• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#1680
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 12:04:40
Jotakuta saattaa kiinnostaa tuleeko jotain sanktioita, jos luovuttaa kesken kauden. Ennakkotapauksiksi voidaan ottaa kauden 08-09 Birmingham ja Blackburn.
Birmingham pelasi 2 peliä ja luovutti sen jälkeen. Ei seurannut mitään sanktioita. Blackburn pelasi sarjan puoleen väliin ja luovutti sitten. Seurauksena sarjasta sulkeminen seuraavaksi kaudeksi.
Päätin tosin molemmat tapaukset täysin itse keneltäkään kyselemättä, eikä kumpikaan olisi muutenkaan ollut tulossa kaudelle 09-10.

Jokatapauksessa, jos mennään samalla logiikalla sanktioiden suhteen, niin ManCitylle ei sanktioita. Hullin osalta ei tarvinne päättää mitään.

Millähän logiikalla tähän päädyt (vastaa kerholla). Tapaukset ovat täysin erilaisia kaikki! Eihän noita pelkillä sarjapelien määrillä voida arvioida.

Aika iso ero on siinä, että kaikissa muissa kuin Cityn tapauksessa pelaaja jättää kaiken HeSu-toiminnan. Puu jätti liigan lisäksi Bundesin kesken, mutta pelaa kuitenkin kolmea muuta sarjaa sekä cupeja. Ukon lopetus oli myös näistä kahdesta muusta poikkeava. On myös päivänselvää, että jos Birmingham tai Hull haluaisivat/olisivat halunneet mukaan seuraavalle kaudelle, tai jatkossa, asia käytäisiin läpi eri tavalla.

Et ole päättänyt noita itse, eikä sellaisella päätöksellä olisi ollut mitään virkaa. Noista puhuttiin silloin kerholla. Ukon kohdalla kaikki olivat tuota mieltä johtuen lopetustavasta ja syistä. Man Citystä on jo puhuttu kerholla, ja monen näkemys on tullut esille, mutta et varmaan ole ollut paikalla.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 12:04:40
Ainakin pitäisi jossain olla kirjoitettuna miten toimitaan jatkossa vastaavissa tapauksissa.

Näistä voisi päättää paikan päällä eikä täällä. Jokainen tapaus on erilainen, kuten kaikki nämä neljäkin ovat olleet, eikä näihin voi vetää mitään linjausta, joka pätee kaikkiin mahdollisiin vetäytymisiin. Nämä ovat tyypillisesti sellaisia, jotka pitää käsitellä tapauskohtaisesti ja paikan päällä.

Pitää miettiä voiko seura, joka jättää sarjan kesken, osallstua siihen seuraavalla kaudella. Koskeeko tämä myös muita saman pelaajan seuroja kyseisessä sarjassa on toinen kysymys. Mutta näistä enemmän PAIKAN PÄÄLLÄ.

p.s. Mä en ymmärrä tätä tarvetta kaivella kaikkia mahdollisia sanktioita ja tuoda niitä täällä esille. Juuri nyt ei varmasti ole sen aika, kuten moni tietääkin. Otetaan nämä esille kerholla. Jos ei ole aikaa, niin pitää jättää yksi hätäinen kiirepeli (näistäkin voisi muuten puhua, oli niin syvältä viime maanantai) pelaamatta ja ottaa asia esille. "Koputusgatea" käsittelimme porukassa paikan päällä pelien jälkeen hyvinkin tunnin-puolitoista, vaikka olisimme voineet pelata tai lähteä kotiin ennen puoltayötä. Ja oli parempi kuin se, että kaikki olisivat erikseen kirjoitelleet tänne yöllä.

Epis

Pitäisikö teidän siellä kerholla jutella Hönkin kanssa jostain ihan oikeista asioista subun sijaan?
En millään usko, että Hönä saa tällaista ahdistusjatkumoa vain rakkaan lajimme "vääryyksistä" *tsemppihymiö*
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 26, 2015, 13:30:09
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 12:04:40
Jotakuta saattaa kiinnostaa tuleeko jotain sanktioita, jos luovuttaa kesken kauden. Ennakkotapauksiksi voidaan ottaa kauden 08-09 Birmingham ja Blackburn.
Birmingham pelasi 2 peliä ja luovutti sen jälkeen. Ei seurannut mitään sanktioita. Blackburn pelasi sarjan puoleen väliin ja luovutti sitten. Seurauksena sarjasta sulkeminen seuraavaksi kaudeksi.
Päätin tosin molemmat tapaukset täysin itse keneltäkään kyselemättä, eikä kumpikaan olisi muutenkaan ollut tulossa kaudelle 09-10.

Jokatapauksessa, jos mennään samalla logiikalla sanktioiden suhteen, niin ManCitylle ei sanktioita. Hullin osalta ei tarvinne päättää mitään.

Millähän logiikalla tähän päädyt (vastaa kerholla). Tapaukset ovat täysin erilaisia kaikki! Eihän noita pelkillä sarjapelien määrillä voida arvioida.

Aika iso ero on siinä, että kaikissa muissa kuin Cityn tapauksessa pelaaja jättää kaiken HeSu-toiminnan. Puu jätti liigan lisäksi Bundesin kesken, mutta pelaa kuitenkin kolmea muuta sarjaa sekä cupeja. Ukon lopetus oli myös näistä kahdesta muusta poikkeava. On myös päivänselvää, että jos Birmingham tai Hull haluaisivat/olisivat halunneet mukaan seuraavalle kaudelle, tai jatkossa, asia käytäisiin läpi eri tavalla.

Et ole päättänyt noita itse, eikä sellaisella päätöksellä olisi ollut mitään virkaa. Noista puhuttiin silloin kerholla. Ukon kohdalla kaikki olivat tuota mieltä johtuen lopetustavasta ja syistä. Man Citystä on jo puhuttu kerholla, ja monen näkemys on tullut esille, mutta et varmaan ole ollut paikalla.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 12:04:40
Ainakin pitäisi jossain olla kirjoitettuna miten toimitaan jatkossa vastaavissa tapauksissa.

Näistä voisi päättää paikan päällä eikä täällä. Jokainen tapaus on erilainen, kuten kaikki nämä neljäkin ovat olleet, eikä näihin voi vetää mitään linjausta, joka pätee kaikkiin mahdollisiin vetäytymisiin. Nämä ovat tyypillisesti sellaisia, jotka pitää käsitellä tapauskohtaisesti ja paikan päällä.

Pitää miettiä voiko seura, joka jättää sarjan kesken, osallstua siihen seuraavalla kaudella. Koskeeko tämä myös muita saman pelaajan seuroja kyseisessä sarjassa on toinen kysymys. Mutta näistä enemmän PAIKAN PÄÄLLÄ.

p.s. Mä en ymmärrä tätä tarvetta kaivella kaikkia mahdollisia sanktioita ja tuoda niitä täällä esille. Juuri nyt ei varmasti ole sen aika, kuten moni tietääkin. Otetaan nämä esille kerholla. Jos ei ole aikaa, niin pitää jättää yksi hätäinen kiirepeli (näistäkin voisi muuten puhua, oli niin syvältä viime maanantai) pelaamatta ja ottaa asia esille. "Koputusgatea" käsittelimme porukassa paikan päällä pelien jälkeen hyvinkin tunnin-puolitoista, vaikka olisimme voineet pelata tai lähteä kotiin ennen puoltayötä. Ja oli parempi kuin se, että kaikki olisivat erikseen kirjoitelleet tänne yöllä.


Kai minulla on vielä oikeus kirjoittaa tänne ?

Asiat voidaan päättää paikan päällä, mutta kyllä voi täällä ottaa asian esille. Muuten ne, jotka eivät ole paikan päällä eivät edes tiedä, että asiaa käsitellään. Otin ManCityn tapauksen esille, koska se tulee varmuudella jossain vaiheessa vastaan. En tosiaan tiedä mitä kaikkea olette kertsillä asiasta puhuneet (muutaman kommentin olen kuullut). Aikatauluni ovat mitä ovat ja tuskin ovat ensikaudella yhtään sen parempia. Jos se on ongelma, niin joudun entisestään supistamaan osallistumistani. Sitä en todellakaan haluaisi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 14:22:53
Kai minulla on vielä oikeus kirjoittaa tänne ?

Kyllä, mutta taidat olla ainoa, joka ei ymmärrä, että näiden käsittely täällä ei johda mihinkään hyvään. Olet sen itsekin todennut jossakin yhteydessä.

Tällaisen asian käsittely ei todellakaan kuulu tänne etäkeskusteluun, vaan paikan päälle kasvotusten. Minusta täällä pelaajan osallistumisten käsittely on erittäin typerää.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 14:22:53Asiat voidaan päättää paikan päällä, mutta kyllä voi täällä ottaa asian esille. Muuten ne, jotka eivät ole paikan päällä eivät edes tiedä, että asiaa käsitellään. Otin ManCityn tapauksen esille, koska se tulee varmuudella jossain vaiheessa vastaan. En tosiaan tiedä mitä kaikkea olette kertsillä asiasta puhuneet (muutaman kommentin olen kuullut).

Voi herranjestas! Eihän sitä mitenkään virallisesti ole käsitelty vielä. Asiasta on vain puhuttu kerholla, kuten asiaan kuuluu. Kun asiasta päätetään, tiedät kyllä etukäteen. Ja voit sinäkin sen asian ottaa kerholla puheeksi, kun olet siellä.

Man Cityn ja Puun ensi kauden HeSu-pelaaminen ei ole tämän hetken asia eikä kuulu tänne foorumille.

Sinä voit tietenkin heittää bensaa liekkeihin, ja kyllä minä rupean kanssasi vääntämään taas sivutolkulla, jos väkisin haluat. Siinä sitten saadaan Puu hermostumaan jne. Sitäkö haluat, vai etkö ymmärrä mihin tuo helposti karkaa, jos täällä ruvetaan kirjoittamaan näin herkistä asioista tarkemmin (ilman ilmeitä, ilman selittämistä jne.)?

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 14:22:53Aikatauluni ovat mitä ovat ja tuskin ovat ensikaudella yhtään sen parempia. Jos se on ongelma, niin joudun entisestään supistamaan osallistumistani. Sitä en todellakaan haluaisi.

Asioista voi puhua pelaamisen sijasta joskus. Yhden pelin ajan puhuminen tuskin estää kauttasi. Ota näitä asioita esille kerholla. Mielestni olet ollut paikallakin, kun jotkut ovat kommentoineet asiaa.

Pelaamisen suhteen onko se sitten ok, että muut joutuvat kiirehtimään ja siksi pelaamaan huonolla fiiliksellä ja juuri silloin, kun sinulle sopii. En tiedä huomasitko maanantaina mitään. Maanantai on sovittu pelipäiväksi ja tarkoitus on pelata pääosin silloin. Muita päiviä voi ensi kaudeksi ehdottaa, sovitaan sitten paras päivä. Ja muita pelipäiviä voi nytkin ehdottaa. Aikataulusi eivät ole ongelma, jos ehdit pelata pelisi ilman, että muiden pitää hätäillä. Sen sijaan jos aikataulusi estävät asioiden puhumisen paikan päällä, on se minusta huono selitys.

JS

Pitäisikö Vesa ja Kari ottaa lankapuhelin käteen ja toinen voisi soittaa toiselle?

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: JS - maaliskuu 26, 2015, 15:04:52
Pitäisikö Vesa ja Kari ottaa lankapuhelin käteen ja toinen voisi soittaa toiselle?


Siitä on pitkä aika kun Vesa on viimeksi vastannut on olen hänelle yrittänyt soittaa. En ole kyllä vähään aikaan jaksanut yrittääkkään. Ei ollut kyllä lankapuhelinkaan.

Ei käsitellä sitten asioita täällä foorumilla. Koskee myös niitä sanktioita mitä minulle annetaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: JS - maaliskuu 26, 2015, 15:04:52
Pitäisikö Vesa ja Kari ottaa lankapuhelin käteen ja toinen voisi soittaa toiselle?

