• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi - Pelipäivät ja poissaolot

Aloittaja Rossonero, maaliskuu 09, 2007, 01:14:23

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#225
Petri ei pääse ma.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

zaccy

#226
Selkä edelleen jumissa eli ei kykene kyykkimään tänään.

-Z-

Epis

#227
Onkos jollain lista tai muuten tieto, et ketäs vastaan mulla on peli jäljellä?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Arse

#228
Olen flunssassa ja kuumeessa, joten joudun skippaamaan tämän päivän. Pahoittelut viime hetken ilmoituksesta, mutta elättelin aamulla vielä toiveita parantumisesta.

Zinga

#229
Sorry myöhäinen ilmoitus, mutta en ole tulossa. 12.5. Taisi olla Pupelle hyvä päivä ja voisimme tähdätä siihen, että silloin kaikki olisivat paikalla. Lisäksi rästipelejä voisimme pelata siten, ettei pelaajilla olisi kuin 2-3 peliä pelaamatta, jotta 12.5. saadaan liiga päätökseen ja pokali Pupelle matkaan  :wink:

Juho

#230
En ole myöskään tulossa sillä ainoat mahdolliset kyytsääjät zaccy ja zinga eivät ilmeisesti ole tulossa. Pahoittelen myöhäistä ilmoitustani.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Rossonero

#231
Perutaan kaiketi koko pelikerta, koska ilmeisesti vain minä ja (ehkä) Jussi olisi tulossa.

Epis

#232
Olisin ollut paikalla pelaamassa vikan pelini Jussia vastaan. Nihkutettiin Puun kanssa harkkapeli...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#233
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Olisin ollut paikalla pelaamassa vikan pelini Jussia vastaan.

Oliko Jussi tulossa? Minullakin olisi ollut yksi peli häntä vastaan, mutta en lähtenyt sillä riskillä Espooseen, koska en yleensä tiedä tuleeko. Pahoittelen, jos Jussi ei tullut minun postaukseni takia. En siihen kuitenkaan usko...

Rossonero

#234
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Sorry myöhäinen ilmoitus, mutta en ole tulossa. 12.5. Taisi olla Pupelle hyvä päivä ja voisimme tähdätä siihen, että silloin kaikki olisivat paikalla. Lisäksi rästipelejä voisimme pelata siten, ettei pelaajilla olisi kuin 2-3 peliä pelaamatta, jotta 12.5. saadaan liiga päätökseen ja pokali Pupelle matkaan  :wink:

Tämä viimeinen pelikerta olisi hyvä pelata niin, että kaikilla on korkeintaan 2-3 peliä jäljellä. Ennen sitä siis pitää pelata aika paljon.

Nyt on useampi pelikerta mennyt pienellä porukalla, joten pelkät HeFille varatut pelipäivät eivät riitä. Nyt voitaisiin hyvissä ajoin päättää (Zinga?) mitkä pelit jätetään tuolle päivälle, ja loppujen järjestäminen olisi sitten pelaajien itsensä vastuulla. Eli keskenään sovitaan milloin ne pelataan ja missä.

Kaksi seuraavaa maanantaita pelataan lähinnä hidasta, mutta ainakin yhdellä pöydällä voi pelata nopeatakin.

Sopiiko?

Epis

#235
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Olisin ollut paikalla pelaamassa vikan pelini Jussia vastaan.

Oliko Jussi tulossa? Minullakin olisi ollut yksi peli häntä vastaan, mutta en lähtenyt sillä riskillä Espooseen, koska en yleensä tiedä tuleeko. Pahoittelen, jos Jussi ei tullut minun postaukseni takia. En siihen kuitenkaan usko...
Niin siis jos Jussi olisi ollut tulossa. En osaa sanoa, kaatuiko muihin menoihin vai siihen ettei muita ollut tulossa kun en miehen itsensä kanssa ole jutellut. Eipä siinä, en vain ehtinyt tajuta/huomata että pelit oli peruttu ennen kuin patsastelin Maijan portaikossa lihapasteija ja kännykkä suussa. Puu vastasi 'muovimiehiä näpsyttelevä kolli etsii nihkutusseuraa' -huutooni, joten edes jotain kivaa Espoossakin :)
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#236
LainaaNiin siis jos Jussi olisi ollut tulossa. En osaa sanoa, kaatuiko muihin menoihin vai siihen ettei muita ollut tulossa kun en miehen itsensä kanssa ole jutellut.

Jussilla oli koriskiireitä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#237
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Sorry myöhäinen ilmoitus, mutta en ole tulossa. 12.5. Taisi olla Pupelle hyvä päivä ja voisimme tähdätä siihen, että silloin kaikki olisivat paikalla. Lisäksi rästipelejä voisimme pelata siten, ettei pelaajilla olisi kuin 2-3 peliä pelaamatta, jotta 12.5. saadaan liiga päätökseen ja pokali Pupelle matkaan  :shock:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#238
Miten nopean pelaajien la 3.5. ?

Minulla on vielä pelaamatta Zaccy, Masse, Zinga, Jussi ja Wille, joten nämä minua eniten kiinnostavat. Tuo Willen ja minun peli on kyllä hänen ainoansa, joten sen voisi jättää tuonne vikalle kerralle.

Masse

#239
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Miten nopean pelaajien la 3.5. ?

Minulla on vielä pelaamatta Zaccy, Masse, Zinga, Jussi ja Wille, joten nämä minua eniten kiinnostavat. Tuo Willen ja minun peli on kyllä hänen ainoansa, joten sen voisi jättää tuonne vikalle kerralle.

La 3.5. käy mulle. Meillä on silloin pelejä mahdollisesti Kurvissa mutta kyllä minä varmaan saan ne järjestettyy pois alta jotta pääsen Tapiolaan.
Support your local football club!