• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Killer

Toivottavasti kaikki ehtivät ajoissa kerholta kotiin!

http://areena.yle.fi/tv/2260322

Marissa vie vauvan vyöhyketerapiaan

mikma

Voisin yrittää tulla ma 15.12 pelaileen. Saisinko silloin pelejä mulle?. Paikalla n. klo. 16:00

Puppe

Lainaus käyttäjältä: mikma - joulukuu 09, 2014, 07:11:06
Voisin yrittää tulla ma 15.12 pelaileen. Saisinko silloin pelejä mulle?. Paikalla n. klo. 16:00

Mä pääsen myös klo 16 paikalle
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

Tämän vuoden puolella en enää ennätä pelata, mutta tammikuussa jatketaan taas innokkaasti. Tehdään pieni tilinteko kuluvasta syksystä ja odotuksia keväälle:

Kesän harkkapelit alkoivat elokuussa mukavasti, kun pystyin heti ekassa pelissä voittamaan Tiikkajan 1-0 ja tokan pelin häntä vastaan pelasin 0-0. Viikkoa myöhemmin kohtasin kertsillä Jussin ja häneltä nipistin 0-0 tasurin. Suoritukset kesällä olivat kuitenkin hyvin epätasaisia, koska jonkun hyvän pelin jälkeen saatoin ottaa heti käsittämättömästi turpaan murskalukemin, kuten kävi Puppea (0-5) ja Tuuria vastaan (0-6). No, siitä sit lähettiin ponnistamaan alkavaan kauteen. Näistä liigoista, joissa olen mukana, niin Porvoossa tod.näk taistellaan pronssista, kun Liikkis ja Hönäys menevät menojaan. Kostossa olen Jykän voittanut kesän harkkapelissä sekä SM-turnauksessa hieman merkittömässä sijoitusottelussa, mutta itse liigaotteluissa en ole kuluvalla kaudella voittanut häntä ollenkaan, joista saldona on pari tappiota ja pari tasuria. Kostossa ollaan pelattu näin loppuvuodesta PIF:n porukan kanssa ja mielenkiintoista nähdä millaiset sarjat ja minkä tyylisillä säännöillä saadaan käyntiin. Pelaamisen kannalta virkistävää, jos itse säännöissä on uusia juttua kuin ne joilla viime vuosina on tottunut pelaamaan. Esim. oman pään kalastukset, jotta ne päätyhieromiset loppuu, niin erittäin ok. SM-turnauksessa taisi olla kaksijakoiset tunnelmat, mutta toivottavasti keväälle saadaan joku SM-rankingturnaus runsaalla osallistujamäärällä. Aikaisempina vuosina Porvoon turnauksista on tullut hyvän tunnelman takia vain hymyileviä miehiä:

https://www.youtube.com/watch?v=2jKHJRHJ_cY

Tähän loppuun vielä Hesun mietintäpähkinät ja hedelmät keväälle:

Näyttää siltä, että mestaruustaistelusta tulee väistämättä kolmen kauppa Tuurin, Jannen ja Jussin välillä. Itse ollaan keskikastissa ja samalla totutusti tyvipäässä, mutta saapa nähdä pysytäänkö vihdoinkin keskikastissa pinnalla vai vajotaanko pohjaan. Saksassa jopa mitalitaistossa, joten tuleeko Hesun historian eka mitali.... niin ja liigacupissa tiputettiin Cardiffilla Pupen Pompey, joten nyt haetaan finaalipaikkaa tosissaan ja siitä ei tingitä. Parhaimmillaan joku vuosi takaperin ollaan FA cupissa oltu parina vuotena peräkkäin jopa välierissä, mut nyt tehdään temput liigacupissa ja mennään vieläkin pidemmälle ja mitään ei saavuteta:

https://www.youtube.com/watch?v=mwaH3Af0fH4








mikma


Killer

Lainaus käyttäjältä: mikma - joulukuu 19, 2014, 08:00:02
Saako luovuttaa????

ET!
HeSun luovuttamiskiintiö on jo täynnä. 10 vuodeksi.

Oliko muita kysymyksiä?

mikma

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - joulukuu 19, 2014, 09:21:41
Lainaus käyttäjältä: mikma - joulukuu 19, 2014, 08:00:02
Saako luovuttaa????

ET!
HeSun luovuttamiskiintiö on jo täynnä. 10 vuodeksi.

Oliko muita kysymyksiä?

Kai mä sit pelaan nämäkin pelit loppuun.

Rossonero

Nyt Mikma, lopeta pelaamisen ja muun sekoittaminen. Jos tykkäät pelata, pelaa. Jos pelaaminen ärsyttää, lopeta. Jos joku muu ärsyttää, älä lopeta pelaamista. Jne.

Minä kypsyin myös jossakin vaiheessa kaikken järjestämiseen, kun oli aika paljon tehtävä yksin (tai Hönkin kanssa). Pelaaminen oli kuitenkin kivaa. Sitten harmistus katosi. Nyt en ota paineita järkkäysasioista, mutta olen mukana, jos voin. Justeerasin odotuksia ja tavoitteita.

Killer

Vuosi 2015 tulee olemaan hieno vuosi. Varsinkin HeSussa.

Despite winning 10 major trophies at Old Trafford, the Brazilian has struggled with form, injuries and weight issues and is now out-of-favour. A permanent move to Fiorentina failed to materialise last season. Contract may be cancelled to facilitate a move back home to Brazil.


Hovimestari

Jossakin Jake kyseli Veronan pelejä 90-luvulta. Ymmärtääkseni ainoa Serie A -kausi, johon Hellas osallistui, oli '94-95 eli tasan 20 vuotta sitten. Tuolla kaudella sarjassa olivat mukana Fiorentina (Hovi), Napoli (Puu), Inter (Hönkki), Sampdoria (Ilkka) ja Verona (Jake). Sarja oli nelinkertainen. Fiorentinan ja Veronan pelit menivät:

2.10. 1994
Fiorentina-Hellas Verona 2-0 (1-0)
1-0 Batistuta 1, 2-0 Batistuta (Di Mauro) 49.
Varoitukset: Cois (F) 39, Baiano (F) 47.

Fiorentina: Toldo 6-, Carnasciali 6-, Pioli 6-, Cois 6-, Marcio Santos 5,5, Malusci 6, Di Mauro 6-, Robbiati 6+, Batistuta 6,5* (85. Carbone sv), Rui Costa sv (22. Tedesco 6,5), Baiano 6. Ei vaihdetut: Scalabrelli, Luppi, Flachi.

11.12. 1994
Hellas Verona-Fiorentina 2-4 (1-1)
0-1 Robbiati (Cois), 1-1 Lunini 31, 1-2 Robbiati (Cois) 58, 1-3 Flachi (Cois) 72, 1-4 Cois (Amerini) 75, 2-4 Valoti 86.

Fiorentina: Toldo 5,5, Carnasciali 6-, Pioli 5,5, Cois 7,5, Marcio Santos 6-, Malusci 6-, Carbone 6-, Robbiati 6+ (86. Amerini sv), Batistuta 5,5, Rui Costa 5,5 (55. Flachi 6), Baiano 6+. Ei vaihdetut: Scalabrelli, Sottil, Luppi.

26.12. 1994
Fiorentina-Hellas Verona 2-1 (1-0)
1-0 Batistuta (Pioli) 44, 2-0 Batistuta (Amerini) 76, 2-1 Fermanelli 88.
Varoitukset: Batistuta (F) 51, Fermanelli (HV) 58, Billio (HV) 86, Pioli (F) 88.

Fiorentina: Toldo 6, Carnasciali 6, Pioli 6-, Cois 6,5, Marcio Santos 6-, Malusci 6, Carbone 5 (57. Flachi 6-), Di Mauro 5,5, Batistuta 6,5*, Robbiati 5 (46. Amerini 6-), Baiano 6. Ei vaihdetut: Scalabrelli, Sottil, Campolo.

12.3. 1995
Hellas Verona-Fiorentina 0-6 (0-3)
0-1 Flachi (Rui Costa) 18,0-2 Batistuta 21, 0-3 Flachi (Tedesco) 28, 0-4 Batistuta (Marcio Santos) 57, 0-5 Rui Costa 64, 0-6 Batistuta (Amerini) 68.
Varoitukset: Amerini (F) 75, Caverzan (HV) 83.
Ulosajo: Rui Costa (F) 75 (suora punainen).

Fiorentina: Toldo 6-, Sottil 6-, Pioli 6+, Cois 6+, Marcio Santos 6+, Malusci 6,5, Di Mauro 6- (46. Amerini 6), Tedesco 7-, Batistuta 7*, Rui Costa 6-, Flachi 6,5 (75. Luppi sv). Ei vaihdetut: Scalabrelli, Cimarelli, Carbone.

SouthernBoogieCat

Kiitos paljon!! Kauden muistin väärin eli se oli tuo 1994-1995 eikä suinkaan 1993-1994. Verona ei pelannut kuin yhden kauden Serie A:ssa - sen kyllä muistan. Sattuisiko sinulla vielä olemaan muiden otteluiden tulokset (kun sinä ymmärtääkseni olet kerännyt monilta kausilta kaikki tulokset ylös)? Muilta managereilta elättelen toiveita saada myös tilastot noista otteluista.

SouthernBoogieCat

Eikös muuten kausi 1994-1995 ollut Rui Costan ensimmäinen kausi Fiorentinassa? Minulla on sellainen muistikuva että kesällä 1994 hän olisi ollut siirtymässä Barsaan mutta joidenkin epäselvyyksien vuoksi osoite oli lopulta Firenze.

Hovimestari

Hellaksen muut tulokset tuolta kaudelta:

vs. Inter 0-2, 0-1, 0-3, 0-3.
vs. Napoli 0-3, 0-4, 0-5, 0-2.
vs. Samp 0-3, 0-5, 1-2, 0-3. (1-2 pelissä Veronan maalintekijä on ollut Aladino Valoti. Aladinon poika Mattia Valoti on pelannut tällä kaudella Hellaksessa jonkun pelin).

Tuo oli mielestäni Rui Costan ensimmäinen kausi Fiorentinassa.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - tammikuu 10, 2015, 09:47:35
(1-2 pelissä Veronan maalintekijä on ollut Aladino Valoti. Aladinon poika Mattia Valoti on pelannut tällä kaudella Hellaksessa jonkun pelin).

Mattia Valoti muuten tuli vaihdosta, syötti yhden ja teki yhden sunnuntain pelissä. Hieno sattuma, että tämä tilasto tuli juuri nyt esille täällä. Mattiahan ei kovin paljon ole muuten pelannut tällä kaudella.

Hönkki

Tänään on hyvä päivä tehdä tilastoja, kun koko muu työpaikan väki on virkistyspäivillä.  :)

Hesun ekalta puoliskolta puuttuvat tilastojeni mukaan
QPR - Sunderland
Chelsea - Liverpool
Everton - Southampton
Hull - Tottenham
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses