• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

ManCity vetäytyy liigasta. Miksi ? Siksikö että Bundesissa tuli väärä tuomio Schalken pelissä ?
Eikö näitä asioita ihan oikeasti pysty sopimaan ? Puun ja Harrin välisiin peleihin tuomari, niin asiat lähtevät parempaan suuntaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Sarjoista luopuminen kuulostaa aika rajulta toimenpiteeltä.

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

#1264
Jos syynä on oikeasti maanantai Schalke-peli, niin sanon näin: En nähnyt tilannetta, en tainnut olla edes silloin kertsillä. Olen vain kuullut että tilanne koski kulmapotkua/maalipotkua, joka meni Puun näkemyksen mukaan väärinpäin. Olen silti 99 prosenttisen varma, että Puu näki tilanteen oikein. Ei mitään henkilökohtaista Harria kohtaan, mutta on todella yleistä että viime aikoina vähän pelannut manageri näkee tilanteet väärin. Olen ollut todistamassa sellaisia tilanteita satoja kertoja. Pikkupallolla on vedoissa todella kova lähtönopeus ja tarvitaan harjaantunutta pelisilmää, jotta näkee miten se oikeasti menee ja mihin koskee. Olen varma että Puulla tuo pelisilmä on kehittyneempi kuin Harrilla, koska Puulla on viime vuosilta selkeästi enemmän pelejäkin. En myöskään usko että Puu kusettaa. Sen verran monta vuotta on tullut seurattua. Kusettajia ei Hesussa muutenkaan ole, sillä kaikki tietävät että kusetuksista jää kiinni ja niiden seurauksena meillä ei pian olisi liigaa ollenkaan. Puu voisi ehkä olla ottamatta näitä kiistanalaisia tapauksia niin vakavasti.

Bundeksen pelissä kävi niinkuin kävi ja yksi väärä tuomio ei ole niin ratkaiseva. Bundeksessa minulla ei tosin ole osaa eikä arpaa ...
Toivottavasti saamme asian sovittua ja niin Puu kuin Harrikin jatkavat. Kriittisissä peleissä tuomareiden käyttö toki edelleen toivottavaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Epis

Ehdin jo haaveilla tulevani katsomaan City - Soton peliä  :-[
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 01, 2014, 10:45:53
En nähnyt tilannetta, en tainnut olla edes silloin kertsillä. ... Olen silti 99 prosenttisen varma, että Puu näki tilanteen oikein... 

Toivottavasti saamme asian sovittua ja niin Puu kuin Harrikin jatkavat. Kriittisissä peleissä tuomareiden käyttö toki edelleen toivottavaa.

Itse en ole edes 1% varma mistään mitä en näe.
Tasapuolisuutta, pyydän.

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - lokakuu 01, 2014, 10:04:55
Sarjoista luopuminen kuulostaa aika rajulta toimenpiteeltä.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 01, 2014, 10:45:53
Toivottavasti saamme asian sovittua ja niin Puu kuin Harrikin jatkavat.

Noista kahdesta olen 100% samaa mieltä.

Killer


Viimeisimmän tiedon mukaan Puun päätös ei kaadu. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :whistle16

kesämesu

#1269
No ei kai siinä sitten muuta kun koko kauden sivussa kaikista sarjoista jos kerran näin ´VAKAVISTA´ asioista on kyse ja niitä ei pystytä sopimaan   ??? ???              Ensi kaudella sitten mukaan jos halua ja tahtoa löytyy  ??? ??? ???
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hysteerinen rage quittaaja

#1270
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - lokakuu 01, 2014, 16:17:16
koko kauden sivussa kaikista sarjoista jos kerran näin ´VAKAVISTA´ asioista on kyse

Onnistunee tuokin. Laitatko mulle osoitteesi privana niin laitan sulle siniset figuurini postissa. Punaiset lupasin jo Hönkille.

Edit: Jätän tästä tarkoituksella YouTube -linkin pois, koska en tällä kertaa löytänyt yhtään mielialaani sopivaa klippiä.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

kesämesu

Toivon että tähän asiaan löytyy ratkaisu ja Emil nähdään kaikissa sarjoissa mukana tällä kaudella.
Koska en ole osallisena tähän millään tavalla en enää kommentoi tätä foorumilla vaan luotan että järki voittaa ja pelit jatkuu normaalisti.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

Olen kesämesun kanssa samoilla linjoilla.

JS

En tiedä olenko kerhon nuorimpana oikeutettu neuvomaan vanhempia, mutta nostan penkistä eniten niin uskallan kokeilla.

Olen yrittänyt itse noudattaa nykyään seuraavaa tapaa silloin kun eniten vituttaa. Nukun vähintään yhden yön yli ennen kuin kirjoitan sähköposteja, tekstiviestejä tai nettiin.

Epäselviä tilanteita tulee joka pelissä ja kukaan tuskin tahallaan näkee väärin. Ymmärrän Pekkala turhautumisesi, koska kuulun kokovartalovitutus-osastoon kanssasi. Toivoisin kuitenkin tosissani, että Espoon edustus ei jää pelkästään mulle. Ja niin näyttää toivovan muutkin. Toisin sanoen maanantaina kerholle.

Lopuksi vielä pakko kommentoida Hönkin 99 prosentin varmuudella kotoa käsin tuomarointia.. tai no jätän maanantaihin.


Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: JS - lokakuu 01, 2014, 23:13:44
Olen yrittänyt itse noudattaa nykyään seuraavaa tapaa silloin kun eniten vituttaa. Nukun vähintään yhden yön yli ennen kuin kirjoitan sähköposteja, tekstiviestejä tai nettiin.

Olen yrittänyt vapusta alkaen, ei ole auttanut.

Lainaus käyttäjältä: JS - lokakuu 01, 2014, 23:13:44
Epäselviä tilanteita tulee joka pelissä

Ei tule.

Lainaus käyttäjältä: JS - lokakuu 01, 2014, 23:13:44

Ymmärrän turhautumisesi.

Jos tietäisit asioista enemmän, ehkä ymmärtäisit.


Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.