• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 25.4. Hermanni

Aloittaja Killer, huhtikuu 03, 2016, 13:17:25

« edellinen - seuraava »

Hovimestari


Puppe

Hiljaista on....odotellaan nyt vielä huomisaamun tilanne. Päivä duunissa ja yöksi takaisin huomenna siis, joten voi olla et jätän väliin jos ei porukkaa pääse sopivaan aikaan.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

Snadi pakkotaisto, mut avain edelleen mulla ja kyselyitä nolla.. Voin varuiksi ottaa huomenna duuniin mukaan jos joku sattuu ne Leppävaarasta hakemaan..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

terwari

Voisin tulla pelaamaan pari peliä jos vastustajia tulee paikalle. Pekkalaa vastaan on molemmat pelaamatta ja Jussia, Puppea ja Jykää vastaan yksi. Pääsen paikalle n. 18.30-19 välillä.

Hönkki

Käviskö Jaakolle että pelataan meidän peli keskellä päivää, esim. klo 15 alkaen ? Hakisin avaimet Kaitsun duunista.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 24, 2016, 21:41:27
Käviskö Jaakolle että pelataan meidän peli keskellä päivää, esim. klo 15 alkaen ? Hakisin avaimet Kaitsun duunista.

Klo 15 sopii.

Hönkki

LainaaKlo 15 sopii.

Ok, minun pitää lähteä hakemaan lapsia hoidosta klo 16, joten sinun ehkä pitäisi jäädä odottelemaan tunniksi mahdollisia muita tulijoita. Olen sen verran flunssassa, että en jaksa tulla illalla. Tämä yksi peli onnistuu juuri ja juuri.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Voin pelin jälkeen odotella muita tulijoita joille annan avaimet. Sitten lähden ellei sitten Puu ole tulossa.

SouthernBoogieCat

Sovittiin Hönkin kanssa että jään avaimien kanssa odottelemaan klo 17 jälkeen saapujia. Tällöin ensimmäisen saapuessa luovutan avaimet hänelle ja lähden ellei Puu ole tulossa. Kovin myöhään en viitsi kerholla päivystää, mutta klo 17 pintaan on ok. Jos voisi laittaa foorumille viestiä että onko joku tulossa klo 17 pintaan niin tiedän vähän kuinka kauan odotella.

Puppe

Mä pääsen vasta 17.30....Tuuri päässee jo hiukan aiemmin??
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

Pääsen joo, jo ennen neljää, luulisin. Voin hakea ainakin avaimet, ellet Jake ole menossa valkoisten kongolaisten kokoontumiseen keskiviikkona? Saan ehkä helpommin hoidettua avaimet sinne.

Pelaajia on tosiaan tulossa sen verran vähän, että kokeiltaisiinko jotain muuta pelipäivää suosiolla? Nyt on kyllä vappuviikonloppu, joten viikonloppusessio jäänee joka tapauksessa väliin...

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - huhtikuu 25, 2016, 12:20:56
Pääsen joo, jo ennen neljää, luulisin. Voin hakea ainakin avaimet, ellet Jake ole menossa valkoisten kongolaisten kokoontumiseen keskiviikkona? Saan ehkä helpommin hoidettua avaimet sinne.


Hyvä! Luovutan avaimet siis sinulle kerholla ennen neljää. En ole menossa keskiviikon kongolaisten sessioihin.

Puppe

Skipataan joo tää päivä
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

Me ollaan Hönkin kanssa sovittu peli klo 14.30 alkaen joten pelaamme sen. Jos Hovi pääsee hakemaan avaimet niin hyvä. Muussa tapauksessa ne jäänevät minulle.

Hovimestari