• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

FISTF SM-ranking turnaus Naarajärvellä 25.10.2008

Aloittaja Puppe, syyskuu 12, 2008, 16:05:23

« edellinen - seuraava »

Juho

#30
Jos 8 pelaajaa niin mun mielestä 2 lohkoa + välierät ja finaali. 3 kentällä jos pelataan niin yks kenttä jää vaan ilman tuomaria alkulohkovaiheessa.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Puppe

#31
Lainaus käyttäjältä: "Juho"Jos 8 pelaajaa niin mun mielestä 2 lohkoa + välierät ja finaali. 3 kentällä jos pelataan niin yks kenttä jää vaan ilman tuomaria alkulohkovaiheessa.

Katellaan vielä kun varmistuu lopulliset osanottajat...enää kai kiinni Willestä vai onko kyydit varmistunu??

Ittelle ei ole systeemillä väliä mut voidaan mun puolesta pelata myös kaikki kaikkia vastaan, jos porukalle ei ole ongelma tuomareiden puute...toisaalta kun on kisasta kyse niin mentäskö kuitenkin vanhalla 2 lohkon systeemillä?? Illalla voidaan ottaa lisämatseja tai vaikka pienimuotoinen turnee "virallisen lisäksi"...toki jos päädymme kaikki kaikkia vastaan niin siinä tulis monta peliä kaikille
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#32
tavallaan kiinnostaisi kyllä tuo sarjamuotoinen turnee, toisaalta tuomareiden puute olisi hivenen harmillinen juttu.

make: pääsetkö jäämään yöksi?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

#33
sami saattais olla tulossa kisoihin jos aikataulu antaa periks. onks tsadista tulevien autoissa miten tilaa? mä voisin tulla tuomaroimaa mut tarttisin kyydin jos sami ei lähe kisoihin.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Hönkki

#34
Mä tuon Willen ja kentän. Auto täynnä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

#35
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Mä tuon Willen ja kentän. Auto täynnä.

mahtavata. vilkaisu tfc lynxin jallupullon muotoiseen kristallipalloon kertoo sen, että wille lähtee kuitenkin vasta sunnuntaina poispäin..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#36
Lainaus käyttäjältä: "Purtsi"sami saattais olla tulossa kisoihin jos aikataulu antaa periks. onks tsadista tulevien autoissa miten tilaa? mä voisin tulla tuomaroimaa mut tarttisin kyydin jos sami ei lähe kisoihin.

Jos Sami ei oo tulossa niin miten on Sisulaisten auto täynnä?? Meneekö purtsi siinä kyydissä?? Juom....tuomarikin on varmaan lähdössä sit sunnuntaina...tosin hönkki lähtee pois jo lauantaina joten Willekin tarvii sunnuntaina kyydin............................ :?:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Zinga

#37
Meillä lienee kyydissä tällä hetkellä kolme SISUlaista. Kyytiin mahtuu siis maksimissaan kaksi tyyppiä. Tulemme takaisin vasta sunnuntaina, joten tämä on huomioitava kyydeissä.

Puppe

#38
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Meillä lienee kyydissä tällä hetkellä kolme SISUlaista. Kyytiin mahtuu siis maksimissaan kaksi tyyppiä. Tulemme takaisin vasta sunnuntaina, joten tämä on huomioitava kyydeissä.

Eli jos Sami ei pääse niin Höltille on kyyti sunnuntaina pois...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Make

#39
Lainaus käyttäjältä: "miku"make: pääsetkö jäämään yöksi?

Täytyy jättää tällä kertaa väliin; kiinnostusta olisi, mutta "hallitusneuvotteluissa" ei ollut menestystä.

Voin tarvittaessa olla myöhään, eli turnauksen pitkäkään kesto ei tuota ongelmaa.

Zinga

#40
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Meillä lienee kyydissä tällä hetkellä kolme SISUlaista. Kyytiin mahtuu siis maksimissaan kaksi tyyppiä. Tulemme takaisin vasta sunnuntaina, joten tämä on huomioitava kyydeissä.

Eli jos Sami ei pääse niin Höltille on kyyti sunnuntaina pois...
Autoon ei sitten oksenneta.
:seasick:

Puppe

#41
Lainaus käyttäjältä: "Make"
Lainaus käyttäjältä: "miku"make: pääsetkö jäämään yöksi?

Täytyy jättää tällä kertaa väliin; kiinnostusta olisi, mutta "hallitusneuvotteluissa" ei ollut menestystä.

Voin tarvittaessa olla myöhään, eli turnauksen pitkäkään kesto ei tuota ongelmaa.

Ekaan kohtaan valtaisat harmittelut eikä uusintaneuvottelutkaan tuottane toivottua lopputulosta?...toki ainahan voi autosta loppua virta tai jotain...force majoure vai mikä se nyt oli... :roll:

Niin ja jälkimmäiseen kohtaan...oikeestaan kaikkia koskien miten ongelmaisena/mahdollisena ajattelette jos pelataan sarjamuotoinen kisa...ainakin yx pelkkä (j)tuomari on ilmeisesti tulossa??
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Make

#42
Pelkkä sarjamuotoinen kisa kahdeksalla pelaajalla kolmella kentällä vaatii kymmenen kierrosta. Eli reippaalla pelitahdilla 40 min/kierros - > 6 h 40 min + tauot = ~8 tuntia. Aloitus klo 10, turnaus ohi kuudelta -> miulle sopii.

Hönkki

#43
LainaaPelkkä sarjamuotoinen kisa kahdeksalla pelaajalla kolmella kentällä vaatii kymmenen kierrosta. Eli reippaalla pelitahdilla 40 min/kierros - > 6 h 40 min + tauot = ~8 tuntia. Aloitus klo 10, turnaus ohi kuudelta -> miulle sopii.

Jotain tommosta minäkin laskeskelin ja sopii myös minulle. Jos Purtsi tulee vielä mukaan, niin kaikissa peleissä on dumari. Tosin Purtsilla aika urakka dumata 9-10 peliä putkeen.

... mut siis onko Sami tulossa ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Purtsi

#44
en viel tiiä et jäänkö yäks, pitää kattoa et missä kunnossa toi räpylä on silloin. mut mähän pääsen sit hra pj:n kyydis pois jos tarve vaatii, wilson kuitenki tod.näk. tulee vasta sunnuntaina sisu-pastillien kera pois...


Lainaaotain tommosta minäkin laskeskelin ja sopii myös minulle. Jos Purtsi tulee vielä mukaan, niin kaikissa peleissä on dumari. Tosin Purtsilla aika urakka dumata 9-10 peliä putkeen.

... mut siis onko Sami tulossa ?

mä koitan saada samilta viikonlopun aikana vastauksen.

mä tossa funtsin et jos päädytte normi alkulohkosysteemii ni voisin lähtee vasurilla iskemää mut jos kaikki kaikkia vastaa ni siihen ei riitä kyl motivaatio. mut mun takia ei tarvi muuttaa systeemejä, voin ihan hyvin tulla vaa tuomaroimaa.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.