• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 08-09 - keskustelut

Aloittaja Hönkki, elokuu 18, 2008, 15:02:56

« edellinen - seuraava »

Sakdi

#90
Jep, mulla on opinnot nyt ma-ti Hämeenlinnassa, siksi poissa, sori.
Ma 19.1. voisin tulla pelaamaan, jos vain vastustajia.

Hönkki

#91
tulossa


LainaaMa 19.1. voisin tulla pelaamaan, jos vain vastustajia.

ok, eiköhän jotain järjesty
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#92
Voisin tulla klo 16 ja pelata 1-2 peliä, vaikka 2 kertaa Sakua vastaa, jos Saku tulossa mutta muita ei.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#93
En ole tulossa. HeSu-otsikossa usea muukin sanoo, ettei tule.

Sakdi

#94
Mulla on selkä hajalla, enkä ole tulossa.

Zinga

#95
Miten teemme Poolin suhteen, kun Zaccy on pelikelvoton varmaan ainakin seuraavat pari kuukautta? Yksi vaihtoehto on mitätöidä Zaccyn pelit, mutta se on tietenkin hölmön tuntuista, kun pelattuna on kuitenkin jo yli 2/3 peleistä. Yksi vaihtoehto on toivoa, että Zaccy kykenee veran ääreen huhti-toukokuussa ja saa pelattua kahdella kiekalla pelinsä loppuun.

Sakdi

#96
Ehdottomasti pidetään Zaccyn pelit voimassa! :D

Olen varautunut pelaamaan 2-3 peliä huomenna jos vaan vastustajia, ja jos hidastetun pelaajille sopii/ on tilaa.

Hönkki

#97
Olen sillä kannalla että pidetään Zaccyn pelit voimassa.  Olen tulossa huomenna klo 16.00.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#98
Ei liene mikään katastrofi, jos Zaccyn pelit menevät kesäkuunkin puolelle. Kun on kyse aktiivisesta pelaajasta, joka ei tauolle voi mitään, ei kannata mitätöidä pelejä.

Zinga

#99
Ilmeisesti ensi maanantaina (2.2.) pelataan HeFiä. Erityisen kriittistä olisi Timon pääseminen paikalle. Käykkeehän immeiset ilimottautumassa Nimenhuuttoon!

Arse

#100
Kriittisestä tilanteesta huolimatta en valitettavasti pääse paikalle ma 2.2.

Olen tulossa ma 9.2. hitaan vuorolla, jos silloin löytyy Hefin vastustajia. Lisäksi sovimme alustavasti Hönkin kanssa pelaavamme ensi torstaina 5.2. Tällöin voisin pelata myös muita pelejä, jos nopean hemmoja pääsee vaan paikalle.

Rossonero

#101
Lainaus käyttäjältä: "Arse"Lisäksi sovimme alustavasti Hönkin kanssa pelaavamme ensi torstaina 5.2. Tällöin voisin pelata myös muita pelejä, jos nopean hemmoja pääsee vaan paikalle.

Kenelle kaikille tuo 5.2. sopisi? Pitäisikö jopa siirtää maanantain pelit torstaille, jos suurimmalle osalle sattuisi käymään. Minulle sopivat molemmat, mutta molempina päivinä en pääse.

Zinga

#102
Minulle sopisi tuo 5.2.

Rossonero

#103
Minulla ainakin olisi pelit Hönkkiä, Timoa ja Zingaa vastaan. Joten olisi ok, vaikka muita ei tulisi.

Muilta olisi kuitenkin hyvä saada vastaus, jotta osa ei tule maanantaina ja jää ilman pelejä.

Zinga

#104
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Minulle sopisi tuo 5.2.
Ja kun tarkemmin asiaa ajattelen, on minulla treenit kello 19. Voisin siis pelata 1-2 peliä heti kärkeen, jos vain pelaamaan päästään ajoissa.