• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

10.11 Hermanni

Aloittaja Puppe, marraskuu 07, 2014, 11:48:53

« edellinen - seuraava »

Benali

Viikko sitten mullw kyllä sano että on tulossa. Hovin reissut tiedossa.

Porvoon turkkilainen

Paskat sanoin, että olisin nyt maanantai illalla tulossa. Jos muistissani ei ole mitään vikaa, niin paikalla olleille sanoin, että ma-iltana menoja, mut noin kolmen aikoihin voisin jonkun pelata, mut se oli kaikille liian aikainen. No, jos joku väärinkäsitys tuli ja artikuloin päin helvettiä, niin pahoittelut. Huomenna muita menoja ja ke eteenpäin sit äiti-Venäjällä. Ens maanantai käy taas klo 18 eteenpäin, jotrn uutta matoa koukkuun ;)

Rossonero

Pyydän anteeksi, Benali. Ikävä kyllä joskus on annettava epävarmaa tietoa, joka sitten voi muuttua, ja epävarmaksi tuon ilmoitin eilen. Toinen vaihtoehto on olla kirjoittamatta mitään.

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - marraskuu 10, 2014, 18:29:28
Paskat sanoin, että olisin nyt maanantai illalla tulossa. Jos muistissani ei ole mitään vikaa, niin paikalla olleille sanoin, että ma-iltana menoja, mut noin kolmen aikoihin voisin jonkun pelata, mut se oli kaikille liian aikainen. No, jos joku väärinkäsitys tuli ja artikuloin päin helvettiä, niin pahoittelut. Huomenna muita menoja ja ke eteenpäin sit äiti-Venäjällä. Ens maanantai käy taas klo 18 eteenpäin, jotrn uutta matoa koukkuun ;)

Aikainen Kebab salaatin löytää, sano. Ainakin tekstistä päätellen...

Hovimestari

Olen palannut. On sen verran kiirettä tällä viikolla, että pääsen vasta ensi maanantaina.

Benali

Tottakai ymmärrän että esteitä tulee. Mutta jos kebu olisi ilmoittanut että ei pääse ja olisit myös laittanut että et ole 100% varma pääsystäsi, olisin voinut jättää myös väliin ja vaivata lastenkaitsemiseen henkilöitä sitten toisella kertaa. Toivottavasti myös te ymmärrätte mun puolen asiasta  :)


Porvoon turkkilainen

Toki, toki. Ilmoitan jatkossa kaikki pääsemiset edellisenä päivänä tänne forumille, niin välttää väärinkäsykset. Sen voin jo ilmoittaa nyt varmana, että viikon päästä ma pääsen klo 18 mennessä, jos on tulijoita. Jos Harri olet tulossa, niin meidän Hesun pelimme voidaan minun puolesta pelata silloin heti, kun tulen.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Benali - marraskuu 11, 2014, 12:15:33
Tottakai ymmärrän että esteitä tulee. Mutta jos kebu olisi ilmoittanut että ei pääse ja olisit myös laittanut että et ole 100% varma pääsystäsi, olisin voinut jättää myös väliin ja vaivata lastenkaitsemiseen henkilöitä sitten toisella kertaa. Toivottavasti myös te ymmärrätte mun puolen asiasta  :)

Ymmärrän tietty. Olen itsekin tuskaillut monet kerrat samojen asioiden takia. Mielestäni kirjoitin, että asia ei ole varma, mutta olisihan sen voinut selvemminkin kirjoittaa.