovat. Aikaisempiin vuosiin peilaten melko vähän muutoksia tapahtuu joten oletettavaa on että pääosin samat joukkueet ja managerit ovat mukana. Joku saattaa jäädä poiskin. Tuolla ilmoittautumistopicissa vielä melkoisen vähän ilmoittautumisia HeSuun kun viimeksi katsoin.

Mutta laitan kirjoitusprosessin käyntiin ja käytän viime vuoden ennakkoa pohjana sekä viime kauden toteutuneita tuloksia. Ennakko pyritään julkaisemaan niin pian kuin mahdollista.

SouthernBoogieCat

Saatan hyvinkin laittaa ennakkoon seuraavan huomautuksen: "Disclaimer: Tämä ennakko kirjoitetaan oletettavan osallistujamäärän ja oletetuiden joukkueiden sekä managerien mukaan. Siksi muutoksia näissä voi kauden alettua olla. Viime hetken muutoksia tähän ennakkoon ei siksi voida taata."

Tällöin sillä että jokin manageri tai joukkue muuttuu ei ole niin suurta merkitystä sekä ennakko voi ilmestyä sarjan jo alettua. Toki pyrin saamaan sen valmiiksi ennen kauden alkua tai siihen kynnykselle enkä julkaise sitä jos se meneekin jonnekin myöhään syksylle jolloin kausi on jo hyvässä vauhdissa. Mutta em. huomautus kannattanee laittaa mukaan.

Hönkki

Tunnustan kuolemansynnin: kertsin avain unohtui kertsille. Muistin kuitenkin tarkistaa Kölnin kokoonpanon.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Flagman

Hei.

Täällä huutelee uusi 36 v. pelaajanalku Helsingistä. Olen jo pitkään halunnut kokeilla Subbuteoa ja viimein ostin sellaisen perusboksin käytettynä. Nyt parin kerran sitä pelanneena haluaisin uida kohti syvää päätyä. Minua kiinnostaisi päästä mukaan pelaamaan ja oppimaan johonkin porukkaan pääkaupunkiseudulla. Olenkin jo ollut hieman yhteyksissä Subun hallituksen puheenjohtajaan. Lähtökohtaisesti minua kiinnostaa pelata kansainvälisillä säännöillä. Mutta eipä ole juuri kokemusta, niin kaikki kiinnostaa. Tulen täällä foorumilla siis kyselemään aloittelijan kiinnostuksella ja motivaatiolla.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Flagman - syyskuu 22, 2023, 10:40:23Hei.

Täällä huutelee uusi 36 v. pelaajanalku Helsingistä. Olen jo pitkään halunnut kokeilla Subbuteoa ja viimein ostin sellaisen perusboksin käytettynä. Nyt parin kerran sitä pelanneena haluaisin uida kohti syvää päätyä. Minua kiinnostaisi päästä mukaan pelaamaan ja oppimaan johonkin porukkaan pääkaupunkiseudulla. Olenkin jo ollut hieman yhteyksissä Subun hallituksen puheenjohtajaan. Lähtökohtaisesti minua kiinnostaa pelata kansainvälisillä säännöillä. Mutta eipä ole juuri kokemusta, niin kaikki kiinnostaa. Tulen täällä foorumilla siis kyselemään aloittelijan kiinnostuksella ja motivaatiolla.


Moi vaan,
se pj olen minä. Kv-säännöt kyllä käy. Voin opettaa niitäkin. Itseasiassa meillä on joitakin aika kokeneita pelaajia, jotka eivät ole juurikaan pelanneet kv-säännöillä ja voisin samalla opettaa heillekin kv-säännöt. Suomi-sääntöjäkin kannattaa kyllä kokeilla.

Tervetuloa kertsille ! Suomen paras paikka opetella subua
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses