• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Huom! Rästipelipäivät tulevina viikkoina. Obs!

Aloittaja Rossonero, heinäkuu 28, 2016, 21:21:02

« edellinen - seuraava »

Rossonero



Killer

Huhun mukaan Ragelle sopis huomenna. Varmistus?
Mulle käy, avaimet on.

Hysteerinen rage quittaaja

Huomenna pääsisin kolmen neljän jälkeen..Onko tulijoita? Lähinnä Rossoa vastaan pelejä jäljellä...
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

Laittakaa tekstaria, jos tällä saralla tapahtuu jotain. Kiitos.

Rossonero

Pahoittelut, loppuviikko oli kiireinen ja jäi käymättä täällä. Tekstarilla saa varmemmin vastauksen.

Mitkä päivät/illat (ei suurta väliä aikataululla) sopisivat Puulle? Meillä eniten keskinäisiä ja samaan voisi sitten yrittää sovittaa muitakin.

Rossonero

Puulta tuli tieto, että keskiviikko sopisi oikeastaan mihin aikaan vain. Sopiiko muille ja mihin aikaan? Minulle käy varmaan alkaen jossakin vaiheessa iltapäivällä.

SouthernBoogieCat

#22
Tämä ei varsinaisesti tänne kuulu, mutta Rosso jos voit laittaa meidän La Ligan keskinäisten tilastot La Liga-osioon koska nuo tilastot sinulla ovat. Ainakaan joku aika sitten niitä ei siellä ollut.

Toki vaihtoehtoisesti voit lähettää ne tilastot minulle privana niin laitan ne oikeaan kohtaan näkyville.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 07, 2016, 21:47:22
Puulta tuli tieto, että keskiviikko sopisi oikeastaan mihin aikaan vain. Sopiiko muille ja mihin aikaan? Minulle käy varmaan alkaen jossakin vaiheessa iltapäivällä.

Pääsisin duunin jälkeen 18.30 pelaamaan chämppärin finaalin pois
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Näillä näkymin joskus neljän maissa voisi aloittaa Puun kanssa. Voin vielä laittaa tarkennuksen huomenna.

Pupen kanssa finaali onnistuu, kun tulet.

Ai niin, saakohan noihin aikoihin haettua avaimet?

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Mulla yksi rästipeli (Swansea v Sheffield W). Onko Rosso-JS:lla muita? Jos ei, niin ton voi pistää 0-3, niin on koko 2015/16 paketissa.