• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 15.9.2014 Hermanni

Aloittaja Puppe, syyskuu 11, 2014, 09:09:38

« edellinen - seuraava »

Puppe

Tuun miten tarttee. Divari,La Liga ja Serie A joukkueet "valmiustilassa"
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Tulossa klo 20.30. Pelilupabyrokratia himassa selvitetty.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Benali


JS


SouthernBoogieCat

Mikäli musiikin teorian jatkokurssi alkaa niin en tule (kuten en myöskään maanantaisin koko syksynä). Mikäli se kurssi peruuntuu niin sitten tulen n. klo 17.30.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 11, 2014, 10:36:09
Tulossa klo 20.30. Pelilupabyrokratia himassa selvitetty.
Kannattaa soittaa ja varmistaa, että joku tuohon aikaan vielä paikalla /valmis pelaamaan.

Hovimestari

Olen tulossa mutta luultavasti vasta kuuden jälkeen.

Mulle sopisi myös loppuviikosta joku päivä peleihin, esim. to olisi hyvä (ke ei käy).

Porvoon turkkilainen

Onnistuisko jollekin pelit ensi viikon perjantaina tai lauantaina?

Hovimestari


Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - syyskuu 11, 2014, 13:50:50
Onnistuisko jollekin pelit ensi viikon perjantaina tai lauantaina?

la klo 15 jälkeen ok
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Se on hyvä, jos ensi viikon pe onnistuu klo 19 alkaen, niin voisin pelata ainakin jonkun pelin Tuuria vastaan. Lauantaina käykin sit lähes koko päivä klo 12>, jos jospa Hönä vain silloin tulossa, niin käyhän sekin mulle kolmesta eteenpäin. Pelaan siis molempina päivinä

SouthernBoogieCat

#12
Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - syyskuu 11, 2014, 14:14:34Myös pe on mulle OK.

Ensi vkon pe sopinee minullekin mikäli maanantai ei onnistu. Kahtena päivänä tuskin lähden pelaamaan. Minulle sopisi tulla joskus klo 17.30 maissa.

Hysteerinen rage quittaaja

Näillä näkymin saan auton huollosta maanantaina n. kello 15. Joudun ajamaan (toivottavasti) sen kotiin ja hakemaan pelikamat, joten paikalla viimeistään kello 18. Mikäli auton luovutus viivästyy, kun nyt jo kerran on käynyt, niin joudun passaamaan.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

kesämesu

Tuli esteitä joten en ole tulossa.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )