• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Segunda B 2012-2013 ?

Aloittaja Hysteerinen rage quittaaja, elokuu 19, 2012, 12:30:18

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Valencian leveys riittää B-jengiin. Voin tulla, jos pidetään yksinkertaisena (siis ei minua).
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Sevilla Atleticolla pelaaminen ei suuremmin innosta, kun pitäisi tehdä parikymmentä junnua/puuhastelijaa sitä varten. Ja kun muut jengit näyttävät olevan kakkosjengejä, ei viitsi muullakaan jengillä mukaan tulla.

Jäänee siis väliin.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 21, 2012, 11:56:55
Valencian leveys riittää B-jengiin. Voin tulla, jos pidetään yksinkertaisena (siis ei minua).

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä on Valencian leveys, jos täältä löytyviä pelaajiakin on mukana ringissä joukkueellinen?

http://en.wikipedia.org/wiki/Valencia_CF_Mestalla

Espanjassahan reservisysteemi ei ole samanlainen kuin Englannissa.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 21, 2012, 21:01:33
Sevilla Atleticolla pelaaminen ei suuremmin innosta, kun pitäisi tehdä parikymmentä junnua/puuhastelijaa sitä varten. Ja kun muut jengit näyttävät olevan kakkosjengejä, ei viitsi muullakaan jengillä mukaan tulla.

Jäänee siis väliin.

Mites Barca ? JakeTheSnake kertoi taannoin, että oli halukas luopumaan jostain Barcasta. Eikös noista saisi B:n puuhastelijoita suoraan, ilman maalausta? Mitä olen Barca B:n pelejä netistä joskus seurannut, uskoisin B:nkin pärjäävän La Ligassakin kohtuullisesti, keskipöydän tasoa ainakin.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 21, 2012, 11:56:55
Valencian leveys riittää B-jengiin. Voin tulla, jos pidetään yksinkertaisena (siis ei minua).

Kuten Rosso jo aikaisemmin viittasi, Espanjassa kakkosjoukkue ei ole sama kuin Englannissa reservit. Joten Valencian leveyden tiedän, koska olen kyseisen jengin itse maalannut ja nimennyt, joten leveyes on marginaalinen.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - elokuu 21, 2012, 21:25:52
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 21, 2012, 21:01:33
Sevilla Atleticolla pelaaminen ei suuremmin innosta, kun pitäisi tehdä parikymmentä junnua/puuhastelijaa sitä varten. Ja kun muut jengit näyttävät olevan kakkosjengejä, ei viitsi muullakaan jengillä mukaan tulla.

Jäänee siis väliin.

Mites Barca ? JakeTheSnake kertoi taannoin, että oli halukas luopumaan jostain Barcasta. Eikös noista saisi B:n puuhastelijoita suoraan, ilman maalausta? Mitä olen Barca B:n pelejä netistä joskus seurannut, uskoisin B:nkin pärjäävän La Ligassakin kohtuullisesti, keskipöydän tasoa ainakin.

Jaken hinta oli sen verran suolainen (mutta vastaa esim. ebayn hintatasoa), että en viitsi ostaa. Barcan B on toki erittäin tasokas, mutta kakkosjengillä pelaaminen tuntuu oikeammalta, jos pelaa myös ykkösellä.

Tilanne voi Sevilla Atleticonkin kohdalla muuttua syksymmällä, mutta ainakin juuri nyt on aivan tarpeeksi tekemistä muiden jengien päivittämisessä. Aika voi myös muodostua esteeksi.

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.