• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Varkaus-Jyväskylä-liiga

Aloittaja Puppe, marraskuu 09, 2006, 09:49:57

« edellinen - seuraava »

miku

#15
no hemmetti

eilen saatiin (lähes) kaikki loput tavarat uuteen kotiin ja nyt jo nettikin täällä skulaa. pelivälineet (astro, maalit jne.) lähtee kohta tilaukseen englannista joten leppäveden old trafford aukeaa varmaan vielä tammikuun aikana.

ootko muuten viikkotöissä vai miten? mulla duunit miten sattuu eli katsellaanpas kalentereista sopiva liigan suunnittelu&starttaus niin päästään näpyttelemään.

ja toki sitä voi sitten samalla viihteellekin lähteä.. mikäs sen mukavampaa kuin yhdistää subu, futis (vaikka joku canalilta tuleva matsi), sauna, olut..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#16
Laitan tähän nyt ihan vaan muutaman ehdotuksen starttipäiväksi. Kattele Miku sopivia tai ehdota muuta. Ja niinkun sanoit aiemmin nin mulla voidaan tääl vaikka aloittaa. Ja jos haluat rakentaa sen "vanhan" Manun niin mulla löytyy parisenkymmentä vanhaa HW kuoppapohjaa ja toinen mokoma laattapohjia...
Elikkä...19.1(klo 14 etiäpäin),24.1(koko päivä),25.1(klo 14 etiäpäin),26.1(koko päivä),27.1(koko päivä krapulavarauksella 8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Masa

#17
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "miku"Piirosen autotalli olis mahtava paikka fiilistellä..
Meikä haluu mukaan! Kommunistisavuturnaus II??
...järjestetään ensi kesänä! Ja eiköhän sitä saada alkuperäinen porukkakin kokoon, vai mitä? Kake varmaan huolehtii tuosta savupuolesta :)
---------------
THE BLUES
---------------

Puppe

#18
Masa wrote:
LainaaJa Pupen lainaama pikkupallokin on vielä ehjänä ja tallessa

Se on niitä uudempia Zeugo-pikkupalloja...mut nyt multa löytyy vanhoja kevyitäkin ihan riesaksi asti...laita tekstarilla osoite niin laitan postiin...olen myyny niitä 10e/kpl.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Masa

#19
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Masa wrote:
LainaaJa Pupen lainaama pikkupallokin on vielä ehjänä ja tallessa

Se on niitä uudempia Zeugo-pikkupalloja...mut nyt multa löytyy vanhoja kevyitäkin ihan riesaksi asti...laita tekstarilla osoite niin laitan postiin...olen myyny niitä 10e/kpl.

Enkös laittanut osoitteemuutokortin joulukortin kera? Vai onko se jo päässyt häviämään muuttomyllerryksen alle? Laita vaan pari palloa tulemaan niin lunastan ne mielelläni 10 euron kappalehintaan :D
---------------
THE BLUES
---------------

Puppe

#20
Masa wrote:

LainaaEnkös laittanut osoitteemuutokortin joulukortin kera?

 :cry: ..eiköhän se löytyne tuolta jostain. Laitan ne huomenna jo niin saatte pelailla kunnon palloilla viikonloppuna.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#21
mä tsekkaan puppe noita päivämääriä loppuviikosta kun seuraava työvuorolista valmiina.

nyt lähden hakemaan postista astron ja kaupasta vanerin. old trafford aukeaa siis tänään täälläkin!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

#22
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Masa wrote:
LainaaJa Pupen lainaama pikkupallokin on vielä ehjänä ja tallessa
Se on niitä uudempia Zeugo-pikkupalloja...mut nyt multa löytyy vanhoja kevyitäkin ihan riesaksi asti...laita tekstarilla osoite niin laitan postiin...olen myyny niitä 10e/kpl.
Vai on pikkupallo vielä ehjänä... Muistaakseni Mikko heitti mun pikkupallon Päivärinteen bunkkerissa seinään cupfinaalin tuoksinnassa Seamanin tehtyä kiistanalaisen voittomaalin  :lol:
Joko Matille ja Mikolle on varattu juna-/lentoliput niin, että tulette helmikuussa täydentämään Joensuun juniorikasvatuksen voittokulkua rankingkisoihin?

