• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

20.1.2008 - Nopean SM-rankingkisa HEINOLAssa

Aloittaja miku, joulukuu 19, 2007, 19:54:58

« edellinen - seuraava »

Purtsi

#30
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "miku"osoite juuri noin. hiton jees että voit tuoda noita levyjä, maaleja ja kenttiä toki tarvii myös..

Ilmoitelkaa tarvittava määrä eri tavaroista, niin onnistuu varmaan.

Jos pelataan neljällä kentällä ni sit tarvii 2 alustaa + 2 kenttää + kahdet metallimaalit. Jos viis kenttää ni jokaista artikkelia yhdet lisää. Mut se selviää sit ku tiedetää lopullinen osanottajamäärä ja että minkälaiset lohkot tulee.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Purtsi

#31
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Varmistui sitten valitettavasti etten pääse... :(   Mut myö muut koitetaa pitää lynxiläisten lippu korkeella. Willen kanssa osallistutaa lauantaina häihin joten kisakunto on siltä osin varmistettu...   :arrow:   8)
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Hönkki

#32
Petri osallistuu ja tulee minun kyydillä. Muutenkin voisitte kyytejä sopia (ellei ole jo)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#33
Lainaus käyttäjältä: "Purtsi"
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Varmistui sitten valitettavasti etten pääse... :(   Mut myö muut koitetaa pitää lynxiläisten lippu korkeella. Willen kanssa osallistutaa lauantaina häihin joten kisakunto on siltä osin varmistettu...   :arrow:   :kahlittu:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#34
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Petri osallistuu ja tulee minun kyydillä. Muutenkin voisitte kyytejä sopia (ellei ole jo)

Mahtuuko sinne SiSulaisten autoon?

Zinga

#35
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Petri osallistuu ja tulee minun kyydillä. Muutenkin voisitte kyytejä sopia (ellei ole jo)

Mahtuuko sinne SiSulaisten autoon?
Meille mahtuu mukaan kaksi. Ilmoittautumisia otetaan vastaan.

Rossonero

#36
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Petri osallistuu ja tulee minun kyydillä. Muutenkin voisitte kyytejä sopia (ellei ole jo)

Mahtuuko sinne SiSulaisten autoon?
Meille mahtuu mukaan kaksi. Ilmoittautumisia otetaan vastaan.

Ilmoittaudun.

miku

#37
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Miku ilmoitttanee sitten mulle lauantaina osallistujamäärän, aikataulurajoitteet ja halutun turnausmuodon (jos haluatte vaikuttaa). Minä teen turnauskaaviot sitten valmiiksi.

mä oon loppuviikosta duunissa kiinni suunnilleen seuraavasti:
to 8-23
pe 8-19
la 9-22

eli josko musta ei zinga kuullu niin voiksie suoraan tästä forumin perusteella tsekkaa tuon osallistujamäärän ja katsoa parhaan mahdollisen turnaussysteemin. kv-turnausten hengessä olisi toki hieno pelata että alkulohkojen jälkeen barrage-kierros jne.

aikataulurajoitteita ei ole.

niin ja mä tuon tosiaan sitten sen yhden kentän alustoineen ja maaleineen.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

#38
Tällä hetkellä osallistujatilanne näyttäisi siis tältä:

Miku
Wille
Purtsi
Sami
Hönkki
Zinga
Kaitsu
Petri
Vesa
Tiikkaja
Juho
Make
Mikma
Saku

jos yks ilmoittautuminen ilmeentyisi lisää niin saataisiin 5 x 3 pelaajan alkulohkot joista 2 jatkoon ja sitten karsintakierros (?) vai mitä zinga?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

#39
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Ei kymmenen parhaan joukkoon sijoittuneista Mikulla on nyt kotikenttäetu. Ihan hyvältä turnaukselta vaikuttaa.

