• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hefi-divari

Aloittaja Hönkki, tammikuu 27, 2009, 09:52:18

« edellinen - seuraava »

Gnucastle (Ommo)

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - lokakuu 12, 2009, 14:51:50
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 12, 2009, 12:43:00Jaakko on menossa kertsille tänäänkin.

En ole tulossa kertsille tänään. Sanoin eilen sen puhelimessa kun soitin sulle.
Hefi-divarin järjesteleminen alkaa vaikuttaa yhtä sekavalta kuin Kusun vetäminen oli. Nuohousonnettomuudet ja krapulakaatuilut enää puuttuvat. Home sweet home.
- Life is a witch and then you fly -

Hönkki

LainaaHefi-divarin järjesteleminen alkaa vaikuttaa yhtä sekavalta kuin Kusun vetäminen oli. Nuohousonnettomuudet ja krapulakaatuilut enää puuttuvat. Home sweet home.

Jos nyt kuitenkin yritettäisiin vielä silloin 26.10. Jos silläkään kertaa ei onnistu, niin nostan kädet pystyyn. Jostain syystä Hefi-divari on osoittautunut erittäin vaikeaksi sarjaksi järjestää.

En todellakaan tiedä miten minulle oli jäänyt se käsitys että Jaakko oli tulossa 12.10, sorry.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Gnucastle (Ommo)

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 14, 2009, 00:11:40
LainaaHefi-divarin järjesteleminen alkaa vaikuttaa yhtä sekavalta kuin Kusun vetäminen oli. Nuohousonnettomuudet ja krapulakaatuilut enää puuttuvat. Home sweet home.

Jos nyt kuitenkin yritettäisiin vielä silloin 26.10. Jos silläkään kertaa ei onnistu, niin nostan kädet pystyyn. Jostain syystä Hefi-divari on osoittautunut erittäin vaikeaksi sarjaksi järjestää.

En todellakaan tiedä miten minulle oli jäänyt se käsitys että Jaakko oli tulossa 12.10, sorry.
Jee. Ja Hönkkihän on siis järjestellyt oikein hyvin. Kyllä se on meitin tulijoiden bondautumisesta ja ehkä sekalaisista muista ongelmista kiinni se sekavuus.
- Life is a witch and then you fly -

SouthernBoogieCat

#108
Lainaus käyttäjältä: Gnucastle - lokakuu 15, 2009, 11:48:32
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 14, 2009, 00:11:40
LainaaHefi-divarin järjesteleminen alkaa vaikuttaa yhtä sekavalta kuin Kusun vetäminen oli. Nuohousonnettomuudet ja krapulakaatuilut enää puuttuvat. Home sweet home.

Jos nyt kuitenkin yritettäisiin vielä silloin 26.10. Jos silläkään kertaa ei onnistu, niin nostan kädet pystyyn. Jostain syystä Hefi-divari on osoittautunut erittäin vaikeaksi sarjaksi järjestää.

En todellakaan tiedä miten minulle oli jäänyt se käsitys että Jaakko oli tulossa 12.10, sorry.
Jee. Ja Hönkkihän on siis järjestellyt oikein hyvin. Kyllä se on meitin tulijoiden bondautumisesta ja ehkä sekalaisista muista ongelmista kiinni se sekavuus.


Allekirjoitan tämän täysin! Hönkki on ainakin minulle soitellut aktiivisesti ja uskon että hän on myös soitellut muillekin osallistujille joten se että Divarin alku on viivästynyt ei ole järjestelyistä kiinni. Hönkki on hoitanut hommat vimpan päälle. Osallistujat vaan eivät syystä tai toisesta ole voineet olla yhtäaikaa paikalla. Mulle toi 26.10 sopinee joten yritetään sillon vielä. Olen sanonut tämän aiemminkin mutta sanon uudelleen: Hönkissä on puhelinmyyjän vikaa koska luuri tarttuu käteen helposti ja aktiivisuutta löytyy.

SouthernBoogieCat

Olen nyt flunssassa ja pääsyni ma 26.10 HeFi-Divarin aloitukseen on epävarmaa. Mikäli en pääse maanantaina niin jään pois sarjasta jotta HeFi-divarin aloittaminen ei viivästy tämän takia enempää.

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: SUFC - lokakuu 24, 2009, 20:13:16
Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - lokakuu 24, 2009, 19:37:44
Olen nyt flunssassa...
Possu-Flunssa?

En usko, että on sikainfluenssa, koska ei ole kuumetta, ei ole kurkku kipeänä ja ei särje lihaksia. Toki sikainfluenssa on voinut iskeä muhun lievemmin ja toivon että näin olisi (tai jos ei ole niin toivon että se vielä iskee) koska sitten saa vastustuskyvyn sikainfluenssaa vastaan kun on sen kerran sairastanut.

SouthernBoogieCat

En pääse tänään paikalle. Eli jään pois HeFi-divarista.

Gnucastle (Ommo)

Mäkään en pääse. Lapsistosta osa niin totaalisen lasaretissa.
- Life is a witch and then you fly -

Hönkki

LainaaMäkään en pääse. Lapsistosta osa niin totaalisen lasaretissa.

No, yritetään edelleen. Voi olla että tänään on jotain divarin pelejä, jos Tommi kavereineen saapuu.

Vois kyllä alkaa pikkuhiljaa siirtämään Gnucastlea Hefi-liigan puolelle (ens kaudella) tai sitten joku sellainen sarja jossa on Gnucastle ja 4-5 paljon pelaavaa. On aika älytön tilanne, että Gnucastle ei saa pelejä vaikka peli-intoa olisi ja ainakin jonkin verran mahdollisuuksia tulla kertsille.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - lokakuu 26, 2009, 08:15:31
En pääse tänään paikalle. Eli jään pois HeFi-divarista.

En vedä sarjaa, mutta onko tämä muka tarpeen. Nyt on vasta lokakuu, eikä kukaan muukaan ole juuri pelannut. Sitäpaitsi olisivat hyviä pelejä Jaakolle, jolle ei kovin paljon ole pelejä, kun jäi hitaasta pois.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 26, 2009, 13:06:09
Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - lokakuu 26, 2009, 08:15:31
En pääse tänään paikalle. Eli jään pois HeFi-divarista.

En vedä sarjaa, mutta onko tämä muka tarpeen. Nyt on vasta lokakuu, eikä kukaan muukaan ole juuri pelannut. Sitäpaitsi olisivat hyviä pelejä Jaakolle, jolle ei kovin paljon ole pelejä, kun jäi hitaasta pois.

Joo, mielelläni pelaisin HeFi-divariakin mutta sen alku viivästyi nyt entisestään ja ajattelin että muut pääsevät pelaamaan tänään vaikka minä en paikalle päässytkään. Ei divari yhtä miestä kaipaa joten kyllä sen voi aloittaa ilman minuakin. Mielelläni olen mukana (juuri lisäpelien takia) mutta eri asia on jos en pääse paikalle yhtä aikaa muiden divarilaisten kanssa niin onko siinä sitten järkeä olla mukana jos ei ole vastustajia niillä kerroilla kun itse pääsee paikalle. Tänään en jokatapauksessa pääse paikalle. Ensi viikon maanantaina mahdollisesti pääsen mutta eri asia on onko silloin muita divarilaisia paikalla ja voiko divaria silloin pelata jos ensi maanantai on HeFi-päivä?

Hönkki

Divari alkoi tänään yhdellä pelillä: Tommi Hujala - Vesa Tukiainen 0-0

En nähnyt peliä kovinkaan paljon, mutta Hovimestarin kommentti oli "yllättävän hyvätasoista, olisin itse ollut vaikeuksissa".


LainaaJoo, mielelläni pelaisin HeFi-divariakin mutta sen alku viivästyi nyt entisestään ja ajattelin että muut pääsevät pelaamaan tänään vaikka minä en paikalle päässytkään. Ei divari yhtä miestä kaipaa joten kyllä sen voi aloittaa ilman minuakin. Mielelläni olen mukana (juuri lisäpelien takia) mutta eri asia on jos en pääse paikalle yhtä aikaa muiden divarilaisten kanssa niin onko siinä sitten järkeä olla mukana jos ei ole vastustajia niillä kerroilla kun itse pääsee paikalle. Tänään en jokatapauksessa pääse paikalle. Ensi viikon maanantaina mahdollisesti pääsen mutta eri asia on onko silloin muita divarilaisia paikalla ja voiko divaria silloin pelata jos ensi maanantai on HeFi-päivä?

Älä nyt luovuta. Divari on sen verran pieni sarja että se todellakin kaipaa yhtäkin miestä. Pelejä on sen verran vähän, että kun teidät saisi paikalle edes yhden kerran kaikki yhtä aikaa, niin koko sarja olisi melkein pelattu. Tämän päiväinen peli vaikutti nopeasti sivusta seurattuna hyvähenkiseltä ja mielenkiintoiselta näpsyttelyltä. Hyvää divarikamaa ja varmaan paransi Hujalan ja Tukiaisen pelimotivaatiota.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Tuomaroin tosiaan ja oli hyvää peliä.

Hujalasta huomaa, että hitaan näpäytyksiä on alla paljon. Tukiainen loi silti ehkä vaarallisemmat hyökkäykset, mutta vedot olivat heikkoja. Ennen divarivääntöä pelattu treenipeli päättyi kai Hujalan 2-1 voittoon.

Gnucastle (Ommo)

#119
Jeah. Alku. Sitten vaan uusia pelipäiviä framille niin pääsee taas ainakin lupautumaan tulevansa paikalle ennen ku heinäsirkkaparvet pimentävät taiveen ja tulivuori alkaa purkautua.
- Life is a witch and then you fly -