• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - lokakuu 28, 2014, 21:25:48Eikö tällä provoamisella ole mitään rajaa!!!!!! Taitaa "Hengentietäjä" olla sittenkin https://www.youtube.com/watch?v=T45KfBkRL_0
Jake The Bass'lta tasoonsa nähden yllättävää subuhommafoorumi tason arvailua.

Kyseessä oli tietenkin Summer Cup-nimellä ollut sarja, EI HeSu-liigaa. Luulisi heti huomaavan. Kokkis ei viitsinyt/halunnut etsiä pelien päivänmääriä, vaikka on taas haaskannut työnantajansa kallista aikaa Kansallisessa subuarkistossa.
(Muistaakseni sarjan tunnarina oli https://www.youtube.com/watch?v=yG0oBPtyNb0).


Toivottavasti Pietari opettaa turkkilaista puukottajaa.

Kiitos tiedosta! Pahoittelen jos vitsiksi tarkoitettu viestini alkuosa aiheutti mielipahaa. Olisi pitänyt laittaa hymiöt viestiin niin ei olisi tullut väärinkäsityksiä.

Killer

#1336
Lainaus käyttäjältä: JS - lokakuu 28, 2014, 12:54:44
Sieltä on löytynyt tosiaan kausi milloin PP on ollut sarjataulukossa korkeammalla kuin minä. Käsi pystyyn, olin väärässä. Ikää mulla 15 v ja jatkolaukauksia on todennäköisesti häirinnyt pidempi keskijakaus. Eikä siinä vielä kaikki. Hönkki myös ylempänä..

Oliko rippikoulu jo käyty? Penetroitumislupa hyökkäyspelin kannalta merkittävää.

Killer

Lainaus käyttäjältä: BassoJake - lokakuu 28, 2014, 22:19:05

Kiitos tiedosta! Pahoittelen jos vitsiksi tarkoitettu viestini alkuosa aiheutti mielipahaa. Olisi pitänyt laittaa hymiöt viestiin niin ei olisi tullut väärinkäsityksiä.

Ehkä se oli sittenkin tajuttu...  ;).


Killer

Subu on elämää ihmeellisempää

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - lokakuu 28, 2014, 23:57:58
Maalintekijätilastoa:
Guarin (Inter) 3
Nagamoto (Inter) 3
Klose (Lazio) 3


Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Irritaattori - lokakuu 28, 2014, 22:29:10
Lainaus käyttäjältä: BassoJake - lokakuu 28, 2014, 22:19:05

Kiitos tiedosta! Pahoittelen jos vitsiksi tarkoitettu viestini alkuosa aiheutti mielipahaa. Olisi pitänyt laittaa hymiöt viestiin niin ei olisi tullut väärinkäsityksiä.

Ehkä se oli sittenkin tajuttu...  ;).

Minua rupeaa pikku hiljaa irriteeraamaan tällaiset "ehkä se on tajuttu hymiöhymiöwinksutiwinksutiihquupeks" -kommentit. Voisiko joskus miettiä hieman muitakin. Mielipahani on sanoinkuvaamaton.

Hönkki

Yritä tässä taas keskittyä tuleviin peleihin, kun puolet porukasta on jätetty pienenä liian pitkäksi aikaa Linnanmäen karuselliin.


LainaaMinua taas eniten kaivaa tämä kausi 80-luvun alkupuoliskolta. Miksi tämä kausi on kokonaan pyyhitty pois Hesun historian kirjoista?

Tbilisin Dynamo (Seppo)      14 8 5 1  24-8  21
Bayern Munchen (Kari)        14 7 3 4  28-18 17
Liverpool (Janne M)             14 6 4 4  16-14 16
Barcelona (Pete)                 14 6 4 4  19-19 16
Grasshoppers (Hannu)        14 3 5 6  16-20 11
Juventus (Mikke)                 14 5 1 8  14-28 11
Ajax (Jykä)                         14 2 6 6  21-25 10
Chelsea (Janne L)                14 3 4 7  15-21 10


Huomatkaa kuka oli alkuperäinen Bayernin manageri.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Miten niin vain puoleta porukasta.

