• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hermanni 14.9

Aloittaja SouthernBoogieCat, syyskuu 09, 2015, 16:18:26

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

#15
Kuka tahansa HeSun vaikutusvaltaisista jäsenistä sanoi tuon niin sille on olemassa varmasti harkittu syy miksi PoLin pelejä ei haluta pelattavan Hermannissa. HeSun vaikutusvaltaiset tahot ovat niin Subuälykkäitä ihmisiä että tavallinen pelaaja ei ymmärrä heitä. Subunerojen päätös on oikea ja sillä siisti.

SouthernBoogieCat

#16
Nyt ei tiedetä kuka neroista on päätöksen takana. Kuulin vain pelatessani että joku sanoi "PoLia ei pelata Hermannissa" ja en muista kuka sen sanoi. En tosin mene vannomaan että sanoja oli kukaan Subuneroista mutta olettaisin sen olevan koska ääni oli niin neron ääneltä kuulostava.

kesämesu

Lainaus käyttäjältä: BassJake - syyskuu 13, 2015, 22:58:16
Nyt ei tiedetä kuka neroista on päätöksen takana. Kuulin vain pelatessani että joku sanoi "PoLia ei pelata Hermannissa" ja en muista kuka sen sanoi. En tosin mene vannomaan että sanoja oli kukaan Subuneroista mutta olettaisin sen olevan koska ääni oli niin neron ääneltä kuulostava.

pitää varmaan tästäkin äänestää saako polia pelaa stadissa? Ville 5v touhua mutta ei tästä enempää.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

#18
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - syyskuu 13, 2015, 21:41:41
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - syyskuu 13, 2015, 21:31:37
Lainaus käyttäjältä: BassJake - syyskuu 13, 2015, 19:26:56
Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - syyskuu 12, 2015, 17:28:12
Kuudelta paikalla.
PoLin pelaaminen on kuulemma Hermannissa kiellettyä joten voidaan pelata treenimatsi. PoLia ehtii sitten pelata joko Vantaan kertsillä tai Askolassa.

HeSuPo = Hermannin Subbuteo Poliisit asialla?

Ei kai tätä ole keksinyt kuin yksi ihminen ja nää on näitä naurettavia subu juttuja. Mun puolesta PoLia voi pelata missä vaan ja viime kauden Chelsean päätöspeli Everton-Chelsea pelattiin Hermannissa enkä muista mitään vastustelua silloin!
Aivan totta. Kyseessä MINÄ = yksi ihminen. T Paskaa jo vuodesta 1963.
Siitä vaan pelaatte, vaikka mitä.

Faktan ja fiktion erottaminen on vaikeaa.

SouthernBoogieCat

#19
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - syyskuu 13, 2015, 23:55:08
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - syyskuu 13, 2015, 21:41:41
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - syyskuu 13, 2015, 21:31:37
Lainaus käyttäjältä: BassJake - syyskuu 13, 2015, 19:26:56
Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - syyskuu 12, 2015, 17:28:12
Kuudelta paikalla.
PoLin pelaaminen on kuulemma Hermannissa kiellettyä joten voidaan pelata treenimatsi. PoLia ehtii sitten pelata joko Vantaan kertsillä tai Askolassa.

HeSuPo = Hermannin Subbuteo Poliisit asialla?

Ei kai tätä ole keksinyt kuin yksi ihminen ja nää on näitä naurettavia subu juttuja. Mun puolesta PoLia voi pelata missä vaan ja viime kauden Chelsean päätöspeli Everton-Chelsea pelattiin Hermannissa enkä muista mitään vastustelua silloin!
Aivan totta. Kyseessä MINÄ = yksi ihminen. T Paskaa jo vuodesta 1963.
Siitä vaan pelaatte, vaikka mitä. Tai äänestäkää.

Faktan ja fiktion erottaminen on vaikeaa.
Minä en aina pysty erottamaan faktaa ja fiktiota tai sarkasmilla yms. sanottua ja otan monesti kirjaimellisesti asiat. Ne ovat niitä aspergermäisyyksiä mitä minussa on. Minulla ei ole todettu Aspergerin oireyhtymää mutta minulla on monia piirteitä jotka sopivat siihen.

Killer

Julkinen pahoitteluni. Jake, laitoin myös privan.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - syyskuu 14, 2015, 00:19:26
Julkinen pahoitteluni. Jake, laitoin myös privan.
Asia ok. Laitoin viestiä.

Hönkki

Yritän tulla klo 18, mutta tänään on epävarmuustekijöitä ilmassa (vaimo lähdössä pitkälle työmatkalle). Jatkossa pitäisi onnistua varmemmin.

Jos tulen, niin pelissäni tulen edelleen painottamaan spartalaisia, preussilaisia ja pohjoiskorealaisia hyveitä. Se on minun oireyhtymäni.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Tänään piti olla muita menoja, mutta tuli muutos. Tuun näin ollen pelaamaan pari divarimatsia Evertonilla, kun se on kunnossa.

Porvoon turkkilainen

Kellonaika jäi puuttumaan. Paikalla siis 18.15-30

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

Saatan hieman myöhästyä. Tähtään viiteen mutta saatan tosiaan tulla esim. Klo 17.20. Eli mikäli mahdollista, kannattaa tulla mielummin lähempänä klo 17.30 kuin tasalta.

Hovimestari

Ilmeni yllättäviä aikataulullisia ongelmia, joten joutunen siirtämään päivän pelit. Pahoittelut myöhäisestä ilmoituksesta.

SouthernBoogieCat

Netin viritys ja ohjelmistojen päivitys on valmis joten ehdin sittenkin klo 17:sta. Ehkä hieman viiden jälkeen tulen koska tulen klo 16.30 bussilla joten olen paikalla siinä viiden kieppeillä. Halusin varmuuden vuoksi ottaa varaa myöhästymiseen mikäli netin viritys kestää mutta se menikin sujuvasti.

SouthernBoogieCat

Nyt tilanne muuttui taas. Taidan olla tulossa kipeäksi joten en jaksa tulla pelaamaan (on ollut aamusta asti hieman kipeä olo ja nyt se on siinä mallissa että en uskalla riskeerata). Avaimet voin luovuttaa jos joku pystyy käymään Hakunilassa ne hakemassa. Muussa tapauksessa pelit on peruttu. Pahoittelen myöhäistä ilmoitusta. Vielä tunti sitten tuntui paremmalta mutta nyt en uskalla riskeerata ja lähteä pelaamaan. Osoitteen saa privana tai tekstiviestinä numerosta 0404179281. Ilmoittele tekstarina/soitto kun olet tulossa hakemaan.