Masa

#23
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Masa wrote:
LainaaJa Pupen lainaama pikkupallokin on vielä ehjänä ja tallessa
Se on niitä uudempia Zeugo-pikkupalloja...mut nyt multa löytyy vanhoja kevyitäkin ihan riesaksi asti...laita tekstarilla osoite niin laitan postiin...olen myyny niitä 10e/kpl.
Vai on pikkupallo vielä ehjänä... Muistaakseni Mikko heitti mun pikkupallon Päivärinteen bunkkerissa seinään cupfinaalin tuoksinnassa Seamanin tehtyä kiistanalaisen voittomaalin  :lol: Helmikuun ranking-kisat taitavat tulla Piirosen veljeksille liian aikaisin monen vuoden pelaamattomuuden jälkeen, mutta täytyy myöntää, että paloa kisaamisen suhteen on vielä jäljellä...ainakin allekirjoittaneella :D
---------------
THE BLUES
---------------

miku

#24
Lainaus käyttäjältä: "Masa"Helmikuun ranking-kisat taitavat tulla Piirosen veljeksille liian aikaisin monen vuoden pelaamattomuuden jälkeen, mutta täytyy myöntää, että paloa kisaamisen suhteen on vielä jäljellä...ainakin allekirjoittaneella :D

Ei ne liian pikaisesti tule eli rohkeasti mukaan vaan. Oli miullakin monta pelaamatonta vuotta ennen kuin lähdettiin kesällä turnaukseen mukaan muutaman treenipelin jälkeen..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Mikko

#25
LainaaMikko on muuten viritellyt "Niittylahden kentän" huippukuntoon, joten ensi viikonloppuna olisi tarkoitus aloittaa "nihkuttaminen" (= hidasta suomalaista).

Masa siirretään noita "Niittylahden kentän" avajaisia viikolla sillä Jyväskylä kutsuu meikäläistä ensi viikonloppuna... 8)
Lainaa

Masa

#26
LainaaLaitan ne huomenna jo niin saatte pelailla kunnon palloilla viikonloppuna.

KIITOS palloista, Puppe! Tulivat tänään ehjänä perille :D
---------------
THE BLUES
---------------

miku

#27
Huomenna pitäisi selvitä hivenen työvuoroja eteenpäin niin josko saadaan startattua sitten liigaa (ainakin) akselilla Jyväskylä-Varkaus. Vai onko Joensuun miehiä tuloillaan mukaan?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Masa

#28
Lainaus käyttäjältä: "Mikko"
LainaaMikko on muuten viritellyt "Niittylahden kentän" huippukuntoon, joten ensi viikonloppuna olisi tarkoitus aloittaa "nihkuttaminen" (= hidasta suomalaista).

Masa siirretään noita "Niittylahden kentän" avajaisia viikolla sillä Jyväskylä kutsuu meikäläistä ensi viikonloppuna... 8) Mikko, vieläkös miun Chelsean ukot on tallella vai syötitkö ne naapurin hurtalle??
---------------
THE BLUES
---------------

miku

#29
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Laitan tähän nyt ihan vaan muutaman ehdotuksen starttipäiväksi. Kattele Miku sopivia tai ehdota muuta. Ja niinkun sanoit aiemmin nin mulla voidaan tääl vaikka aloittaa. Ja jos haluat rakentaa sen "vanhan" Manun niin mulla löytyy parisenkymmentä vanhaa HW kuoppapohjaa ja toinen mokoma laattapohjia...
Elikkä...19.1(klo 14 etiäpäin),24.1(koko päivä),25.1(klo 14 etiäpäin),26.1(koko päivä),27.1(koko päivä krapulavarauksella 8)

Mites puppe alustavasti tuo 24.1.? Mulla lienee siinä vapaata ja voisi vaikka näpytellä. Vähän kiinni vielä siitä miten saan yhden sivuduunijutun hoidettua.. Mullakin kenttä redi eli ihan kumpi osoite vaan käypi.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.