• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

10.11.2007 hitaan SM-lopputurnaus

Aloittaja Hönkki, elokuu 23, 2007, 12:19:09

« edellinen - seuraava »

mikma

#15
onko mahdollista tulla kannustamaan (siis vakoilemaan pelejä) mikäli itselleni sopii silloin ?

Epis

#16
Noi turnaukset on tietääkseni aina olleet avoimia tapahtumia, joten katsomaan, vakoilemaan ja kannustamaan saa tulla ihan vapaasti.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

#17
Moneltako lauantain skabat starttaa?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

#18
Vesa ehdotti alkamisajaksi klo 11. Aloitetaan siis silloin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Purtsi

#19
Mukana ollaan ja wille on kans tulossa.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Hönkki

#20
Heikonen piti meitä jännityksessä loppuun asti, mutta on ilmoituksensa mukaan tulossa.

Osanottajalista tällä hetkellä (suluissa rankingsijoitus):
Aapeli Kyyrä (-)
Petri Pekkala (4.)
Jani Mustonen (1.)
Vesa Närhi (17.)
Vesa Kouvonkorpi (3.)
Petri Kokkonen (8.)
Miku Leppälä (10.)
Teemu Sihvola (5.)
Kari Hakkarainen (7.)
J-P Hölttä (15.)
Wille Hölttä (-)
Kari Heikonen (9.)

Ilmoittautumisia otetaan vastaan tänään klo 24 asti. Muutaman pelaajan vastausta vielä odottelen, joten ei vielä lyödä lukkoon pelisysteemiä. Ennen turnausta pidettävän kokouksen aloittaisin aikaisemmin kuin klo 11. Ottakaa eväät mukaan. Tulee tiivis ja armoton turnaus :D
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#21
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Heikonen piti meitä jännityksessä loppuun asti, mutta on ilmoituksensa mukaan tulossa.

Osanottajalista tällä hetkellä (suluissa rankingsijoitus):
Aapeli Kyyrä (-)
Petri Pekkala (4.)
Jani Mustonen (1.)
Vesa Närhi (17.)
Vesa Kouvonkorpi (3.)
Petri Kokkonen (8.)
Miku Leppälä (10.)
Teemu Sihvola (5.)
Kari Hakkarainen (7.)
J-P Hölttä (15.)
Wille Hölttä (-)
Kari Heikonen (9.)

Ilmoittautumisia otetaan vastaan tänään klo 24 asti. Muutaman pelaajan vastausta vielä odottelen, joten ei vielä lyödä lukkoon pelisysteemiä. Ennen turnausta pidettävän kokouksen aloittaisin aikaisemmin kuin klo 11. Ottakaa eväät mukaan. Tulee tiivis ja armoton turnaus :thumb:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

miku

#22
Entä Porvoolaiset? Rohkeasti mukaan vaan!!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

AriFerra

#23
Lainaus käyttäjältä: "miku"Entä Porvoolaiset? Rohkeasti mukaan vaan!!

mikma on luultavasti tulossa katsomaan.
Koittakaa saada mukaan osallistumaan, antoi nimittäin viime sunnuntaina "myrskyvaroituksen" taidoistaan. ;D

Minä painan duunia. Jos monta kuukautta aikaisemmin saan aikataulut tietoon, pystyn vaihtamaan vuoroa. Nyt ei onnistunut.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

#24
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"
Lainaus käyttäjältä: "miku"Entä Porvoolaiset? Rohkeasti mukaan vaan!!

mikma on luultavasti tulossa katsomaan.
Koittakaa saada mukaan osallistumaan, antoi nimittäin viime sunnuntaina "myrskyvaroituksen" taidoistaan. ;D

Minä painan duunia. Jos monta kuukautta aikaisemmin saan aikataulut tietoon, pystyn vaihtamaan vuoroa. Nyt ei onnistunut.

heh! heittopalloako haluutte mukaan  :D  no ei vainenkaan. olen kyllä miettinyt tuota juttua ja olin alunperin tulossa kyllä vain katsomaan otteluja. Aika itselläni on vähän kortilla, joten ei välttämättä ole tarpeeksi aikaa. Mitä luulette ajallisesti (about) menevän tuohon hommaan ja miten tuo ylipäätään on tarkoitus viedä läpi? Voisin ehkä nyt kuitenkin harkita mukaan tulemista, kun kerran siitä tuli puhetta.

