• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Suomen Cup 2010-2011

Aloittaja Make, kesäkuu 20, 2010, 13:41:24

« edellinen - seuraava »

Purtsi

Toi Mäntsälä olis kyllä sen verran lähellä että sinne vois oikeestaa tullakin jos ei tolle viikonlopulle mitää ihmeitä menoja ilmaannu. Pitää laittaa harkintaan, mä ilmottelen ku tiedän pääsenkö tulemaa vai en
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Rossonero

FI-Cup
Kouvonkorpi (Zenit) - Grönfors (Sheff U.) 0-1 (0-0)

Merkattu 1. viestiin.

Epis

LainaaVälierissä:
T Sihvola, W Hölttä, Grönfors

Liesivaara - JP Hölttä
2x Sisu, 2x Lynx, 1 Hesu.. Kukapa olisi osannut veikata? Tosin ei ole mikään yllätys, että ainoa Hesun ritari on Mr Blue.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: Purtsi - helmikuu 20, 2011, 11:57:09
LainaaFI-cup

2. kierros

Liesivaara - JP Hölttä

mä joudun nyt kuiteskii luovuttamaa tän pelin, ei pääse lauantaina pelipaikoille.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

kesämesu

Sääli,olisi ollut kiva kohdata ja ottaa mahdollinen revanssi viimeisestä nopean kohtaamisesta!

Arpoisitko make välieräparit niin päästään lämimään!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

kesämesu

FI-CUP VÄLIERÄ:

Liesivaara ( Chelsea ) - Sheff U. ( Grönfors )   2-0  ( 1-0 )
1-0 Kalou 21, 2-0 Torres 90
L: 6-2 ( 4-1 ) K: 0-0
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

LainaaVälierät:
Lindholm - T Sihvola
Hakkarainen - Karhunen

Periaatteessa voisi antaa luovutusvoitot Jarkolle ja Makelle, mutta kun minulla ja Zingalla oli pätevät syyt jäädä pois SM-kisoista, niin ehdotan että järjestämme kesäkuun alkupuolella epävirallisen turnauksen, jonka yhteydessä pelaamme KV-Cupin loppuun. Pelipaikka minulle aivan sama. Voin lähteä vaikka Lappeenrantaan, kunhan päivämäärä sovitaan ajoissa.

Aina mukavampi Maken tai Jarkon voittaa pelaamalla kuin luovutusten kautta.

Sopiiko tämä ?

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Händikäp

Luulin että koko cuppi jo unohdettu kun ei mitään puhetta ole ollut, ja ho ssa pelattaisiin vain finaali. Kesänkuun alusta en pysty vielä sanomaan, mutta jos löytyy joku päivä niin mikä ettei. Voin kyllä luovuttaakin etten tee tätä asiaa vaikeaksi.
SAATANAN TUNARIT

Hönkki

Luovutukset ovat viimeinen vaihtoehto. Tämä linja minulla on ollut aina, silloinkin kun olisin itse hyötynyt niistä.

Jos kesäkuun alku on huono, niin sitten yritetään jotain toista ajankohtaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Lainaus käyttäjältä: Heittopussi - huhtikuu 15, 2011, 10:54:23Kesänkuun alusta en pysty vielä sanomaan, mutta jos löytyy joku päivä niin mikä ettei.

Kesäkuun eka vkl taitaa Jarkko kuule mennä maailmanvalloituksessa..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Händikäp

Täten luovutan kv-cupin välierän Teemu Sihvolaa vastaan.
SAATANAN TUNARIT

Hönkki

FI-cup: T Sihvola - W Hölttä 1-1, jatkoaika 2-1
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 23, 2011, 23:15:32FI-cup: T Sihvola - W Hölttä 1-1, jatkoaika 2-1

Kyseenalaisesti merkattu FI-sääntöjen peli. FI-säännöissähän perinteisesti on merkattu pelit joukkueittain - ei pelaajittain. Eli mielestäni tässäkin tapauksessa pitäisi merkata Zingan jengi vs. Willen jengi esim. Arsenal vs. Wimbledon yms. Lisäksi maalintekijät tulisi merkata FI-tyyliin.

Hönkki

FI-sääntöjen rankingkisoissa merkataan tulokset sukunimien avulla. Samoin FI-cupissa, josta saa myös rankingpisteitä. Niinikään FI-rankiglistassa on sukunimiä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 23, 2011, 23:15:32
FI-cup: T Sihvola - W Hölttä 1-1, jatkoaika 2-1
Mulla on tilastot himassa, joten päivitän ne sitten kun jaksan ja muistan. Joka tapauksessa Barnet voitti Hammarbyn maalijuhlassa jatkoajalla. Piskuinen Barnet elää cup-unelmaa. FA-cupissa joukkue pääsi suurta ja rahalla tehtyä ManU:a vastaan uusintapeliin ja Suomen Cupissa Barnet on jo finaalissa. Finaalissa tosin vastaan tulee Chelsea, joka tunnetusti ei anna armopaloja. Edellinen kohtaaminen taisi olla Chelsealle 1-0.