Alkuperäinen manageri ei kelvannut baijerissa, ja uudet tuulet ovat puhaltaneet huomattavasti enemmän menestystä Schwarzwaldklinikin suunnalle.

Hönkki

#1342
LainaaMiten niin vain puoleta porukasta.
Olet aivan oikeassa. Nerouden ja hulluuden raja on häilyvä. Vertaan Hesua Friikkilän veljeksiin (http://fi.wikipedia.org/wiki/Friikkil%C3%A4n_pojat). Vapaavarsi Franklin on suosikkini.


LainaaAlkuperäinen manageri ei kelvannut baijerissa, ja uudet tuulet ovat puhaltaneet huomattavasti enemmän menestystä Schwarzwaldklinikin suunnalle.
Huomaa myös kuka teki Summer Cupissa eniten maaleja.

edit. Bayernissa oli tuolloin ihania miehiä: Matthaus, Augenthaler, Beierlorzer, Pflugler. Lerby ja Kögl tulivat vähän myöhemmin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Eilen pelattiin Harmonaattorin kanssa kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa parit pelit. Sujuvaa, tehokasta jne. Pöhinästä ei tietoakaan. Onkin pakko nostaa kissa pöydälle. Jostain syystä, kun kerholla on paljon porukkaa, kestää pelit kauemmin. Viimeksikin Harmo ja minä olimme suorittamassa peliä ennätystahdilla, mutta sitten paikalle tuli JS (vain tässä esimerkkinä, ei ole ainoa) ja peli ei edennyt kymmenessä minuutissa kuin puoli minuuttia. O tempora, o mores.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - marraskuu 01, 2014, 11:20:40
Eilen pelattiin Harmonaattorin kanssa kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa parit pelit. Sujuvaa, tehokasta jne. Pöhinästä ei tietoakaan. Onkin pakko nostaa kissa pöydälle. Jostain syystä, kun kerholla on paljon porukkaa, kestää pelit kauemmin. Viimeksikin Harmo ja minä olimme suorittamassa peliä ennätystahdilla, mutta sitten paikalle tuli JS (vain tässä esimerkkinä, ei ole ainoa) ja peli ei edennyt kymmenessä minuutissa kuin puoli minuuttia. O tempora, o mores.

Totta.
Helposti ehdimme pelata kaksi peliä (tulokset molemmilla, julkaistaan joskus) vaikka olimme kertsillä lyhyehkön ajan (14.30-18.45).

kesämesu

Voisiko kaikki OIKEASTI laittaa viimeistään sunnuntaina että tuleeko maanantaina vai ei!
Voiko toi olla niin SAATANAN vaikeaa??? Ottakaa mallia porvoolaisista!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Ennen KAIKKI oli toisin.

Sateen jälkeen tulee...paska sää.

kesämesu

Olisiko mitenkään mahdollista että tulokset ja tilastot peleistä laitettaisiin foorumille viimeistään peliä seuraavana päivänä eikä esim viikon tai kahden päästä ? Ei luulisi olevan kauhean vaikeaa?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

JS

Yhden pelin takia en viitsisi tulla kerholle, joten mielellään jotain ajatusta milloin Jykä, Janne, Hönkki ja Jaakko saataisiin pelattua. Mulla olisi seuraavat pelit jäljellä syyskautta.

Liverpool - Chelsea
Roma - Verona
Valencia - Real Sociedad
Valencia - Man Utd (CL)

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: JS - joulukuu 05, 2014, 12:33:12
Yhden pelin takia en viitsisi tulla kerholle, joten mielellään jotain ajatusta milloin Jykä, Janne, Hönkki ja Jaakko saataisiin pelattua. Mulla olisi seuraavat pelit jäljellä syyskautta.

Liverpool - Chelsea
Roma - Verona
Valencia - Real Sociedad
Valencia - Man Utd (CL)

Olen tulossa ma 8.12