Tähän on pakko kommentoida että kyllä mulla matkaa myös 140km kuten suunnilleen sieltä stidistäkin  :wink:

Hyvältä turnaukselta kyllä vaikuttaa, toivotaan että myös paikalle saapuvat uudet pelaajakandidaatit innostuvat hyvien matsien näkemisen myötä pelaamisesta.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

#40
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Miku ilmoitttanee sitten mulle lauantaina osallistujamäärän, aikataulurajoitteet ja halutun turnausmuodon (jos haluatte vaikuttaa). Minä teen turnauskaaviot sitten valmiiksi.
eli josko musta ei zinga kuullu niin voiksie suoraan tästä forumin perusteella tsekkaa tuon osallistujamäärän ja katsoa parhaan mahdollisen turnaussysteemin. kv-turnausten hengessä olisi toki hieno pelata että alkulohkojen jälkeen barrage-kierros jne.
14 pelaajalla pelataan neljässä lohkossa (3,3,4,4), jolloin kaksi parasta puolivälieriin.

15 pelaajalla pelataan joko neljässä lohkossa (3,4,4,4), jolloin jälleen kaksi parasta puolivälieriin tai viidessä lohkossa (3,3,3,3,3), jolloin lohkovoittajat ja  A-lohkon kakkonen puolivälieriin ja muiden lohkojen kakkosen barrackeihin. Molemmat pelataan viidellä pöydällä. Jos pelaajia on tuo 15, teen molemmat kaaviot ja Miku saa päättää, kumpaa käytetään.

Rossonero

#41
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Miku ilmoitttanee sitten mulle lauantaina osallistujamäärän, aikataulurajoitteet ja halutun turnausmuodon (jos haluatte vaikuttaa). Minä teen turnauskaaviot sitten valmiiksi.
eli josko musta ei zinga kuullu niin voiksie suoraan tästä forumin perusteella tsekkaa tuon osallistujamäärän ja katsoa parhaan mahdollisen turnaussysteemin. kv-turnausten hengessä olisi toki hieno pelata että alkulohkojen jälkeen barrage-kierros jne.
14 pelaajalla pelataan neljässä lohkossa (3,3,4,4), jolloin kaksi parasta puolivälieriin.

15 pelaajalla pelataan joko neljässä lohkossa (3,4,4,4), jolloin jälleen kaksi parasta puolivälieriin tai viidessä lohkossa (3,3,3,3,3), jolloin lohkovoittajat ja  A-lohkon kakkonen puolivälieriin ja muiden lohkojen kakkosen barrackeihin. Molemmat pelataan viidellä pöydällä. Jos pelaajia on tuo 15, teen molemmat kaaviot ja Miku saa päättää, kumpaa käytetään.

Järjestäjät päättäkööt, mutta yleisesti ottaen 4:n lohkot ovat mielenkiintoisempia ja kaikille tulee ainakin 3 peliä ennen putoamista. Toki tässä pitää laskea pöytämäärät, tuomaroinnit ym. jotta tiedetään miten vaikuttaa aikatauluihin.

miku

#42
Kaikki lienee kunnossa eli tervetuloa huomenna Heinolaan. Ruokalistalle varmistui kebabkiusaus. Itse tähtään mestoille 10.30 eli soitelkaa kun ootte saapumassa jos meinaatte eksyä megasuuressa kaupungissa..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

#43
Tulokset:

A-Lohko
T. Sihvola__ 2 0 0 7-1_6
Kouvonkorpi 1 0 1 2-3_3
Hannukka__ 0 0 2 0-5_0

B-Lohko
J-P Hölttä__ 2 0 0 3-0_6
Tiikkaja___ 1 0 1 7-1_3
Mäkelä____ 0 0 2 0-9_0

C-Lohko
Karhunen_ 3 0 0 9-1_9
Grönfors__ 1 1 1 3-5_4
Leppälä___ 0 2 1 3-5_2
W. Hölttä__ 0 1 2 2-6_1

D-Lohko
Hakkarainen 3 0 0 6-0_9
Halmetoja__ 1 0 2 3-4_3
Kokkonen__ 1 0 2 2-5_3
J. Sihvola__ 1 0 2 1-3_3

Puolivälierät:
Sihvola 0-1 Grönfors
Tiikkaja 1-0 Hakkarainen
Karhunen 4-1 Kouvonkorpi
Halmetoja 0-0* J-P Hölttä  rp.