Zinga

#25
Lainaus käyttäjältä: "mikma"Aika itselläni on vähän kortilla, joten ei välttämättä ole tarpeeksi aikaa. Mitä luulette ajallisesti (about) menevän tuohon hommaan ja miten tuo ylipäätään on tarkoitus viedä läpi? Voisin ehkä nyt kuitenkin harkita mukaan tulemista, kun kerran siitä tuli puhetta.
Alkaa kuulostamaan hyvältä! Jos tulet mukaan, on pelaajia ainakin 13, jolloin pelaamme neljässä alkulohkossa, joista kaksi parasta puolivälieriin. Alkulohkoihin menee aikaa kolme kierrosta (tuntia), joten jos niin onnettomasti käy, että alkulohkon jälkeen on laulukuorossa, on periaatteessa jo n. kello 14 vapaana. Alkulohkojen jälkeen on kolme pudotuspelikierrosta, joten hyvin hoidettuna kisat saadaan päätökseen kello 17.

Kisojen aikataulussa eteneminen edellyttää sitä, että pelaajilla on eväät mukana. Ohjelmassa ei ole varaa siihen, että joku lähtee kesken käymään kaupassa.

mikma

#26
OK!! Mie oon mukana kisassa. Varokee vaan ammattilaaset. Mutta sillä ehdolla, et itsekukin muistuttaa minua mahdollisuuksien mukaan säännöistä, ettei niiden muistelemiseen ja tulkitsemiseen mene kallista peliaikaa. Itselläkun vielä nuo ovat hakusessa ja lauantaina muutenkin jo uusi kokemus ottaa veronsa.

Rossonero

#27
Lainaus käyttäjältä: "mikma"OK!! Mie oon mukana kisassa. Varokee vaan ammattilaaset. Mutta sillä ehdolla, et itsekukin muistuttaa minua mahdollisuuksien mukaan säännöistä, ettei niiden muistelemiseen ja tulkitsemiseen mene kallista peliaikaa. Itselläkun vielä nuo ovat hakusessa ja lauantaina muutenkin jo uusi kokemus ottaa veronsa.

Hienoa! Varmasti säännöistä muistutetaan, ja besserwisserit (minä etunenässä) jakavat muutakin enemmän ja vähemmän hyödyllistä tietoa.

Hönkki

#28
LainaaMie oon mukana kisassa

Loistavaa ! Tietääkseni muita ei ole tulossa, joten osallistujia on 13 eli lohkoja on neljä (3+3+3+4). Joka lohkosta 2 jatkoon. Sijoitetut pelaajat ovat Puppe, Vesa, Pekkala ja Zinga.

Kun nyt ajattelee, että mukaan on tulossa pari täysin uutta kasvoa, joille pelikokemus olisi erittäin tärkeää, niin sijoitusotteluita kannattaa ehdottomasti pelata. Somerolta on tulossa 16-vuotias junnu alta puolenvuoden pelikokemuksella. Hänelle soisin niin paljon pelejä kuin vain mahdollista järjestää.  

Mitäs jos se kokous alkais 10.30 ja mentäis laittamaan niitä pöytiä vaikka klo 9 ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#29
Ilmeisesti viisi pöytää riittää alkusarjaan. Miten jatkopelit/sijoitusottelut on ajateltu pelata? Kuudetta pöytää tuskin tarvitaan, vai? Ottakaa palloja mukaan keneltä löytyy. Minäkin toki otan varallekin.

Käytetäänkö tuomareita välieristä lähtien, vai jo aiemmin?

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Mitäs jos se kokous alkais 10.30 ja mentäis laittamaan niitä pöytiä vaikka klo 9 ?

Ei niissä pöydissä varmaan noin kauan mene aikaa. Jos minä tulen paikalle 9.45, ja muut sitten, kun ehtivät.

Sisäänkäynti koulun toisella puolella olevista pääovista, ei sisäpihalta. Pelitila on vielä hieman auki (todennäköisesti yläkerran iltapäiväkerho), joten soittakaa, kun olette paikalla. Jos ei ole Hönkin tai minun numeroa, niin pyytäkää yksityisviestillä.