• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-ranking (KV-säännöt) Lappeenranta 21.2

Aloittaja Make, tammikuu 24, 2009, 10:52:11

« edellinen - seuraava »

AriFerra

#30
Jos tämänhetkinen osallistujamäärä jää voimaan, pelataan siis neljässä kolmen pelaajan lohkoissa?

Tarkoittaako tämä sitä, että neljä ylimmäksi rankattua sijoitetaan jokainen eri lohkoihin?
Siis nämä pelaajat:
Marko Karhunen (2.)
Juho Sihvola (5.)
Kari Hakkarainen (8.)
J.-P. Hölttä (8.)
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Juho

#31
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"Jos tämänhetkinen osallistujamäärä jää voimaan, pelataan siis neljässä kolmen pelaajan lohkoissa?

Tarkoittaako tämä sitä, että neljä ylimmäksi rankattua sijoitetaan jokainen eri lohkoihin?
Siis nämä pelaajat:
Marko Karhunen (2.)
Juho Sihvola (5.)
Kari Hakkarainen (8.)
J.-P. Hölttä (8.)
Näinhän se juurikin menee.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Make

#32
Avausviestin turnausinfoa päivitetty.

Hönkki

#33
LainaaOttelualustoina 1 kpl paljon pelattu Astroturf, 2 kpl upouusia Astroturfeja ja 1 kpl originaali Astropitch.

Ilmeisesti ei tarvitse tuoda levyjä muualta ?

Olen tulossa autolla, joten voin tarjota kyydin. Tulevatko Juho, Wille ja Jaakko kyytiin ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Juho

#34
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Olen tulossa autolla, joten voin tarjota kyydin. Tulevatko Juho, Wille ja Jaakko kyytiin ?
Minä ainakin. Ilmoittele, että mihin tulen ja milloin.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Purtsi

#35
Mikko Nevalainen tulee kisoihin.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Olen tulossa autolla, joten voin tarjota kyydin. Tulevatko Juho, Wille ja Jaakko kyytiin ?

Wille vähän suunnitteli tulevansa perjantaina heinolaa ja sit meidän kyydis lappeenrantaa mut se on viel vähän auki. mut ville varmaa ilmottelee että mitä tekee sit ku tietää...
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

SouthernBoogieCat

#36
LainaaOlen tulossa autolla, joten voin tarjota kyydin. Tulevatko Juho, Wille ja Jaakko kyytiin ?

Olen tulossa lauantaina aamujunalla. Saapumiseni kisapaikalle menee aivan viime tippaan. Lauantai-aamua aiemmin en pääse lähtemään.

miku

#37
Lainaus käyttäjältä: "Purtsi"Mikko Nevalainen tulee kisoihin.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Olen tulossa autolla, joten voin tarjota kyydin. Tulevatko Juho, Wille ja Jaakko kyytiin ?

Wille vähän suunnitteli tulevansa perjantaina heinolaa ja sit meidän kyydis lappeenrantaa mut se on viel vähän auki. mut ville varmaa ilmottelee että mitä tekee sit ku tietää...

juu wille tulee mun kyydillä lauantaina
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

#38
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"
LainaaOlen tulossa autolla, joten voin tarjota kyydin. Tulevatko Juho, Wille ja Jaakko kyytiin ?

Olen tulossa lauantaina aamujunalla. Saapumiseni kisapaikalle menee aivan viime tippaan. Lauantai-aamua aiemmin en pääse lähtemään.

 :lol:
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

#39
niin mukana lienee myös Mikko Nevalainen?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

#40
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Ilmeisesti ei tarvitse tuoda levyjä muualta ?


Pelaajia nyt ilmoittautunut 13, jos osallistujia 15, niin yksi pöytä tarvitaan lisää. Katsotaan lopulinen tilanne perjantaina.

miku

#41
Mulla ei mahdollisuutta tuoda kenttää mukana tilanpuutteen vuoksi, valitettavasti. Pukit ja maalit varmaan voidaan ottaa tarvittaessa Purtsilta.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

AriFerra

#42
Mittailin levyä ja autoa. Ei mahdu, ikävä kyllä.
Onneksi Hönkille mahtuu?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#43
Juhon levy menee mun autossa jos tarvis.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Make

#44
Neljä areenaa löytyy Lappeenrannasta, joten ei tarvitse lisää keneltäkään.