• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - joulukuu 27, 2016, 22:44:28
Sarjatilanne on kai tämä, jos laskin oikein:

Man Utd 4 310 5-2 10
Sunderland 7 151 4-3 8
Coventry 7 223 6-8 8
Tottenham 3 210 5-3 7
QPR 6 141 5-4 7
Cardiff City 5 5 122 3-4 5
West Ham 4 013 0-4 1

Coventry on korkeammalla sarjataulukossa kuin vuosiin mitä olen huomannut. En olisi yllättynyt - että Man Utd:n ja Sunderlandin sulaessa ja muiden menettäessä sopivasti pisteitä ja Coventryn jatkavan samaan malliin - että kauden lopussa Coventry voittaisi HeSun. Olen huomannut että Majurin joukkueiden (mukaanlukien Coventry) esitykset ovat viimevuosina parantuneet merkittävästi verrattuna esim. noin 5-6 vuotta sitten. Coventryä en ole koskaan Subuskeneä seuratessani nähnyt HeSussa noin korkealla mitä nyt, olkoonkin että nyt on vähemmän jengejä mukana mutta peli-esitykset ovat suurimpana syynä Coventryn nousuun. Tuleva Subusarjojen hallitsija on syntymässä.

Killer

#2671
Subu on siinäkin mielessä loistava peli, että jos tulokset paranevat niin se usein johtaa sarjasijoituksen paranemiseen. Aivan kuten aidolla nurmella pelatessa. Toki alustavana voi myös olla tekonurmi, (mikä aiemmin keinonurmena tunnettiin). Tässä mielessä mikään ei ole muuttunut - muistan saman syy-seuraussuhteen jo omilta pelivuosiltani. Silloin toki usein hiekkakentiltä.
Selvästikin kaikenlaista jännää pukkaa.
:peace

Epis

Majurin otteissa on kyllä itsekin tullut huomattua ihan selkeää parantumista (tosin ihan ilman sarjataulukoita) ja hyvä niin..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hovimestari

Erikoista on, että Coventrylla on eniten tehtyjä maaleja tällä hetkellä, olkoonkin, että esim. Rossolla on pelejä kädessä. Majurin peruspelaaminen on mielestäni samalla tasolla kuin ennenkin, mutta maaleja syntyy enemmän kuin vuosiin.

Sunderland ja Qupru ovat pelanneet paljon tasapelejä, mutten pitäisi mahdottomana, että ManU ajautuisi samaan tasurikurimukseen. Näin ollen Spurs olisi ehkä nousemassa suurimmaksi ennakkosuosikiksi. Sarja on harvinaisen tasainen (ja vähämaalinen).

Hovimestari

Cupeista voitaisiin tehdä päätöksiä melko pian.

FA cup nyt ainakin pitää lätkiä, mutta Liigacupkin on niin perinteinen, että pitäisikö pelata sekin?

1 jengi tarvittaisiin lisää, että olisi kahdeksan ja helppo arvonta. Tarvittaessa voidaan arpoa myös jollekin "bye" ekalle kiekalle. Jos tähän päädytään, niin ehdotan, että se on pitkämatkalainen Spurs...

Killer

Molemmille cupeille kannatusta.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - joulukuu 28, 2016, 15:11:58
Cupeista voitaisiin tehdä päätöksiä melko pian.

FA cup nyt ainakin pitää lätkiä, mutta Liigacupkin on niin perinteinen, että pitäisikö pelata sekin?

1 jengi tarvittaisiin lisää, että olisi kahdeksan ja helppo arvonta. Tarvittaessa voidaan arpoa myös jollekin "bye" ekalle kiekalle. Jos tähän päädytään, niin ehdotan, että se on pitkämatkalainen Spurs...

Coppa Italian pelit tuli pelattua niin vaivattomasti että harkitsen vakavasti osallistumista FA Cupiin ja Liigacupiin. Molemmissa lienee sama systeemi kuin oikeasti eli yksiosainen ja mikäli päättyy tasan edessä uusinta + mahdollinen jatkoaika ja rankkarit? Lisäksi voin uhrautua koska jos yksi jengi tarvitaan mukaan niin voin tulla koska nämä Cupin ottelut tulee varmasti pelattua huolimatta KHL:stä.

Jengiksi kaavailen Bradford Cityä mikäli vanha K.V Mechelen löytyy jostain. Muitakin vaihtoehtoja on koska varastosta löytyy useita muikkujengejä joita voi tähän käyttää. Varmistan jengini myöhemmin mutta olen hyvin suurella todennäköisyydellä mukana mikäli pääsee mukaan.

Hovimestari


SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - joulukuu 28, 2016, 17:13:44

Jengiksi kaavailen Bradford Cityä mikäli vanha K.V Mechelen löytyy jostain.

K.V Mechelen löytyi josta teen Bradford Cityn joka hakee mukaan FA Cupiin ja Liigacupiin.

Mikäli ensi kaudella osallistun sarjoihin niin Serie A:n (johon tietysti Hellaksella osallistun) lisäksi mahdollisesti Bradford Cityllä Divariin tai jopa HeSuun. Mutta ensi kauden kuviot ovat vielä täysin auki. Tässä vaiheessa haen vasta paikkaa Cupeihin tälle kaudelle.

SouthernBoogieCat

#2679
Toinen vaihtoehto Cupeihin olisi tietysti ollut Notts County jolla olin mukana viime kaudella FA Cupissa ja joka on minulla varastossa odottamassa ensi kautta. Osallistun kuitenkin Cupeihin Bradford Cityllä.

Ensi kaudella saattaa myös olla vaihtoehtona että osallistun HeSuun esim. Bradford Cityllä ja Divariin Notts Countylla tai päinvastoin. Mutta ensi kauden kuviot ratkeavat pitkälti kevään ja kesän aikana riippuen mm. asuntotilanteesta, työtilanteesta, asuinpaikasta, KHL:stä sekä yleisestä aikataulutilanteesta. Tämän kauden väliin jättäminen sarjojen osalta oli täysin oikea päätös koska asunnon etsintä- sekä muuttorumba plus työnhaku olivat erittäin raskaita siihen vielä matsiviikot jolloin saattoi olla 4 peliä viikon aikana.

kesämesu

Pikkasen puree SUBU kärpänen tällä hetkellä,eli mukana Fa Cupissa jos mukaan mahtuu?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

16 jengiä taitaa olla liian raskas(?), mutta saako Bradford-Chelsea kannatusta FA Cupin 1. kierroksen peliksi, jos Hesussa mukana olevat 7 seuraa liittyisivät mukaan vasta 2. kiekalle?

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - joulukuu 28, 2016, 20:00:42
16 jengiä taitaa olla liian raskas(?), mutta saako Bradford-Chelsea kannatusta FA Cupin 1. kierroksen peliksi, jos Hesussa mukana olevat 7 seuraa liittyisivät mukaan vasta 2. kiekalle?

16 jengiä sopisi minulle mutta niin monta voi olla vaikea saada mukaan ellei osa ole kahdella jengillä mukana. Tuo käy myös että Jannen kanssa pelaamme 1. kierroksen ja voittaja etenee toiselle kierrokselle jonne HeSu-jengit tulevat mukaan.

Hönkki

#2683
Pistin kyselyä laajalla ringillä. Chelsean lisäksi FA cuppiin on tulossa Timon Arsenal. Loput saan varmaan tietää parin päivän sisällä.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos mukaan tulevat myös Kaitsun, Naabelin, Puun, Jussin ja Jarkon jengit. Miksei myös Katila. FA cupin kuuluu olla iso. Liigacup on ok pienellä joukolla.

Närhi on tulossa kertsille 9.1.2017
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#2684
Mikäli 16 jengiä on vaikeata saada kasaan niin voisin tulla myös Notts Countylla FA Cupiin. Se voisi auttaa. Laskeskelin tuossa että tuolla Hönkin mainitsemalla porukalla plus minä plus HeSu-jengit saadaan osallistujia aika lähelle 16 etenkin jos osallistun kahdella jengillä. Ja lisäksi jos 1-2 manageria minun lisäkseni osallistuu kahdella jengillä niin 16 jengiä saadaan kyllä kasaan. Niiden managerien jengit jotka ovat mukana kahdella voitaisiin sijoittaa niin etteivät omat jengit kohtaa 1.kierroksella.