• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

nopea peli ja FISTF-säännöt

Aloittaja h-kone, heinäkuu 26, 2006, 01:39:31

« edellinen - seuraava »

h-kone

#15
Lisäksi aikatauluttamista kaikkien mahdollisten liigojen suhteen helpottanee vakioilta Trickshotissa keskellä viikkoa. Kurvin kerhohuonettahan käsittääkseni ei virallisesti saisi kello 20:n jälkeen käyttää, mikä olisi viikkoiltoina töiden jälkeen vähän hankalaa. Kävin sit tiedustelemassa Trickshotin omistajalta mahdollisuutta tuoda paikalle subukenttä oman porukan tarpeita varten. Siis silviisii, että muina aikoina kenttä olisi turvassa varastossa, ja subujengi voisi esim keskiviikkoisin käydä viettämässä iltaa vaikkapa vaikkapa parin tuopin kera myöhempäänkin. Omistajalle moinen passaisi hyvinkin.

Olisiko esim keskiviikko noin klo 19-20 alkaen keskiarvoisesti sopiva käytäntö?  Itsekin ehtisin siitä sopivasti seuraamaan keikkoja muualle.  Tai vaikka ei olisi keikkoja, ilta ei välttämättä venyisi liian myöhäksi seuraavan aamun töihin heräämistä varten...

Hönkki

#16
Vaimon harrastusten ja lapsenhoidon takia keskiviikko sopii mulle huonosti.
Lisäksi ihan hirvessä tupakansavussa en halua pelata, mutta muuten ok.
Ehkä perjantai vois olla parempi. Nopean liigassa pelitahtini tulee olemaan 1-2 kertaa kuussa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

h-kone

#17
Juu tai siis että Trickshot-vuoron pointti olisi juuri joku muu ilta kuin pe-la, jolloin niillä on muutenkin paljon porukkaa paikalla eikä ylimääräisen pöydän varaaminen subukäyttöön olisi tällöin yhtä houkuttelevaa baarin kannalta.
Lähinnä kai pitäisi selvittää, onko meän porukalle sopivin ti vai ke vai to.

Zinga

#18
Mulle sopii parhaiten keskiviikko sillä olen salibandyharkoissa ti ja to 19-20. Pelaaja-valmentajan on vaikea olla poissa treeneistä, mutta toki sekin aina välillä onnistuu.

Hönkki

#19
jos pitää valita ti tai to, niin sitten to.

Mulle kyllä kelpaavat Kurvinkin tilat ja Kaitsullakin on oma kertsinsä. Peliajoista myös la tai su iltapäivät sopivat kerran kuussa ihan hyvin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Gnucastle (Ommo)

#20
Lainaus käyttäjältä: "hei-kone"Olisiko esim keskiviikko noin klo 19-20 alkaen keskiarvoisesti sopiva käytäntö?  Itsekin ehtisin siitä sopivasti seuraamaan keikkoja muualle.  Tai vaikka ei olisi keikkoja, ilta ei välttämättä venyisi liian myöhäksi seuraavan aamun töihin heräämistä varten...
Varmistan vielä kun ollaan "nopea peli ja FISTF-säännöt"-keskustelusäikeessä, että tämä Trickshot-ilta olisi siis sellainen yleinen pelailuilta, johon kaikkien konklaavien jäsenet voisivat tulla pelailemaan ja demoamaan hitaita ja nopeita pelejä? (Mahdollisesti ajan, pelaajien ja tuomareiden salliessa varmaan liigapelejäkin voisi toki tuolla pelata?)
- Life is a witch and then you fly -

Hönkki

#21
LainaaVarmistan vielä kun ollaan "nopea peli ja FISTF-säännöt"-keskustelusäikeessä, että tämä Trickshot-ilta olisi siis sellainen yleinen pelailuilta, johon kaikkien konklaavien jäsenet voisivat tulla pelailemaan ja demoamaan hitaita ja nopeita pelejä? (Mahdollisesti ajan, pelaajien ja tuomareiden salliessa varmaan liigapelejäkin voisi toki tuolla pelata?)

Jos uusia kokeilijoita/aloittelijoita on paljon paikalla, niin senkun annetaan mahdollisuus pieneen näpyttelyyn. Tämänhän ei tarvitse olla ainoa paikka ja aika, jolloin liigapelejä pelataan. Jos pelipäiväksi sovitaan keskiviikko, niin ainakin minä pelaan suuren osan peleistäni jossain muualla johonkin muuhun aikaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#22
TrickShot voipi toimia, mutta itse olen eniten uuden vakituisen "kertsin" hankkimisen puolesta. Oma kerhotila voisi yhtä hyvin toimia paikkana, johon lajista kiinnostuneet ihmiset voisivat tulla tutustumaan sen lisäksi, että se solveltuisi erittäin hyvin lajin aktiiviseen harrastamiseen ja liigapelien, turnausten ym. järjestämisen.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

h-kone

#23
Juu nimenomaan kaikkilla mahdollisilla säännöillä ja kaikkia mahdollisia liigoja tai ihan mitä hupipelejä hyvänsä. Trickshothan ei myöskään sulje lisäkerhotilan hankkimista pois, antaapahan vain lisämahdollisuuden vähän myöhäisempäänkin näpyttelyyn. Lisäksi minusta tuntuu, että täysin uusille alasta kiinnostuneille on pienempi kynnys käydä  tsekkailemassa meininkejä kevyesti ja ilmoittautumatta eli vähänniinku vaivihkaa (tai jopa satunnaisesti) jossain tolviisii julkisessa huvinpitotilanteessa.

Gnucastle (Ommo)

#24
Lainaus käyttäjältä: "hei-kone"Lisäksi minusta tuntuu, että täysin uusille alasta kiinnostuneille on pienempi kynnys käydä  tsekkailemassa meininkejä kevyesti ja ilmoittautumatta eli vähänniinku vaivihkaa (tai jopa satunnaisesti) jossain tolviisii julkisessa huvinpitotilanteessa.
Kyllä, se lienee aivan oma ja harvinainen ihmistyyppinsä joka lähtee ennakkoluulottomasti tuntemattomien kanssa kellariin näppäilemään muoviukkoja.

Mulle käy kaikki mainitut ajat snadin huonosti, mutta kun aika fiksataan niin asioita voi tietysti alkaa järjestellä.
- Life is a witch and then you fly -