• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

23.7.2012 Hermanni

Aloittaja Hönkki, heinäkuu 23, 2012, 00:34:00

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Aloittelijoiden ohjausta klo 17 alkaen. Ainakin Hönkki ja Miklos tulossa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Yritän päästä paikalle.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - heinäkuu 23, 2012, 10:40:20
Yritän päästä paikalle.

Yritys oli hyvä kymmenen, mutta en pääsekään...

Hönkki

Tänään kokoonnuttiin melko epänormaalilla kokoonpanolla, kun paikalle saapuivat Hönkki, Stefano, Masse, Heikonen sekä tulokkaat Miklos, Keijo ja Hessu. Miklos jatkoi vahvaa vääntöä Massen kanssa pelaten jälleen 0-0. Keijolla oli ekat näpäytykset sitten aivan lapsuusvuosien. Hessulle pelikokemus oli täysin uusi. Kyselivät kuitenkin heti seuraavan kerran perään, joten eiköhän viikon päästä jatketa. KV-sääntöjä olen opettanut, mutta FI-sääntöjäkin sivuttiin.

Heikonen kävi kauppaamassa C5-pohjia ja ostaja löytyi. Kerrottakoon tiedoksi niille, jotka eivät tiedä, että Heikonen pyörittää punk-henkisellä porukalla omaa liigaa. Liigassa on 9 pelaajaa, säännöt Kurvista ja pelitahti aika rauhallinen. Liiga on kuitenkin viety loppuun asti, mikä on aina hyvä merkki. Hyvä että subua pelataan, ovat säännöt sitten mitkä tahansa.

Niin ja Stefanolle esittelin vanhoja subulehtiä. Joku vaikutus sillä taisi olla, sillä treenipeli minulle 1-0. Virallisessa kohtaamisessa kolissee sitten taas minun päässä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses