• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 25.9.2023 Hermanni

Aloittaja Hönkki, syyskuu 21, 2023, 10:44:55

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Ymmärrän että viime maanantain avain-mokani vaikeutti asioita, mutta jos avain järjestyisi täksi kerraksi, niin olisi erittäin hienoa. Olisi tulossa täysin uusi pelaaja ja tulisin itsekin.

Pahoittelut vielä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

L'Majuri

Sain juuri avaimen takaisin.

Roikkuu klo 16:30 'onwards'.

Flagman

Täältä ensikertalainen tulossa

L'Majuri

Lainaus käyttäjältä: Flagman - syyskuu 22, 2023, 10:44:22Täältä ensikertalainen tulossa

Tervetuloa! e_hands

En itse pääse paikalle, mutta uteliaana kysyn. Kerro jotain itsestäsi! Vaikka vaan fudiksen suhteen.

T Jykä

Flagman

Lainaus käyttäjältä: L'Majuri - syyskuu 22, 2023, 10:50:40
Lainaus käyttäjältä: Flagman - syyskuu 22, 2023, 10:44:22Täältä ensikertalainen tulossa

Tervetuloa! e_hands

En itse pääse paikalle, mutta uteliaana kysyn. Kerro jotain itsestäsi! Vaikka vaan fudiksen suhteen.

T Jykä

Hesun höpötysosioon laitoinkin jo jotain tervehdystä/esittäytymistä. Fudiksen osalta: Muksusta asti oon pelannu fudista. Nyt iän ja polvivaivojen takia pelaaminen on vähentynyt ja uudet harrastukset saa tilaa. Aina mua on pelaaminen kiinnostanu enemmän kuin fudiksen katsominen. Jos pakko joku mieliseura on valittava, niin Barcelona on lähimpänä sellaista.


Hovimestari

Pääsen n. 1630->

Hienoa Flag, tervetuloa!

Hyökkäysketju


Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Masse

Jepp, pitkästä aikaa pääseen skulaa. Klo. 17-aikaan olen mestoilla.
Support your local football club!

Flagman

Kiitoksia tämän päiväisistä. Kivaa oli, vaikka tukkaan tuli reilusti.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Flagman - syyskuu 25, 2023, 21:16:36Kiitoksia tämän päiväisistä. Kivaa oli, vaikka tukkaan tuli reilusti.
Todella hienoa että tulit. Koulutus voi tässä vaiheessa olla aika rankkaa, mutta pyritään siihen, että annamme sinulle joka pelikerta myös taktisiaohjeita ja voit itsekin kysyä joissakin tilanteissa mitä kannattaisi tehdä. Voit pyytää kaverisikin kertsille. Jatkossa voidaan kokeilla myös suomi-sääntöjä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses