• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hefi 2010-2011

Aloittaja Hönkki, syyskuu 08, 2010, 15:04:19

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

Sarjataulu päivitetty nettiin. Kannattaa huomioida ekan kierroksen 4. pelikierros. Mulle tai Pupelle tulossa elämän selkäsauna. Kumpikohan Willestä ja Sakusta löylyttää toista?

Hönkki

Wille - Juho 0-0
Wille - Hönkki 0-2
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

zaccy

25.10 olevia pelejäni ei ole merkattu poislukien Snaken matsi.

Juho - Zaccy -> olisko ollut 5-0 (penaltya Juholle kun pelas tokaerän mun kepillä ja tarjos omansa mun käyttöön)
Zinga - Zaccy -> ei mitään muistikuvaa tuloksesta eli olisko ollut 5-0 jommalle kummalle
Masse - Zaccy  0-0 (tämä on 100varma muistikuvatus)

Hönkki

LainaaJuho - Zaccy -> olisko ollut 5-0 (penaltya Juholle kun pelas tokaerän mun kepillä ja tarjos omansa mun käyttöön)
Zinga - Zaccy -> ei mitään muistikuvaa tuloksesta eli olisko ollut 5-0 jommalle kummalle

Juho ja Zinga voisivat antaa vahvistuksen näistä tuloksista
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

Zinga 4-0 Zaccy (Song, Cesc, Nasri ja Walcott maalintekijät)

Juho

"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

SouthernBoogieCat

HeFiä:

Hönkki-Jaakko 6-0
Pasi-Jaakko 3-1

Hönkki

LainaaHönkki-Jaakko 6-0

Ekat 12 minuuttia Jaakko pelasi parasta peliään minua vastaan ikinä ja hän tuntui täysin Hefin keskiryhmän tasoiselta vastustajalta. 1-0 tuli vaan harmittavasti tyhjiin irman kohellettua. Sen jälkeen selkäranka napsahti poikki.

Pienenä neuvona sanon, että veskaa ei kannata pitää poikittain maata vasten. Yli chippaaminen ei ole silloin temppu eikä mikään. Varsinkin silloin, kun veto tulee pienestä kulmasta, ei veskaa kannata pitää poikittain alhaalla, vaan mielummin pystyssä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Zaccy - Pasi 1-1
Wille - Pasi 4-0
Zaccy - Masse 2-0
Vesa - Masse 4-0
Wille - Zaccy 3-1
Vesa - Zaccy 4-0
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Sarjatilanne

Kouvonkorpi__10 9 0 1 27-5 27
Hakkarainen__11 7 1 3 28-5 22
T Sihvola____7 6 1 0 30-1 19
J Sihvola____10 5 4 1 21-5 19
Pietilä______15 5 1 9 21-27 16
Mustonen_____4 3 1 0 12-1 10
W Hölttä_____8 3 1 4 11-14 10
Hantunen_____12 2 2 8 6-30 8
Halmetoja____5 2 0 3 7-13 6
Grönfors_____4 1 2 1 8-4 5
Wälmä________8 1 0 7 3-35 3
Fredriksson__9 0 1 8 0-38 1


Tarttis saada vähän pelanneille pikkuhiljaa enemmän pelejä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

LainaaTarttis saada vähän pelanneille pikkuhiljaa enemmän pelejä

Ai mää vai...ai ny vai  ;D joojoo
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - joulukuu 21, 2010, 01:25:18
Vesa - Masse 4-0

Masse pelasi 1. puoliajalla todennäköisesti paremmin kuin koskaan aiemmin minua vastaan. Aina, kun aikaa oli hiemankin, sai puolustuksessa ukon väliin. Hyökkäyksessäkin aiempaa parempaa pallonhallintaa pienillä kosketuksilla, etenkin maalivahtini jäätyä ulos. Hienoa!

Ymmärsin, että Massen peli tuntui muutenkin sujuvan mukavasti. Suosittelisin siirtymistä hieman vakaampiin ja matalampiin pohjiin. Se parantaisi kosketusta ja vähentäisi ns. laukkoja.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Puppe - joulukuu 21, 2010, 17:04:02
LainaaTarttis saada vähän pelanneille pikkuhiljaa enemmän pelejä

Ai mää vai...ai ny vai  ;D joojoo
sama
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

Nyt se sitten tapahtui ja millä tavalla...huomattiin kerran taasen että kyseessä OLISI maalintekopeli  8)

Hefi-liigaa...

Hönkki-Puppe 1-0 (0-0)

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..