Välierät:
Grönfors 0-2 Tiikkaja
Karhunen 1-0 J-P Hölttä

Finaali:
Tiikkaja 0-2 Karhunen

Pronssi:
Grönfors 2-0 J-P Hölttä

Sijat 5-8:
T. Sihvola 3-1 Hakkarainen
Kouvonkorpi 2-0 Halmetoja

Low Barrage:
Hannukka 0-1 J. Sihvola
W. Hölttä 7-0 Mäkelä

Sijat 9-12:
W. Hölttä 6-1 Kokkonen
Leppälä 1*-0 J. Sihvola ja.

Sijoitukset:
1. Marko Karhunen
2. Marko Tiikkaja
3. Kai Grönfors
4. J-P Hölttä
5.-6. Vesa Kouvonkorpi, Teemu Sihvola
7.-8. Kari Hakkarainen, Saku Halmetoja
9.-10. Miku Leppälä, Wille Hölttä
11.-12. Juho Sihvola, Petri Kokkonen
13.-14. Sami Hannukka, Mika Mäkelä

Hönkki

#44
Piristävää pelata välillä muuallakin kuin Tsadissa. Kerhotalo sopi hienosti kisapaikaksi ja Mikun sapuskat meni alas. Turnaus voi olla tästä lähtien vaikka "Perinteinen Heinola Open".

Karhunen oli lähes suvereeni mestari. Hollannin opit alkoivat viimeistään nyt näkyä. SM-kisoissa oli Makella vielä hätäilyä, mutta nyt peli oli nopeata ja tarkkaa. Puppea vastaan olis tullu tasokas matsi. Kisojen ykkös jättiläisentappaja oli Kaitsu kaataessaan Zingan puolivälierissä.  Toinen oli Purtsi voittaessaan Tiikkajan alkulohkossa. Siinä pelissä Tiikkajalla tosin voiteluongelmia ja outo jengi. Myös Sakulta iso venyminen. Lähes välieräpaikassa riittää lapsenlapsille kerrottavaa. Ja hienoa että oli Porvoostakin osanottaja. Kaikki häviävät ekoissa turnauksissaan isoin numeroin.

Omat pelit

Petri Kokkonen 3-0
Eka jakso vielä nihkeehköä, mut tokalla jaksolla oli hauskaa kuin anoppia naaratessa. Onnistui maalienteko nopealla pelillä. Ei niin huono peli Petriltä kuin numeroista voisi päätellä.

Juho Sihvola 1-0
Katastroffin ainekset. Selvistä paikoista ei maalia ja puolustuksessa mm. koskin vastustajan pelaajaan rp-alueella, josta epäsuoravapari pilkulta. Jostain syystä voitin.

Saku Halmetoja 2-0
Ekalla jaksolla kulki aika hyvin. Toka jakso selvästi tasaisempi kun Saku ei enää jännittänyt. Jouduin torjumaan enemmän kuin muissa alkulohkon peleissä.  

Alkulohkosta muuten sanottakoon että Petrillä oli loistosaumat ekaan puolivälieräpaikkaansa, mutta häviö Juholle tiputti jatkosta. Petrillä oli Juhoa vastaan lopussa tasoituspaikka tyhjään maaliin, mutta veto meni irtoveskarin kautta ylärimaan. Ekan puolivälieräpaikkansa ottikin sitten Saku.

Marko Tiikkaja 0-1
Kuten niin monesti aikaisemmin kulminoitui minun osalta koko turnaus taas puolivälieräpeliin. Häviöstä huolimatta oli positiivinen peli. En ollut ollenkaan niin myllyssä kuin SM-kisoissa ja sentäs yksi tolppaveto avopaikasta minullekin. Tiikkaja puolustaa hyvin tarkasti jos jää hidastelemaan, mutta nyt kun ihan väkisin nopeutin peliäni niin sain hallintajaksoja. Voittomaali kuitenkin musertavasti 5 sekkaa ennen loppua.

Teemu Sihvola 1-3
Rento sijoituspeli jäsen Z:taa vastaan. Edellisessä pelissä Zinga oli jännittänyt Kaitsua vastaan, mutta minua vastaan vedot tyylikkästi perille. Onneksi tein edes tyhjiin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses