• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Hönkki

LainaaOnko maanantaina pelejä?

kyllä on ja enimmäkseen KV-säännöillä olisi tarkoitus nihkuttaa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Olen tulossa, voin ottaa nopean jengin varmuudeksi mukaan.

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Tulossa joskus neljän maissa, jos Puu jo silloin paikalla. Myös nopeaa pelaan.

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

kesämesu

onko huomenna ketään menossa pelailemaan?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Rossonero

HeFin kalenterissa joitain tulijoita. Myös HeSulaisia. Minä en ole tulossa.

Kyselen vaikka huomenna Jykältä mikä päivä hänelle sopisi peleihin. Voitaisiin pelata Arabiassa Celticin CL-pelit pois.

Hovimestari


Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 21, 2010, 22:46:07
HeFin kalenterissa joitain tulijoita. Myös HeSulaisia. Minä en ole tulossa.

Kyselen vaikka huomenna Jykältä mikä päivä hänelle sopisi peleihin. Voitaisiin pelata Arabiassa Celticin CL-pelit pois.

Tänään en tulossa. Vesa jos kyselet Arabiaa niin mulle käy vaan täl viikol perjantai ja ens viikol torstai ja perjantai...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

Taidan jättää väliin tämänpäiväisen.

Mulle käy Arabiapelit hyvin oikeastaan kaikkina iltoina. Saisikohan Vesa Närheä sinne pelaamaan divaria?

Rossonero

Jykällä ei lähiaikoina aikaa, joten sanoi, että pitänee jättäytyä pois. FA Cupissa tämä tarkoittaa tietenkin byeta. CL:ssä pitäisi päättää otetaanko tilalle joku, vai luovuttaako vain kaikki pelit. Toisaalta CL:ssä ongelmana myös Jussi, jota ei ole näkynyt pitkään aikaan. Onko tietoa milloin tulisi?

Pitäisikö molemmissa jättää lohkot kolmen lohkoiksi, vai miten tehdään? Lohkot pitäisi kyllä parin viikon sisällä valmiiksi, koska muuten menee taas jatkopelit kesään asti. Kannatan itse sitä, että jatkopelit voisi aloittaa Pääsiäisenä. Tarkoittaa, että lohkopelit pitää pelata ensi maanantaina (tai muuna arkipäivänä) viimeistään.

Porvoon turkkilainen

Itselläni on se tilanne, että Hesussa enää kuusi peliä jäljellä, divarissa yksi ja FA cupin peli, joten käytännössä se tarkoittaisi enää noin 2-3 pelikertaa. Pelihaluja olisi kyllä pelata muutama peli lisää, joten siinä mielessä jollakin joukkueella voisi kiinnostaa tulla mukaan. Tämäkin tietysti riippuu siitä, että miten tiukat aikataulut ja pelimäärät muilla on.

Viime keväänähän oli puhetta, että oltaisiin aloitettu Ruotsin liiga, johon tuli hankittua joukkuekin, mutta se ei kuitenkaan koskaan toteutunut. Näin ollen käytössä olisi puna/valko -joukkue, jolla ei ole koskaan tullut pelattua ainuttakaan virallista ottelua. Tästä joukkueesta saisi helposti tehtyä AZ Alkmaarin, jota on tullut viime aikoina kannatettua lähinnä Niklas Moisanderin takia.

Näin ollen AZ Alkmaar jättää hakemuksen villillä kortilla Celticin tilalle, jonka te viisaammat voitte sitten lopulta päättää, että otetaanko vai eikö oteta mukaan  :) mut tosiaan niin ensi maanantaina olen tulossa.

Rossonero

Minusta Il Turco voisi tulla mukaan AZ:lla, tai sitten jos haluaa säilyttää jengin ruotsin jenginä mahdollista Allsvenskania varten, niin ruotsalaisjengillä. Lohkopelit sitten maanantaina.

Ainoa kysymys on minusta se, kumpaan lohkoon tulisi, jos Jussi ei tule. Eli Celticin vai Liverpoolin paikalle? Toinen lohkoista jää tyngäksi, joten ehkä pitäisi tulla tuohon, jossa on pelit muuten pelattu (Marseille, Porto, Viola), jotta ei näin kabinetissa lyödä lukkoon lohkosijoituksia.

Lohkopeleistä jäljellä vain Sevilla-Inter. Sekä kahdessa lohkossa yksi joukkue, jolla kaikkia vastaan jäljellä peli. Saadaan siis periaatteessa yhdellä kerralla pelattua loppuun lohkot.

Epis

Voin määkin jollain lainajengillä tula noi muutamat alkusarjan pelit vääntämään...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!