Ei ole tarvetta, kun kerholla voi puhua.

Ja tässä oli nyt kyse siitä, että jostakin syystä pitää ottaa esille tulenarkoja aiheita täällä foorumilla, kun on puhuttu (myös Hönkki), että se ei ole hyvä asia. Tähän yritin puuttua. Voidaan toki jatkaa siten, että vastaan tuollaiseen keskustelunavaukseen argumentoiden, ja sitten saadaan taas tänne isot keskustelut.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 15:09:56
Siitä on pitkä aika kun Vesa on viimeksi vastannut on olen hänelle yrittänyt soittaa. En ole kyllä vähään aikaan jaksanut yrittääkkään. Ei ollut kyllä lankapuhelinkaan.

Ei käsitellä sitten asioita täällä foorumilla. Koskee myös niitä sanktioita mitä minulle annetaan.

Hönkki, minun puhelinkulttuurini on lankapuhelinajalta, enkä vastaile kenellekään aina. Vastaan silloin harvoin, kun on sopiva tilanne. Takaisin en aina soittele, jos en tiedä asiaa. Tekstareihin olen vastannut, ja niiden jälkeen tulleisiin puheluihin. Et ole spesiaalitapaus, ja aika moni on kerhollakin huomannut, että minua ei kiinnosta vastailla puhelimeen sielläkään, koska olen pelaamassa. Enhän mä vastannut Jannellekaan viime maanantaina.

Sinä itse otit sen pelikieltosanktiosi keskusteluun täällä foorumilla.

Hönkki

LainaaHönkki, minun puhelinkulttuurini on lankapuhelinajalta, enkä vastaile kenellekään aina. Vastaan silloin harvoin, kun on sopiva tilanne. Takaisin en aina soittele, jos en tiedä asiaa. Tekstareihin olen vastannut, ja niiden jälkeen tulleisiin puheluihin. Et ole spesiaalitapaus, ja aika moni on kerhollakin huomannut, että minua ei kiinnosta vastailla puhelimeen sielläkään, koska olen pelaamassa. Enhän mä vastannut Jannellekaan viime maanantaina.

Sinä itse otit sen pelikieltosanktiosi keskusteluun täällä foorumilla.

Niitä puheluita joihin en koskaan saanut mitään vastausta on ehkä 30. Pari vuotta sitten lopetin soittamasta sinulle. Ei se mitään. Voidaan puhua kertsillä.

Minulta kysyttiin De Gean peluuttamisesta, johon vastasin. Päätös sanktiosta tuli samantien täällä foorumilla. Ehkä sitten olisi pitänyt vaan olla hiljaa, mutta v*****s oli subussa ennenkokematonta. Treenatkaa itse keskellä yötä ja menettäkää yksikin piste sanktion takia. En halua keskustella siitä enää.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Soitan Vesa Närhelle lähipäivinä. Hän on useimmiten vastannut minulle.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 16:45:18Treenatkaa itse keskellä yötä
Jätkät treenaa oikeesti?! Ihmeen kilpaurheilijoita..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!


Killer

Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 26, 2015, 16:58:21
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 16:45:18Treenatkaa itse keskellä yötä
Jätkät treenaa oikeesti?! Ihmeen kilpaurheilijoita..

Arvaa miten rankkaa on valvoa öisin, ja lukea aamuun saakkaa foorumin schaibaa masokistisella nautinnolla. Sitten vielä pitäis jaksaa kolmena päiväna viikossa käydä duunissa. Hyvää peruskuntoa se vaatis, paljon bentsoja; ja mielellään viinaa. Ei oo helppoa olla näpäyttelijä.



Killer

Muistakaa ilta- ja aamulääkkeet. Huomenna meillä kaikilla on tasapainoinen ja mukava päivä. Foorumi on ja pysyy, ei tarvitse huolehtia

Hyvää yötä kaikille. Tasapuolisesti.

T lääkitysMajuri