• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Killer

Nopealla vilkaisulla; HeSun sarjat 14-15 Napoli - Milan peliä vaille paketissa.

Pre-season pyörimään vaikka ensi viikolla. Tykkää.

Hysteerinen rage quittaaja

Napoli - Milan käsittääkseni pelattu, tilastot Vesalla.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Pelattu on kaikki. Pari peliä puuttuu täältä (yritän paikantaa tilastovihon).

Hönkki

Kuulin että kenttiä on jonkin verran viety pois Hermannista. Missä ovat nykyään ja montako jäljellä Hermannissa ? Helsinki Openia varten olisi hyvä tietää.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer


Hysteerinen rage quittaaja

Hoville ja Rossolle lähinnä, mutta toki saavat muutkin kommentoida. Olisiko kiinnostusta pelata tulevalla kaudella pienimuotoinen Italian Serie B? Mahdollisesti Hovilta, multa ja Rossolta 2 jengiä löytynee mukaan..
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - elokuu 09, 2015, 20:47:16
Hoville ja Rossolle lähinnä, mutta toki saavat muutkin kommentoida. Olisiko kiinnostusta pelata tulevalla kaudella pienimuotoinen Italian Serie B? Mahdollisesti Hovilta, multa ja Rossolta 2 jengiä löytynee mukaan..

Mä kans!

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2015, 21:56:25
Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - elokuu 09, 2015, 20:47:16
Hoville ja Rossolle lähinnä, mutta toki saavat muutkin kommentoida. Olisiko kiinnostusta pelata tulevalla kaudella pienimuotoinen Italian Serie B? Mahdollisesti Hovilta, multa ja Rossolta 2 jengiä löytynee mukaan..

Mä kans!

Ilmoitan tässä samalla, että uusin joukkueeni on Spezia. Mukana ainakin Italian Cupissa, jos sellainen ens kaudella pelataan.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 09, 2015, 21:56:25
Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - elokuu 09, 2015, 20:47:16
Hoville ja Rossolle lähinnä, mutta toki saavat muutkin kommentoida. Olisiko kiinnostusta pelata tulevalla kaudella pienimuotoinen Italian Serie B? Mahdollisesti Hovilta, multa ja Rossolta 2 jengiä löytynee mukaan..

Mä kans!

Viitaten ilmoitusotsikkoon kirjoittamaani pelimääristä, voisi tällainen olla ihan hyvä. Tällaiset pelit on helpompi järkkäillä tehokkaasti.

Hönkki

Pistetään vielä tännekin: subukertsimme muutti vastapäiseen kerhohuoneeseen. Kamat roudattu. Vanhat ja uudet avaimet minulla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Tein pyhiinvaellusmatkan Maunulan vanhalle kertsille (Hesu-kaudet 1983-1990). Rakennus on edelleen olemassa ja siinä toimii Maunulan kirjasto, paitsi siinä nimenomaisessa huoneessa, jossa kertsimme toimi. Siinä on nykyään tällainen firma

http://www.onnentuuli.fi/

Selvästi subuhenkistä toimintaa. Siinä huoneessa täytyy olla jotain erikoista.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Äsken tuli jonkinlainen kramppi subusormeen. Viikonlopun turnaus painaa vielä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Yksinkertaistetusti sääntömuutokset Hesussa joista sovittiin kaudelle 2015/16 olivat:

1) Paitsiosta poistetulla figuurilla ei saa heti suorittaa jatkolaukausta
2) Vikalla hyökkäyksellä hyökkääjällä on 5 näpäytystä + mahdollinen jatkolaukaus viidennen näpyn jälkeen (sama sääntö kuin Porvoossa)
3) Omalla rp-alueella kaikki rappaukset (hipaisutkin) johtavat rankkariin
4) Omalla puolustusalueella kalastus on ok, mutta kalastaja menettää yhden sijoitusnäpäytyksen (sivurajassa ainoansa ja maalipotkussa saa tehdä vain kaksi)

Toivon mukaan menivät oikein...

SouthernBoogieCat

#1783
Ihan hyviä sääntömuutoksia. Hyvä varsinkin tuo että hipaisusta omalla rankkualueella tuomitaan rankku. Näin tulkinnanvaraisuus poistuu. Peli muuttuu tuon säännön vaikutuksesta että kannattaa ottaa ylempää kiinni ja voittaa pallo jo ennen rankkualuetta niin tuollaisia riskialttiita tilanteita ei pääse syntymään. Oma pelitapani on jo tavallaan ennakoinut tätä sääntömuutosta koska olen aina pyrkinyt karvaamaan ylhäältä ja voittamaan pallon mahdollisimman aikaisin. Lisäksi olen pyrkinyt jo ennenkin pelaamaan pilkkualueella laukaisutilanteissa pallon eteen en pelaajan ja pallon väliin. Näin minä näen tämän sääntömuutoksen vaikutukset peliin.

SouthernBoogieCat

Lisäksi peli todennäköisesti muuttuu siten että on järkevämpää väliintuloissa yrittää pallon eteen kuin pelaajan ja pallon väliin rankkualueella mikäli ei ole onnistunut karvaamaan palloa pois ennen sitä. Mutta näen pilkkujen määrän silti pysyttelevän lähellä nykyistä tasoa koska peli on ennenkin ollut varovaista rankkualueella ja pilkkuja ei ole paljoakaan tuomittu.